20.díl

249 15 1
                                    

Ráno jsem se probudila a ještě víc jsem se zavrtala Louisovi do hrudě. Až po pár minutách, kdy se můj mozek rozběhl mi došlo, že mám školu. Málem jsem spadla z postele, jak jsem se z ní snažila vylézt a natáhla se pro mobil abych se podívala kolik je hodin. Bylo 10... hádám, že do školy už nejdu. Sice jsem si všimla dvou zpráv, ale položila jsem mobil zpátky na stůl a lehla si zpátky do postele. Louis se trochu zavrtěl, ale neprobudil se. Chvíli jsem se na něj dívala a na spánek jsem úplně zapomněla. Dala jsem mu malou pusu na nos a potichu odešla z pokoje. V koupelně jsem se podívala na ruku a sundala si obvaz. Krev mi už netekla, takže jsem si opatrně umyla obličej a vyčistila zuby. Vlasy jsem dala do drdolu a šla do kuchyně. Vzpomněla jsem si na to, co se tady včera stalo a na to, co mi včera Louis řekl před tím, než jsem usnula. Miluje mě a já miluju jeho, proč to zní tak jednoduše, ale ve skutečnosti není. Dala jsem vařit vodu a vytáhla si hrnek se sáčkem třešňového čaje, mezitím jsem šla znovu do pokoje a potichu si vzala mobil. Usmála jsem se na Louise, protože právě objímal polštář. V kuchyni jsem si zalila čaj a přidala cukr, s tím jsem si sedla ke stolu a odemkla mobil. Jedna zpráva od Nell a jedna od Zacka. První jsem otevřela od Nell, kde se ptala co se mnou je a jestli přijdu do školy, jenom jsem jí napsala, že jsem zaspala a nechtělo se mi do školy, takže přijdu zítra. Zack mi psal to samý jenom k tomu ještě dodal, jestli se může dneska stavit a jít se mnou ven. Nahlas jsem si povzdechla.

„Děje se něco?" lekla jsem se a trochu víc nápadně jsem hned zamkla mobil a položila ho na stůl. Louis se zamračil a sedl si na židli vedle mě.

„Nic se neděje," usmála jsem se a doufala, že to nechá být. Zacka musím vyřešit sama a dneska.

„Napíšeš mi za dnešek omluvenku?" udělala jsem psí oči a on je jenom protočil.

„Samozřejmě, stejně je to tak trochu moje vina," ušklíbl se a vstal si udělat kafe. Mezitím co byl zády jsem odepsala Zackovi, že na něj budu čekat u školy večer. Nestojím o to, aby ho viděl Louis, myslím, že by to nedopadlo dobře. Položila jsem telefon a šla k Louisovi, zezadu jsem ho obejmula a zabořila hlavu mezi jeho lopatky. Nechtěla jsem přemýšlet nad tím, co řeknu Zackovi, nebo co se stane až přijede mamka. Nejraději bych zabalila Louise do kufru a odjela někam daleko. Louis se otočil a obejmul mě taky, chytil mě pod zadkem a vysadil na kuchyňskou linku, a já obtočila nohy kolem jeho pasu.

„Miluju tě," zašeptal mi do ucha a já mu zašeptala to samé s úsměvem na tváři.

„Slib mi, že už tě nikdy neuvidím se líbat s žádným klukem," řekl a podíval se mi do očí. Jenom jsem se zasmála.

„Slibuju, pokud mě dneska pustíš večer ven abych to mohla zařídit," myslím, že kdybych mu řekla, že jdu ven s Nell, už by mi nevěřil. Takhle aspoň nebudu lhát a se Zackem to skončím, i přesto, že to sotva začalo. Nechci mu ublížit, jenže nemám jinou možnost. Nejlepší by bylo, kdybych s ním nikdy nešla ven. Ale co se stalo, stalo se. Takhle jsme aspoň s Louisem někam pokročili, i když tohle bude ještě víc složitější.

„Proč mu prostě nepošleš smsku," ještě víc mě objal a já mu začala prohrabovat vlasy.

„Protože si tohle nezaslouží," jenom se na mě zamračil a pak zamručel. Chytila jsem jeho tváře do dlaní a políbila ho. On polibek prohloubil a začal mi přejíždět dlaněmi po zádech a bocích. Po chvíli jsem se odtáhla a dala mu poslední pusu před tím než jsem seskočila z linky.

„Nezapomeň na kafe," mrkla jsem na něj a dopila svůj čaj. Přesunula jsem se do obýváku a zapnula televizi. Po chvíli si ke mně přisedl a hrnek položil na stolek.

„Co budeš chtít k obědu?" vzal mi z ruky ovladač a přepnul to na zprávy, jenom jsem nad tím protočila oči.

„Asi čínu," lehla jsem si hlavou do jeho klína a začala na mobilu projíždět facebook, pak instagram a nakonec se mi nejspíš podařilo znovu usnout, protože mě probudil až zvonek u dveří. Louis mě jemně položil na gauč a šel otevřít. Šla jsem do kuchyně pro příbor, protože ty plastový se mi vždycky podaří zlomit. Hned co Louis přede mě postavil krabičku, jsem se do toho pustila a s plnou pusou mu poděkovala. On jen zavrtěl hlavou a začal jíst taky. Zbytek dne jsme strávili na gauči díváním se na telku a mazlením, přičemž byl Louis chvílemi na notebooku a pracoval. K večeři jsme si udělali tousty a já se začala stresovat nad tím, co vlastně řeknu Zackovi až ho uvidím.

.

.

Tohle je takový o ničem, ale aspoň se to už někam posouvá. A jestli vám to přijde takový zmatený, tak to tak je, protože jsem fakt neměla páru co psát.

Snad se k dalšímu dílu dokopu brzo :) A snad si užíváte prázky a ne jako já, která je věčně zalezlá v pokoji a čumí na yt nebo seriály a filmy :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 14, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stepfather LouisKde žijí příběhy. Začni objevovat