7dalis.

328 22 0
                                    

Tada Harry tarė:

-Nereikia, tau niekur kraustitis.

-Aš nenoriu būti čia, nes per mane tu ir Louis vakar susimušot,o jeigu tai pasikartos dar karta? -pasakiau jam tai aš.

-Tai nepasikartos. -pasakė jis.

-Tu tuom tikras? -paklausiau jo aš.

-Taip, jei jis daugiau prie taves nelys.-tarė jis.

-Tai gal tu nelysk prie jos. -pasakė tai Louis ir priejas apsikabino mane per liemeni.

-Geriau patrauk rankas nuo jos,jei nenori kad aš tave sumusčiau.-pasakes tai Harry artinos vis arčiau Louis, o Louis buvo ipykes ir jau norėjo trenkti Harriui, bet aš jį sulaikiau.

-Louis, nereikia nenusileisk iki jo lygio. -pasakiau aš ir nuėjau isipilti vandens.

-Lucy važiuojam?-paklausė Dani.

-Taip. -atsakiau aš ir eidama pro Harry užkliuvau už jo ir jam iš rankų iškrito telefonas ir jis įsijunge o ant jo ekrano buvo musu nuotraka tada kai dar mes buvome laimingi.

-Tu vis dar ja turi? -paklausiau jo.

-Taip, aš jas turiu visas. -atsakė jis.

-Ką jis turi? -paklausė Louis.

-Nieko.-atsakiau aš.

-Važiuojam! -sušuko Dani ir Perre.

----FOTO SUDIJOJE----

-Sveikos merginos, šiandien jūs turėsit fotosesija su Justin Bieber ir grupe One Direction.-pasakė mums trims,mūsų stilistė Lėja.

-Gerai. -pasakėm visos trys kartu ir tada pamačiau link mūsų einanti Justin,kai jis priėjo tarė:

-Labas, Lucy.

-Mhm, labas. -tariau aš ,nes išvydau kaip link mūsų ateina One Direction.

-Juk tarp mūsų viskas gerai? -paklausė Justin ir šalia mūsų jau stovėjo vaikinai.

-Tarp mūsų nieko nėra ir nebus. -pasakiau jam tai aš.

-Kuo Harry už mane geresnis? -paklausė Justin.

-Kaip suprast? -paklausė Harris Justin.

-Ji tave taip myli, nors tu ja ir išdavei.-pasakė Justin Harriui.

-Justin, užsičiaupk! -užšaukiau aš ant jo.

-Dabar turbūt jie tave įsimylėjo, o jei dar ne tai įsimilės.-pasakė ir parodė į vaikinus, nusišypsojas man nuėjo.

-Regis jis sako tiesa. -apsikabinus mane pasakė Dani.

-Regis aš išvyksiu iš čia, nes aš nenoriu nieko skaudinti. -pasakiau tai ir pasigailėjau.

-Tu niekur iš čia nevažiuosi.-pasakė Perre .

-Pasikalbėsim vėliau apie tai.-pasakiau aš, nes pamačiau ,kad atėjo fotografas.

----PO FOTOSESIJOS----

-Aš noriu valgyti. -suzyziau aš Perrei.

-Važiuojam į kavine? -paklausė Perre visų.

-Važiuojam, nes aš išalkau.-pasakė Niall.

-Gerai. -pasakėm visi ir nuėjom į mašinas.

-----KAVINĖJE-----

Kai visi užsisakėme mums greit atnešė maista ir gerimus. Aš sėdėjau tarp Harry ir Dani.

-Iš kur Justin žino, kad tu myli Harry? -paklausė Perre.

-Nuotraukos telefone.-atsakiau ir įkvepiau oro.

-Kaip suprast, tu jų neištrynei? -paklausė truputi supykusios merginos.

-Merginos, juk aš nieko blogo nepadariau, kad ant manes pyktumet.-pasakiau aš.

-Tu visdar jį myli? -paklausė Louis ir atsisuko į mane Harry taip pat.

-Taip! -sušukau ir paėmus daiktus išbėgau iš kavinės jie mane dar šaukė, bet man buvo nusispjaut, dabar tik norėjau pabūti viena. Todėl nuėjau į parka ten pabuvau pora valandų ir sugalvojau eiti į kluba.

-----KLUBE-------

Įėjus į kluba ,nuėjau prie baro ir barmeno paprašiau viskio,gerai išgerus ir pavargus nuo šokimo, išėjau iš klubo namo.

-----NAMIE------

Tik įėjus į vidu mane apgabino keturios rankos, kurios buvo Dani ir Perres.

-Kur tu buvai?-paklausė Perre.

-Kodėl tu girta?-šaukė ant manes Dani ir tada atėjo visi vaikinai.Harry buvo regis piktas ir išgėręs kaip ir aš.

-Koks skirtumas!? -šaukiau aš ant Dani.

-Didelis,nes mes visi jaudinomes dėl taves! -šaukė jau ir Dani.

-Gerai, nešauk man galva skauda. -pasakiau aš.

-Niekas nekaltas,kad tu prisigėrei.-pasakė Perre.

-Jus kalti. -pasakiau ir užlipau į viršų.Nuėjau į vonia nusirengiau ,palindau po dušu ,nusiprasus ir prablaivėjus apsimoviau apatini trikotažą ir užsidejus chalata išėjau iš vonios ir pamačiau ant sėdinti ant mano lovos Harry.

-Kuo tau reikia Harry? -paklausiau ir atsisėdau ant lovos.

-Tavęs. -tarė ir įsisiurbė į mano lupas, bet aš jo neatstumiau, nes
buvau jau pasilgus jo bučinių, vienas nuo kito atitraukėm kai pritrūko oro.
-Kur Dani ir Perre? -paklausiau jo aš.
-Išvažiavo namo. -tarė ir apsikabino mane per liemeni.

-Gal galėtum miegoti su manim? -paklausiau jo aš.

-Taip žinoma.-pasakė jis.

-Ačiū. -pasakiau aš.

-Ar nori būti mano mergina? -paklausė Harry.

-Aš nenoriu būti vėl įskaudinta.-pasakiau aš.

-Tai nepasikartos,nes aš tave myliu. -pasakė Harry ir apsikabines prisitraukė mane arčiau ir pabučiavo, atsitraukės paklausė:

-Tai ar būsi mano mergina?

-Taip.-atsakiau aš ir tada Harry pradėjo mane bučiuoti, atsitraukėm vienas nuo kito ir atsigulėm į lova apsikabine užmigome...

Harry&LucyWhere stories live. Discover now