Pozorovaly jsme ho fakt 'nenápadně', jelikož když se na nás otočil, tak málem vyprskl smíchy. Jo, to je dobrej začátek, a ted' se můžeme otočit a jít se zahrabat. Když sem se znovu podívala na Nell, tak už se divím že se udržel, protože já bych dostala záchvat smíchu! Jí totiž opravdu začali kapat sliny a vypadala totálně mimo. Drcla jsem do ní loktem, aby se vzpamatovala. Hned zavřela pusu a podívala se na mě, já jsem jí trochu naznačila aby si utřela pusu, a když to pochopila, celá zrudla a otočila se ke mně zády aby se upravila. Znovu jsem se otočila na toho kluka a viděla jak na mě mrkl. Počkat, na mě?! Tak jo, a ted' si furt dokola budu říkat abych se neztrapnila. Pořád dokola. Dokola. Doprdele! On jde ke mně! Co mám dělat? Zdrhnout? To by nebyl nejlepší nápad, pak bych ho musela vidět ve škole a to bych nepřežila. Už je u mě!
,,Ahoj, jsem Zack a jak ty?" zeptal se a sladce se usmál, já se asi rozteču!
,,Uh, jsem Tess," dobrý, to jsem zvládla, jen tak dál. Má tak nádherný oči! Tmavě hnědý, jako to nejroztomilejší štěně na světě! Sakra, co to tu plácám, mám přece Louise. Jenže ten má mamku, doháje! A ty jeho rozcuchaný černý vlasy, mám chut' je prohrábnout. Sakra! Sakra! Přestaň!
,,Dala bys mi tvůj facebook? Napíšu ti," sakra! Sakra! Tohle mi nedělej, ten jeho hlubokej hlas.
,,J-jo, um, půjčíš mi tvůj mobil? Napíšu ti ho tam," no, skvělý! Ještě zapomenu svoje jméno na fb, doháje, mysli! Mysli! Sakra už ho vyndavá a já si furt nemůžu vzpomenout! Sakra, už mi ho podává! Už ho mám v ruce a čumím na něj. Asi bych něco měla napsat. Jenže co? Uklidni se a vzpomeň si! Uf, už vím. Napíšu mu to tam a podám mu mobil zpátky. Zářivě se na mě usměje a poděkuje. Někdo mě tahá za ruku, tak se otočím a vidím Nell, jak tam nervózně stojí a pošilhává abych je seznámila.
,,Zacku? Tohle je Nell, moje nejlepší kámoška."
,,Ahoj," začla hned Nell a vůbec jí nevadilo, že už se ztrapnila předtím. Vlastně vůbec, dělala že se nic nestalo. Začali si povídat, ale jak jsem si všimla tak se jí vůbec nezeptal na fb nebo na číslo. Když už jsme šli domů tak mi Nell říkala jak je úžasnej atd... jenže já jí to ani nemohla vyvtrátit. Vážně byl dokonalej. Ale třeba až začne škola, tak se změní. No uvidíme, mě ted' jenom zajímá jestli mi vážně napíše a kolika holkám si řekl o fb, když Nell se na to nezeptal. Když jsem dorazila domů tak bylo něco kolem 9 hodiny večer. Zdržely jsme se celkem dlouho. V obýváku seděl Louis a koukal se na telku. Sedla jsem si vedle něj a přitulila se k němu. On mě objal a zeptal se kde jsme byly. Řekla jsem mu pouze o tom že máme nového spolužáka a že jsme se s ním byly seznámit. Víc se už neptal a já byla ráda. Jsem ráda, že mám Louise, na něj nemá ani Zack.
Když film skončil, chtěla jsem jít spát. Louis byl taky unavený takže mi dal pusu a řekl že se jde převlíknout a pak za mnou přijde do pokoje. Souhlasila jsem a šla se oblíknout do pyžama a lehla do postele. Louis ještě nešel, tak jsem se koukla na fb, na mobilu a zjistila že si zažádal o přátelství Zack Darsen, přijala jsem mu to. V tu chvíli ke mně přišel Louis, tak jsem mobil položila na stolek vedle postele a zamkla ho. Posunula jsem se na posteli aby si ke mně mohl lehnout a hned jak to udělal jsem se k němu přitulila a s dobrou noc, jsem usla.
Ráno jsem se probudila v hřejivém náručí a musela jsem se pro sebe usmát. Tohle bych si nechala líbit každé ráno. Opatrně jsem se vymanila z objetí a koukla na mobil abych zjistila kolik je hodin. Bylo půl 10 a měla jsem tam zprávu od Zacka. Otevřela jsem si ji a přečetla co mi napsal. 'Dobré ráno, chtěl jsem se zeptat jestli máš dneska volno a jestli se mnou nechceš někam jít. Mohla bys mi to tu ukázat.' tohle mi napsal zhruba před půl hodinou. Přemýšlela jsem co mu mám odpovědět. 'Budu mít čas večer, tak jestli budeš chtít můžem si dát sraz u školy' odepsala jsem, chci být s Louisem celý den, ale večer mu můžu říct že jdu ven s Nell. Protože vím že by mě s cizím klukem ven nepustil, no vlastně myslím že by mě nepustil už s žádným, ale u Nell ví, že tam nemá šanci mi to zakázat. Nechci si se Zackem nic začínat, mám Louise a navíc chtěl jenom ukázat město.
Um, ahoj. Chtěla bych se omluvit za takové zpoždění, ale vůbec sem neměla náladu a škola mi ji taky moc nevylepšila (moje vysvědčení by nechtěl nikdo!:'D) Jenže dneska se mi nešlo přihlásit na mojí wifinu, a jelikož jsem neměla nic moc co dělat, rozhodla jsem se napsat další díl. A když už jsem to dopsala a zkusila ještě jednou tu wifinu... hádejte co? Najednou mi šla-_- Trochu děsivý!:D Budu se snažit přidat další díl co nejdřív, takže si zatím užijte tenhle:) Děkuji.
ČTEŠ
Stepfather Louis
FanfictionTess Tomlinson, tak se ted' jmenuje patnáctiletá dívka. Její nevlastní otec je Louis Tomlinson. Brala ho jako kámoše, kterému se může svěřit se vším. Jenže co když ho začne brát z jiného pohledu. A co s tím udělá on? Cítí k ní něco? Co všechno se pr...