9.díl

940 35 3
                                    

Začal mi hrát mobil a já se s neochotou odtáhla od Louise abych ho mohla zvednout.

,,Ano?"

,,Čáu, tady Nell. Nechceš večer někam jít?"

,,V kolik a kde?" moje pokaždé stejná odpověd' na tuhle otázku, jelikož ona mě přemluví, ikdybych byla na smrtelný posteli.

,,V 7 u tebe, byee," zavěsila a já položila mobil zpátky na stůl. S Louisem jsme zbytek dne strávili u telky koukáním různých filmů a seriálů, a samozřejmě mazlením. Bylo mi s ním neskutečně dobře až sem se bála chvíle, kdy přijede mamka a já je budu muset sledovat jak spolu flirtují. Asi zalezu do pokoje a budu poslouchat depresivní písničky a říkat si jak je život nespravedlivý. Vlastně mě docela zajímá jak to udělá Louis, já chápu že mamka je jeho žena, ale kdyby na mě něco neviděl tak by si se mnou nezačínal ne? Vážně bych měla přestat přemýšlet. Akorát si to tak zhoršuju. Nevím jestli Louise miluju, ale vím že ho mám ráda a nechci se ho vzdávat, jenom nevím jak to má on.

,,Jdu se oblíknout, za chvilku je tady Nell," oznámila jsem Louisovi a šla do pokoje. Vzala jsem si na sebe úzký černý džíny a modrou mikinu přes hlavu. Když sem scházela schody, tak se barákem rozezvonil zvonek, akorát. Louis stál v chodbě a kyž jsem k němu přišla, něžně mě políbil a se slovy at' přijdu domů brzo, mi otevřel dveře. Takže mu můžu poděkovat že bordel v mí hlavě je ještě větší, a já nevím jestli se soustředit na Louise nebo na Nell, která mi už asi 5 minut něco mele.

,,Heeey! Tess, posloucháš mě?" zařvala mi do ucha, až sem se jí lekla a konečně si uvědomila kde jsem.

,,Hele, proč jsme u školy?" nechápavě sem se na ní otočila a všimla si jak začíná rudnout vzteky.

,,Děláš si prdel?! Celou cestu ti tady říkám že máme ve škole novýho spolužáka, kterej je prý podle holek co už ho viděly, úžasnej a že jdem ke škole páč tam máme sraz s klukama a holkama i s tím novým. Můžeš mi laskavě říct nad čím si přemýšlela, že dokonce ignoruješ mě? Svojí nejlepší kámošku? Pf, urazila si mě," našpulila rty a založila si ruce na prsou. Jo, vážně jí mám ráda, když se zlobí.

,,Promiň mi to, zlato? Honey? Poklade? Nezlob se na mě, no ták. Tak mi aspoň řekni jak se jmenuje ten novej," vůbec mě ten novej nezajímal, ale musím jí zase nějak rozkecat, aby nebylo takový ticho.

,,Zack... a prej je nehorázně sexy, proto sem ti volala, abych si to ověřila, jenže sem nechtěla jít sama a navíc ty nikoho nemáš, takže sem myslela že by jste se mohli nějak spolu začít bavit a ták," fajn, lepší by bylo kdyby mlčela.

,,Hele, upřímně zrovna ted' nikoho nehledám, jasný? Mělas vidět mamku ráno po tý párty," o Louisovi budu mlčet, napořád.

,,A jo, a co se tam teda stalo, s tím klukem?" zvědavě na mě koukla, sakra.

,,Nic nebylo, naštěstí. Opravdu se o tom nechci ted' bavit. Jdem se radši kouknout na toho kluka. Jo a kdyby byl úplnou náhodou sexy, nezapomeň že ty máš kluka a já nikoho nechci, jasný?!" zírala jsem jí do očí abych se ujistila, a když sem viděla její vzdávání se, spokojeně jsme pokračovali v cestě. Došli jsme ke škole, kde už byl hlouček lidí a zřejmě se bavili. Když jsme byly u nich, tak jsme se pozdravili s pár lidmi a já očima hledala toho novýho, samozřejmě nenápadně. No doprdele!

,,Nell, on není sexy. On je bůh!" zašeptala jsem Nell, když jsem ho uviděla. Myslím že měla stejný názor, jelikož ona u toho měla ještě otevřenou pusu, div jí nekapaly sliny.

Děkuju těm co čtou, a omlouvám se za pomalé přidávání, když jsem uviděla že to má přes 900 přečtení, nehorázně mi to zvedlo náladu a donutila jsem se něco napsat, takže opravdu děkuji.

Stepfather LouisKde žijí příběhy. Začni objevovat