16.díl

456 25 0
                                    

,,Co to mělo znamet? Tys měla někoho v kabince? A to mi jako nic neřekneš?" skvělý, ted' se ještě urazí Nell. Jenže já hlavně nevím jestli jí má cenu něco říkat. Protože tak rychle jak to začalo to taky s Louisem skončilo. Nejhorší na tom všem je, že ho mám pořád strašně ráda, i když vím, že nesmím. Doufala jsem, že mě to přejde, že mi s tím pomůže Zack. Jenže já mám prostě smůlu, že se na mě určite vykašle Zack, až mu ty slepice řeknou co se stalo.

,,Já ti to vysvětlím až budem někde sami, prosím," znovu sem zaúpěla a umučeně jsem se podívala na Nell.

,,Dobře, ale nevím jak to pak vysvětlíš Zackovi," tak tohle nevím ani já. Když jsem se na něj znovu podívala, tak se na mě jen divně koukal. Zazvonilo na hodinu a všichni si sedli do lavic. Bohužel si Zack sedl přímo před nás. Měli jsme biologii, u který máme pohodovou mladou učitelku, kde je jedno jestli dáváme pozor. Takže jsem si složila ruce na lavici a položila na ní hlavu, měla jsem v plánu spát. Jenže to by do mě Nell nesměla drknout. Podívala jsem se na ní a ona mi ukázala na papírek, který ležel přede mnou. Oh, skvělý, budeme si se Zackem psát psaníčka, až na to že tyhle zamilovaný určitě nebudou. Otevřela jsem ho a v něm stálo 'Je to, co mi holky řekly, pravda?' tak a teď mu buď budu lhát nebo se přiznám. 'Podle toho co ti řekly' odepsala jsem mu abych mu náhodou nepřiznala naprostou kravinu. 'Že si měla v kabince nějakýho kluka a že jste to tam dělali' já je fakt zabiju! Dělali?! Jako vážně? 'Měla jsem tam kluka, ale nic se nastalo! Je to gay, chtěla jsem jenom pomoct s oblečením' myslím, že se rozhodnu pro poloviční pravdu, navíc je tohle víc uvěřitelnější, než kdybych mu řekla, že kecaly úplně. Jenže tuhle výmluvu mi Nell nesežere, protože ví, že žádnýho gaye, neznám. Tý budu muset říct pravdu. Jen budu doufat, že to nikomu neřekne a že mě podrží. 'Aha, tak to jo.' Na tohle už jsem mu neodpověděla, nebylo co. Zbytek školy, se na mě Zack ani nepodíval nebo nepromluvil. No, ale tak co jsem měla čekat. Po škole jsem šla domů s Nell, která už chtěla vědět všechno, do naprostých detailů. Detaily jsem jí fakt neřekla, jenom to hlavní o tom jak to s Louisem začalo, co se stalo v tý kabince + co jsem napsala dneska Zackovi, a jak to skončilo. Nejdřív otevírala pusu jako ryba na suchu, ale potom mě prostě objala, za což jsem jí byla vděčná. Tohle jsem potřebovala, pevně jsem jí obajala a snažila se nerozbrečet.

,,Co budeš dělat doma s Lousiem?" zeptala se a smutně se na mě podívala. Pokrčila jsem rameny. Mohlo by to pokračovat, tak jako by se nic nestalo. Nebo v to aspoň můžu doufat. Když jsme se rozdělili a šli každá sama domů, jsem věděla, že teď tam jít nechci. Změnila jsem směr a šla k parku, tam kde jsem byla se Zackem. Naštěstí tam moc lidí nebylo, jenom pár maminek s kočárky, nebo lidi venčící psy. Na molu nikdo nebyl, tak jsem sedla rovnou na zem a nohy nechala viset nad vodou. Z tašky jsem vyndala blok, který nosím pořád u sebe, protože nikdy nevíte, kdy se může hodit a začala kreslit vodní hladinu s listím, které na ní plavalo. Měla jsem ho hned hotový, protože takových kreseb mám dost na to abych to nakreslila i zpaměti. Rozhlédla jsem se kolem a uviděla nedaleko paní na lavičce jak krmí holuby. Otočila jsem na prázdnou stranu a začla s náčrtem. Byla jsem zhruba v polovině když jsem za sebou uslyšela známý hlas.

,,Vypadá to dobře," rychle jsem se otočila, protože jsem si nebyla jistá, jestli se mi to jen nezdá, ale ne, byl to on.

.

.

.

Chtěla jsem to přidat pozdějš, ale to bych na to zapoměla. Takže dneska máte dvojnásobek... snad jste spokojený:D Příběh se odvíjí absolutně jinak, než jsem chtěla... ale nebojte, Louis tam bude, jen o pár dílů později:) (doufám:D)

Stepfather LouisKde žijí příběhy. Začni objevovat