7.díl

734 42 2
                                    

Líbá mě a přitom hladí po těle. Oba jsme nazí, v mojí posteli. Absolutně nevím jestli, to co děláme, je dobře, vlastně vím že není, ale když ono je to tak nádherné. Ale jak už se říká, zakázané ovoce chutná nejlíp. To můžu potvrdit, on chutná dobře! Laská mi dlaněmi prsa a mě začínájí pomalu tvrdnout bradavky. Já mu tahám za vlasy a okusuju spodní ret, přesune se rukou níž, po bříšku až dolů. Začíná mě jemně masírovat a příjemnější pocit jsem snad v životě neměla. Vzdychám mu do rtů a upřeně koukám do očí. Cítím že už budu a on zrychluje, zavírám oči a s Louisovým jménem tiše zasténám. Celým tělem mi proudí energie, ale přesto nejsem schopná se pohnout. Když ten pocit odezní, tak si Louise přetáčím pod sebe a hrubě ho líbám a koušu. Pomalu se přesouvám po krku k bříšku a po proužku chloupků k jeho penisu. Konečně mám možnost si ho prohlédnout v celé jeho kráse a musím uznat, že se nemá za co stydět. Objímám ho prstami a přejíždím po celé délce, slyším jak nepravidelně dýchá, a tak pohyby zrychlím. Ted' už slyším jeho sténání a už si ho beru do pusy. Od žaludu ho jemně žužlám a pokouším se ho dát celý do pusy, i když vím, že to je nemožný. Jazykem ho dráždím u kořene a rukou pořád zrychluji. Něco zakňučí a hned z jeho penisu začne stříkat sperma. Slížu mu ho z bříška a zjišt'uji že nemá žádnou chut'. Hned co se Louis vzpamatuje si mě opět přetočí pod sebe a pokračuje v líbání. Vím že to co se ted' odehrálo je špatné, hodně špatné, ale co oči nevidí to srdce nebolí. Takže to bude jen mezi námi a myslím že Louis je stejného názoru. Jenže to co se ted' odehrálo znamená taky předehra k sexu, kterým si nejsem jistá že ho chci, zrovna ted'. Takže aby nedošlo k něčemu víc, snažím se Louise od sebe odstrčit a odlepit jeho rty od mých, i když se mi moc nechce.

,,L-Lou... já..." vím co chci říct, ale bojím se jak na to bude reagovat.

,,Ššš, chápu... nemusíme spěchat, je to přece tvoje rozhodnutí," řekne mi s klidem a upřímným úsměvem tak, že se musím usmát taky. Lehne si vedle mě a přitáhne do objetí, já mu pokládám hlavu na rameno a přehazuju ruku přes jeho hrud'. 

,,Mám tě ráda," zašeptám a zavírám oči abych mohla usnout, a i když je ráno tak jsem se tímhle docela unavila.

,,Já tebe taky honey," zašeptal nazpět a dal mi pusu do vlasů. Pak už jsem se ponořila do říše snů.

Omlouvám se za tak krátký díly, ale vůbec nemám nápady, nebo jako mám ale sem líná to napsat :D Takže opravdu děkuju těm kterým se to líbí a kteří to čtou, protože si přiznejme že s těmi hvězdičkami se mi to píše líp, protože vím že si to aspoň někdo přečte :)

Stepfather LouisKde žijí příběhy. Začni objevovat