13 dalis.

265 22 3
                                    

Harry pov.:
Ir staiga ta merga pabučiavo mane ir iš kažkur išdygo fotografai nufotografavo mus aš atsitraukiau ir tariau tai kalei:

-Ką tu išdarinėji kale aš turiu mergina?!-šaukiau ant jos aš o ji nusišypsojo ir nuėjo, nu blemba jugi dabar Lucy man tikrai neatleis, pasėmes telefona paskambinau Zayn ir paprašiau, kad parsiveštu ir jau po penkiu minučiu sedėjau jo mašinoj, o Niall parvairavo mano namo, išlipau iš mašinos kai tik Zayn įvažiavo į kiema ir spėjo sustabdyti ja, nubėgau į nama ir išgirdau kaip kažkas dūžta.

-Lucy, tau viskas gerai?!-išgirdau merginu ir vaikinu persigandusius balsus ir nubėgau į svetainę, ji pamatė mane ir griebusi nuo stalo vaza metė į mane, bet pataikė į siena.

-Tu šunsnukis!-sušuko ji ir priėjusi trenkė man ji verkė, o visi kiti žiurėjo nesuprate, bet tada pažiurėjo į kompiuterio ekrana kur buvo įjungta ta nuotrauka su ta kažkokia kale kuri bučiavo mane ir dabar per ja mano meilė nekenčia manęs, visi žiūrėjo į mane ir laukė paaiškinimo.

-Lucy, aš nepažįstu tos merginos ir nesuprantu kodėl ji mane pabučiavo.-tariau aš jai ir su ranka nuvaliau jos ašaras ir norėjau ja apkabinti, bet ji atstumė mane ir nuėjo pasimti telefono,paėmusi kažkam rašė.

-Aš važiuoju pas Luke.-pasakė ji kai gavo sms nuo kažko ir tuomet supratau, kad ji rašė jam.

- Neleisiu aš tau važiuoti pas jį.-pasakiau aš sugrėždamas dantimis.

- Važiuosiu ir tu man neaiškink.-atsakė ji ir paėmusi savo mašinos raktelius, apsimovė Vansus ir užsidėjo odine striukytė, paėmusi rankine neatsigreždama į mus išėjo lauk ir išvažiavo.

-----------------Lucy pov.:---------------
Jis bučiavosi su kita mergina ir tai neigia, todėl aš parašiau Lukei ar galėčiau kuri laika pagyventi pas jį, nes mano tėtis išvyko pas mano mama ir grįš tik su ja ir Luke man atrašė, kad galiu tad nieko nelaukus čiupau raktelius ir apsirengus išėjau lauku ir įlipus į mašina išvažiavau, bet tada supratau jog Harry manes nesivijo ir nebandė sutrugdyti, gal jis nebemyli manes?Aš verkiau kol mano galvojimus nutraukė stiprus smūgis ir man aptemo akyse aš nualpau ir mane pasiglemžė tamsa....

Harry&LucyNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ