Ráno mě probudil nějaký hluk, myslím že byl z kuchyně protože jsem slyšela cinkání skleniček a pánvičky. A jestli je v kuchyni Louis tak to se mám opravdu na co těšit. Určitě budu tu kuchyň uklízet ještě týden. Vstala jsem z postele a šla rovnou do kuchyně. Stoupla jsem si mezi dveře a pozorovala Louise jak pobíhá mezi sporákem a pultem naproti, všimla jsem si že tam jsou připravené dva talíře. Mmm... že by mi dělal snídani? Jestli jo tak doufám že se to bude dát jíst. Zatím si mě nevšiml, takže jsem měla v plánu ho vystrašit. Potichu jsem šla za něj, zrovna byl u sporáku. Když v tu chvíli sem ucítila strašnej smrad, skvělý, spálil to a já jsem bez snídaně. Jenže on si toho nejspíš vůbec nevšiml a dál míchal, ted' už spálený míchaný vajíčka. Tak jo, 3.. 2.. 1..
,,Pálí se ti to!" zakřičela jsem mu to u ucha a on se tak šíleně lekl, že tu pánvičku kterou držel v ruce vyhodil do vzduchu, tudíž všechny vajíčka co nebyly přilepený k pánvičce, vyletěli do vzduchu. A hádejte na koho to všechno spadlo? Ano, na mě a přímo do vlasů. Já ho zastřelím! Na tváři jsem měla totálně nasranej výraz, i když jsem se musela držet abych nevyprskla smíchy za to jak jsem ho vyděsila. On položil pánvičku zpátky na sporák který už vypl a otočil se na mě. Hned jak se na mě podíval tak se začal smát tak že málem sletěl na zem. Ha ha, fakt vtipný!
,,Idiote!" zamumlala jsem a mračila se na něj. On se po nějaké chvíli uklidnil ale pořád mu cukali koutky.
,,Je to tvoje vina, neměla si na mě řvát," řekl pobaveným hlasem.
,,Já za to nemůžu, že se ti to pálilo ale ty sis to v klidu míchal dál," začala jsem si vyndavat vajíčka z vlasů i když ani nevím kde všude byly. Louis se na mě zářivě usmál až sem mu chtěla vrazit za to že zas tak vtipný to není. Vztáhnul ke mě ruku a začal mi pomáhat vyndaváním vajíček. Když sem myslela že už to jsou všechna tak jsem se chtěla otočit a jít do sprchy. Jenže on mě ještě chytil za ruku.
,,Počkej, ještě tady něco máš," vyndal mi to a přitom se na mě koukal. Má tak nádherný oči! Pořád se díval a začal se pomalu přibližovat. Bud' jsem ještě spala a tohle se mi zdálo nebo mě tady fakt chce políbit?! Když už byl skoro u mě tak zavřel oči u čehož jsem ho napodobila a spojila naše rty. Chutnal tak sladce. Ruku měl v mých vlasech a já je obmotala okolo jeho krku. Prohloubili jsme polibek a přidali jazyk. Zapoměla jsem na to že to je můj nevlastní otec, že je o dost starší a že je ženatý a to s mojí mamkou. Prostě jsme se líbali, existovala jsem jenom já a on, tady a ted'. Když už mi docházel vzduch tak jsem se od něj odtáhla a otevřela oči. On je otevřel taky a oba jsme na sebe nevěřícně a zmateně koukali. Ani jeden jsme nevěděli co říct.
ČTEŠ
Stepfather Louis
FanfictionTess Tomlinson, tak se ted' jmenuje patnáctiletá dívka. Její nevlastní otec je Louis Tomlinson. Brala ho jako kámoše, kterému se může svěřit se vším. Jenže co když ho začne brát z jiného pohledu. A co s tím udělá on? Cítí k ní něco? Co všechno se pr...