11 dalis.

262 20 1
                                    

Lucy pov.:

Dabar tai įkliuvom,reikia kažka sugalvoti, nes nenoriu dar vaikinams sakyti, bet merginos irgi ilgai netylės, nes vaikinai iš jų tai bandys sužinoti, tada reikia man pačiai viska jiems pasakyti.

-Nu tai atsakysit į klausimą?-paklausė Liam pertraugdamas mano apmastymus.

-Na tai iš dalies sunku tai yra pasakyti po to ką mačiau šiandien. -pasakiau aš, o merginos davė ženkla jog mane palaiko ir kad jie irgi turi žinoti.

-Sakyk Lucy.-pasakė Louis ir merginos atsistojo ir priėjo prie manęs.

-Na aš am...am...blemba tai sunku na..aš laukiuosi.-pasakiau aš ir vaikinai apsidžiaugė ir puolė apsikabinti ir sveikinti mane, o Harry veidu ritosi ašaros, man tokį jį skaudu matyti juk aš jį labai myliu ir nesuprantu ar jis iš džiaugsmo verkia ar iš liūdesio.

-Mes paliksim jus dviese, kad galėtumėt pasikalbėt.-tarė Zayn ir jie visi išėjo, o aš nuėjau ir atsisėdau prie Harry.

-Harry, kas yra?-paklausiau aš ir paėmiau jo ranka jis pakėlė galva kuria buvo nuleides ir paėmus su kita ranka nuvaliau jo ašaras kurios ritosi jo veidu, jis suspaudė mano ranka ir prisitraukė mane prie saves ir abiem rankom apgliebė mano liemenį,o aš atsirėmiau į jo krutinę

-Aš laimingas Lucy, juk aš turiu viską ko man reikia.-tarė jis ir pabučiavo mano kakta.

-Nu jo ir ta merga kuria mačiau šiandien.-pasakiau aš ir jis laikė mane tvirtai apglėbes, nes aš norėjau jau pasitraukti.

-Ji niekas Lucy, tai ji mane pabučiavo, nes manė jog ji man patinka, bet ji man nepatinka ji šlykšti ir aš ją matau antra karta.-pasakė jis.

-Mat kaip antra karta, tai kur pirma?-pasakiau aš.

-Kai ėjau pirkti tau...-nebaigė jis.

-Ko pirkti?-paklausiau aš.

-Tai norėjau padaryti tau grįžus iš po fotosesijos, bet ta kalė viska sugadino aš ją užtai užmušiu pamates dar karta.-pasakė jis.

-Ką norėjai?-paklausiau aš.

-Norėjau tai padaryti senai tai ar tu Lucy sutinki tekėti už manęs ir būti ponia Lucy Styles?-paklausė jis ir atsiklaupes ištesė ranką kurioje buvo graži širdutės formos aksominė dėžutė, o joje nuostabaus grožio sužadėtuvių žiedas,aš pajutau riedančias ašaras mano veidu.

-Harry,žinoma jog sutinku.-atsakiau aš ir jo akyse sužibėjo ašaros,jis išėmė žieda iš dėžutės ir užmovė man ant piršto ir atsistojas prisitraukė mane ir įsisiurbė man į lūpas.

-Aš begalo laimingas.-pasakė jis kai atsitraukė nuo manęs.

-Aš irgi.-atsakiau aš.

-Tai dabar viskas gerai?-paklausė jis.

-Taip, bet aš nenoriu būti įskaudinta dar karta.-tariau aš.

-Nebūsi mažute, aš myliu tave ir tą maža kudikėlį kurį augini savo pilvelyje po savo širdimi.-pasakė jis ir paglostė mano pilvelį kurio dar nesimato.

-Jums viskas gerai?-paklausė Zayn.

-Taip.-atsakiau aš.

-Galit pareit!-sušuko Zayn ir visi parėjo ir nusišypsojo pamatę mus su Harry apsikabinusius.

-Tai jūs pagaliau susitaikėt?-paklausė Liam.

-Taip.-atsakiau aš ir Harry atsisėdo ir paėmes mane prisitraukes pasisodino sau ant kelių, Harry apsikabino mane per liemenį, o aš savo rankas uždėjau ant jo rankų ir tuo metu Perrės akys sužibėjo ir aš tada supratau kodėl juk ant mano rankos puikavosi žiedas.

-Jūs susižadėjot?-paklausė Perrė.

-Taip.-atsakė Harry ir visi mus vėl pasveikino.

---------Po dviejų valandų------------

Visi nusprendėme jog aš gyvensiu su jais vėl kartu ir kad Dani kartu, bet ji namo neparduos, dar kežkiek pakalbėjome ir nusprendėme eiti miegoti, su Harry užlipome į antra aukšta ir nuėjome į kambary kurį man skyrė Dani ir nusirengia atsigulėme į lova, apsikabinome ir taip begulėdami vienas kito glėbyje taip ir užmigome.

------------Rytas-----------------

Atsikėlusi neradau Harry tad aš atsisėdau pasėmiau telefona ir pažiūrėjau į laikrodį kuris rodė 13.00 , nuėjau prie spintos pasiėmiau žydra suknelę ir juodus batelius be kulniuko, nuėjau į vonę nusiprausiau, susišukavau, pasidažiau ir apsirengiau.Išėjau iš kambario ir nulipus laiptais nuėjau į virtuvę kur sedėjo visi ir gėrė kava, valgė sumuštinius.

-Labas!-sušukau aš.

-Labas.-atsakė jie ir Harry atsistojes priėjo apsikabino mane ir pabučiavo mane aš jam atsakiau, abu atsitraukėme vienas nuo kito ir nusišypsojome viens kitam.

-Tai kada vestuvės?-paklausė Louis.

-Už mėnesio.-atsakė Harry.

-Taip greit?-paklausė Dani.

-Kol pilvukas neišryškėjo.-tarė Harry ir nuskambėjo duru skambutis.

-Aš atidarysiu!-sušuko El ir pašokus nuo kedės nuėjo atidaryti duru, o mes su Harry nuėjome ir atsisėdome prie stalo ir laukėme kol pareis El.

-El, kas ten?-paklausiau aš kai ji ilgai neparėjo.

-Pas tave.-atsakė ji ir sumišus įėjo į virtuvę, o aš atsistojau ir nuėjus atsidariau šaldytuva.

-Kas?-paklausiau aš.

-Aš.....

Harry&LucyWhere stories live. Discover now