Ráno jsem se probudila poměrně pozdě. V duchu bych se i modlila aby mamka nebyla dole v kuchyni, ale když mi Louis včera řekl že si to se mnou vyřídí, tak věřím tomu že si na mě klidně počká do večera. Otevřela jsem dveře a pomalu šla po schodech dolu. Přišla jsem do kuchyně a uviděla mamku stát u plotny jak dělá oběd.
,,Dobré," broukla jsem potichu a sedla si na židli. Mamka se otočila a dívala se mi tak hluboce do očí jakoby chtěla udělat díru skrz mě.
,,Dobré, mladá dámo. Tak a ted' si spolu hezky popovídáme o včerejšku," řekla přísně a já jen kývla hlavou.
,,To co jsi včera udělala bylo nepřípustné a proti mým pravidlům tudíž budeš mít domácí vězení po celý měsíc a bez kapesného," to ne, to mi nemůže udělat. Co já budu dělat celý měsíc doma. Vždyt' ví že jsem doma jenom na večery protože jsem venku s Nell.
,,Ale mami, já vím že jsem udělala strašnou blbost ale prosím nezakazuj mi chodit ven. Klidně mi zakaž televizi, můžu ti taky víc pomáhat ale.." byla jsem zoufalá.
,,Žádný ale, bude to tak jak jsem řekla. Aspoň se poučíš pro příště. Jo a ještě něco," řekla už klidným tónem. Hm, to mi bude chtít zakázat ještě něco a bude to nejhorší měsíc v mým životě.
,,Jedu na dva týdny do Paříže, takže tě tu bude hlídat Louis. Ale to neznamená že ten zákaz neplatí. Jsem s ním domluvená že mi bude volat všechno co tady provedeš, jasný?" ha, jestli mě bude hlídat Louis tak jsem v klidu. Ten mě vždycky pustí i přes zákaz. Teda budu doufat po tý noci.
,,Dobře, kdy jedeš?"
,,Dneska mi letí o půlnoci letadlo, takže tě opravdu prosím, nic tady neproved'," chová se jako bych byla malá. A to už mi bylo včera 15! Sice chápu že to není moc ale stejně. A navíc to co se stalo včera už nikdy víc nezopakuju, jestli toho šmejda někde uvidím tak mu jednu vrazím!
,,Přísahám, takže si tu Paříž aspoň užij když nebudeš pracovat a přivez mi prosím tu mini 'ajfelovku', děkuju," zakončila sem to pusou na tvář a obejmutím. Mamka si jenom povzdychla a s mírným úsměvem mi kývla.
,,Co to vaříš?" zeptala jsem se abych změnila téma.
,,Kuře s brambory a večer budou těstoviny se sýrovou omáčkou. Nejspíš tvoje poslední teplé jídlo na ty dva týdny, protože znáš Louisovi kulinářské schopnosti," hned jak to dořekla jsme obě vybuchli v záchvat smíchu.
,,Hele! Já vás slyšel vy potvory," objevil se mezi dveřma Louis se skříženými rukami na hrudi a hraně naštvaným pohledem. Mamka mu jenom poslala vzdušnou pusu a otočila se k přípravě kuřete. Když sem se znovu podívala na Louise tak se na mě díval zamyšleným pohledem, neměla sem z toho dobrý pocit. Vážně se bojím že to řekne mamce a bude si myslet že to je to nejlepší co může udělat. No, bylo by to všechno, jenom ne nejlepší. Raději jsem se zvedla od stolu a šla do obýváku. Sedla jsem si na gauč a zapla televizi, zrovna dávali The big bang theory, nejlepší seriál. Vedle mě si sedl Louis a odkašlal si. Zvedla jsem pohled od televize na něj a čekala co mi řekne.
ČTEŠ
Stepfather Louis
FanfictionTess Tomlinson, tak se ted' jmenuje patnáctiletá dívka. Její nevlastní otec je Louis Tomlinson. Brala ho jako kámoše, kterému se může svěřit se vším. Jenže co když ho začne brát z jiného pohledu. A co s tím udělá on? Cítí k ní něco? Co všechno se pr...