10 dalis.

307 19 1
                                    

-----RYTAS ------

Lucy pov.

Atsibudau pirma ir tyliai išlipau iš lovos paėmiau iš spintos mėlyna aptemptą suknelę ir tokios pačios spalvos apatinį trikotažą nuėjau į vonią nusimoviau marškinius ir triusikėlius iš kart palindau po dušu.

----Po dušo ------

Nusisausinau su rankšluosčiu kūną ir apsirengiau švarius drabužius, o Harry marškinius ir savo triusikėlius

įkišau į skalbimo mašiną ir įjungiau skalbti, nuėjus į kambary Harrio neradau tad nulipau į apačią ir nuėjus į virtuvę radau sėdinčius ten visus tarp jų ir Harry.

-Labas rytas! -sušukau aš.

-Labas! -atšaukė visi.

-Gerai aš varau į studiją, tu Monica su manim.-pasakiau aš.

-Tai va ko tu taip išsipuošusi.-pasakė Perre.

-Tas fotografas tikrai gražus. -pasakė El ir su laukė Louis pikto žvilgsnio.

-Lucy jei sužinosiu, kad tarp tavęs ir to fotografo yra kažkas aš jį užmušiu.-pasakė Harry visas susinervinęs.

-Nieko nėra ir nebus, man užtenka ir tavęs. -pasakiau aš Harriui ir priėjus jį karštai pabučiavau,o jis mane apsikabino per liemenį ir atsakė į mano bučinį.

-Awww. -numykė vėl visi.

-Gerai važiuojam? -paklausė Dani ir Perre manęs ir Monicos.

-Važiuojam. -pasakėm abi su Monica ir nuėjome su vaikinais  atsisveikinti, atsisveikinom ir išvažiavome.

-----FOTO Studijoje--

Fotografavomes su grupe 5SOS ir staiga man pasidarė bloga ir aš pasakiau Perrei tada ji kažkur nuėjo ir atėjo rankose laikydama rankinę ir paėmusi mane už rankos nusivedė į tuoleta iš paskos atėjo ir Dani su Monica ir El.

-Imk ir pasidaryk jį. -padavė man Perre dėžutę ant kurios buvo užrašytą,,Nėštumo tekstas " aš ją paėmusi pažiūrėjau į Perre.

-Aš žinau kas buvo naktį. -pasakė ji ir visos keturios nusijuokė, o aš nuraudau ir nuėjus į tualeto kabina užsidariau ir išėmus testa jį padariau ir ant dėžutės rašė palaukti 5minutes,tad aš jį paėmusi išėjau ir įkišau Perrei į rankinę.

-Po 5 minučių pažiūrėsim. -pasakiau ir su merginom nuėjome prie fotografo.

-Merginos šiandieną galite važiuoti namo, o kita fotosesija bus po savaitės. -pasakė fotografas ir mes Su juo atsisveikinusios išvažiavome namo.

-----NAMIE -----

Tik įėjus į namus išvydau šlykštu vaizdą Harry bučiavosi su kita mergina.

-Bravo! -sušukau aš ir suplojau rankomis, o merginos ta merga už plaukų ištempė lauku.

-Lucy,aš galiu viską paaiškinti.-Harry priėjo ir su ranka nuvalė mano ašaras kurios tekėjo mano veidu.

-Nelysk, man nebesvarbu! -sušukau aš ir patraukiau jo rankas nuo savo veido, užbėgau laiptais į viršų ir iš spintos išėmus lagaminą į jį sudėjau visus daigtus ,užtraukiau lagaminą ir nulipau su juo į apačią kur stovėjo merginos.

-Kur tu važiuoji? -paklausė Monica žiūrėdama į lagaminą .

-Pas mane ji gyvens. -pasakė Dani.

-Ačiū.-pasakiau aš ir apsikabinau Dani.

-Liam!-sušuko Dani ir jis atėjo,bet su juo atėjo ir visi kiti.

-Kam tau Lucy lagaminas?-paklausė Niall.

-Išsikraustau.-atsakiau aš ir paėmiau lagamina.

-Tu niekur nesikraustysi.-tarė Harry ir priėjas prie manęs leido suprasti ,kad gražiuoju iš čia neišeisiu.

-Eisiu dar ir kaip,o tu eik pas ta su kuria laižiaisi.-tariau aš ir atsitraukiau nuo jo.

-Tai ji mane pabučiavo.-tarė jis ir paėmė manę už rankos.

-Netikiu,koks buvai toks ir likai.-tariau aš ir ištraukiau savo ranka iš jo rankos.

-Aš myliu tave Lucy,tik tave viena.-pasakė jis ir aš pažiurėjau į Perre kuri išsiėmė iš rankinės mano Nėštumo testa ir jos akyse sužibo ašaros.

-Perre tik nesakyk ,kad aš esu...-tariau aš ir ji priėjus man į rankas įkišo Nėštumo testa.

-Kas?-paklausė visi.

-Taip esi.-atsakė ji .

-Nesakykit jiem.-pasakiau merginoms ir jos linktelėjo galvom ir Dani paėmė iš mano rankų lagamina ir mes išėjom lauku įlipom į mašina ir išvažiavom pas Dani.

-Ką darysi su kūdikiu?-paklausė Dani.

-Gimdysiu.-atsakiau aš ir įvažiavau į Dani namų kiema pasistačiau mašina ir paėmus lagamina išlipau iš jos,tuo metu gavau žinute nuo El

* Sveikinu!*

*Ačiū!*

*Ką toliau darysi? *

* Pagyvensim pamatysim *

* Mes paskui visi atvarysim pas jus*

* Koks skirtumas,iki *

Parašiau žinute ir nuėjau į kambary kur jau buvo lagaminas ,nes kol aš rašinėjausi Dani nunešė lagamina.

-Dani ,paskui jie visi čia atvarys!-užšaukiau ir ji įėjo į kambary.

-Iš kur žinai?-paklausė ji.

-El rašė.-atsakiau aš ir ji linktelėjo galva ir iš ėjo iš kamabrio tad aš nusprendžiau atsigulti ir pamėgoti tad taip ir padariau...

————————Po dvejų valandų—––––––——

Atsikėliau nuo triukšmo apačioje,išlipau iš lovos ir išėjau iš kambario,nulipau laiptais ir nuėjau į svetainę kur visi buvo ir ta triukšma kėlė jie,jie ginčijos ďėl kažko.

-Ko jūs šukaujat lopetos?-paklausiau aš.

-Mes norim žinoti ką jūs visos slepiat.-pasakė Liam.

-Jei Lucy pasakys,nes mes sakyti negalime.-pasakė El.

-Lucy,sakyk kas yra?-tarė Louis.

-Dar peranksti jums žinoti.-pasakiau aš ir Harry atsistojes priėjo prie manęs.

-Lucy,aš tavo vaikinas ir turiu teisia žinoti.-tarė jis ir aš nusijuokiau.

-Nejuokink tu manęs,eik pas ta kekše su kuria laiżiaisi.-pasakiau aš,o jis susinervinęs atsisėdo kur sedėjo prieš tai, visi sedėjo ir gėrė.

-Lucy, gersi?-paklausė Louis.

-Jai negalima!-sušuko visos merginos ir aš jas persmelkiau žudančiu žvilgsniu.

-Kodėl?-paklausė vaikinai.

-Nes...nes...nes...um...-jos nežinojo ką sakyti.

-Nes aš.........

Harry&LucyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora