Harry pov.:
Aš vėl viska sugadinau, nepasitikėjau ir įskaudinau dabar ja, Lucy jau ilgai sėdi kambaryje ir iš jo nesigirdi nieko, mane apemė keistas jausmas,kuris reiškė kažka bloga, aš užlipau į viršų ir nuėjas prie kambario duru palenkiau rankena, bet jos neatsidarė, pabeldžiau ir išgirdau žingsnius, o paskui ir spragtelėjima kuris reiškė, kad durys atsirakino, atidarias duris išvydau Lucy, ji stovėjo ir žiūrėjo į mane, jos akys buvo paraudusios.-Lucy, aš tikrai labai atsiprašau,juk žinai koks aš esu pavydus ir kaip tave myliu.-pasakiau aš ir priėjas apsikabinau ja, bet ji mane atstūmė.
-Harry, aš nebegaliu būti su tavimi, todėl dabar tu esi laisvas ir gali išvažiuoti atgal į namus Londono centre, pamiršk mane ir vaikeli dėl kurio pats dvejojai.-pasakė Lucy ir mano skruostais ridėjo ašaros kaip ir jos.
-Ne Lucy, aš nedvejojau dėl vaikelio, aš myliu tave ir vaikeli, mes turime būti kartu amžinai, aš myliu tave Lucy, tu esi mano gyvenimas.-tariau aš ir toliau verkiau kaip ir ji.
-Viskas baigta Harry.-pasakė Lucy ir atrodo šia akimirka mano širdis sudužo.
-Lucy, prašau ne.-tariau aš.
-Sudie Harry.-tarė ji ir aš dar minute pažiūrėjas į savo meile ir gyvenima dėl kurio gyvenau, aš apsisukau ir išėjas iš jos kambario suklupau prie durų,pravirkau dar labiau, Lucy sudaužė mano širdį, bet aš pats buvau kaltas ir suprantu jog dabar ji jaučiasi taip pat, kaip aš.......
------Lucy pov.:
Kai Harry išėjo, atrodo mano širdis sudužo, suprantu jog dabar kentėsiu ir daugiau nemylėsiu nieko kito tik ji, bet aš turiu gyventi toliau dėl vaikelio, dabar aš verkiu ir man skauda širdį, aš suklupau ant žemės ir pravirkau dar labiau, bet išgirdus beldima į duris aš nusivaliau ašaras ir atsistojau.-Čia aš, Perrė,galiu užeiti?-paklausė ji manęs.
-Užeik.-atsakiau aš ir atsiguliau į lova, Perrė įėjo į kambarį ir uždariusi duris, atsigulė šalia manęs.
-Tai tarp taves ir Harry viskas baigta? -paklausė ji manęs.
-Taip, o dabar Perre aš norėčiau pamėgoti ir beje noriu, kad niekas man netrukdytų.-pasakiau tai aš ir Perrė pabučiavusi man į kakta išėjo,aš norėčiau, kad dabar šalia manęs būtų tėtis ir mama,taip begalvodama,net nepajutau kaip užmigau.....
---------Po dviejų valandų--------
Lucy pov.:
Atsikėliau, lauke jau buvo tamsoka aš nusprendžiau nuvažiuoti pas Tėti kuris gyvena dabar pas Luke, ryt turėtų atvažiuoti mano mama į Londona ir gyvens čia, apsirengiau ir išėjusi iš kambario nulipau laiptais į pirma aukšta, svetainėje sedėjo visi išskyrus Harry.-El,aš išvažiuoju.-pasakiau jai aš ir paėmiau mašinos raktelius kurie buvo nuo Range Rover, kuris stovėjoo garaže, nors garaže buvo dar dvi mašinos, su kuria atvažiavau ir kitos dvi, įskaitant ir Range Rover aš gavau nuo tėvu mokyklos baigimo proga.
-Lucy, nėra mašinos, nes Harry išvažiavo, o Zayn su Perrė tuoj išvažiuos į miesta.-pasakė Monica.
-Aš turiu pati savo mašina.-atsakiau aš.
-Su ta kur atvažiavai?-paklausė Zayn.
-Ne, aš dar turiu dvi mašinas.-atsakiau aš ir apsimovusi batus, užsidėjau striuke.
-Iš kur?-paklausė Liam.
-Dovanos mokyklos baigimo proga.-atsakiau aš.
-Aišku, kur važiuosi?-paklausė Zayn.
-Pas Luke, nes noriu pamatyti tėti ir beja rytoj atskrenda mano mama.-atsakiau aš ir pamačiau kaip El nusišypso.
-Aišku,tik būk atsargi.-pasakė Dani ir aš linktelėjau galva.
-Aš jau važiuoju,iki.-pasakiau aš ir išėjau iš namu, nuėjau prie garažo, atsidariau jį ir atsirakinusi Range Rover,įsėdau į jį, išvažiavau iš sodybos ir važiavau trumpesniu keliu pas Luke...
--------Pas Luke namuose----
Atvažiavau pas Luke ir pastačiusi mašina įėjau į nama gerai,kad turėjau raktus,namie buvo tamsu, užlipau į antra aukšta ir nuėjau pas Luke į kambary, atidariusi duris išvydau jį mieganti, ant lovos buvo daug įvairiausiu dokumentų, aš uždariau po saves duris ir priėjusi prie lovos pasilenkiau ir pradėjau rinkti tuos duokumentus, kai surinkau nusimoviau batus ir atsiguliau šalia Lukės, palindau po kaldra ir užsimerkiau, nes norėjau labai mėgo, staiga pajutau rankas ant liemens, atsimerkusi išvydau Luke, jis žiūrėjo į mane.-Labas.-pasakiau aš.
-Labas, ka čia veiki?-tarė jis ir prisitraukė arčiau.
-Išsiskyriau su Harry.-atsakiau aš ir Luke veide atsirado sumišimas.
-Kodėl?-paklausė jis.
-Jis nepasitiki manimi ir netgi drįso suabėjoti jog vaikas kurio laukiuosi yra ne jo.-pasakiau aš ir Luke veide atsirado liūdesys.
-Ow...tu laukiesi, bet nebijok aš visada palaikysiu tave.-pasakė jis ir pabučiavo man į kakta, o aš užsimerkiau, nes mane pasiglemžė miegas, bet dar spėjau pajusti kaip Lukė atsipalaiduoja ir spėjus jis irgi užmigo...
------------------Rytas----------------
Atsikėliau ir lovoje neradau Lukės, bet girdėjau apačioje balsus, išlipau iš lovos ir apsimovusi batus išėjau iš kambario, nulipau laiptais į apačia ir nuėjau į svetainę, ten buvo tėtis ir jis buvo susinervinęs, o Lukė jį bandė nuraminti.-Tėti? -paklausiau jo aš ir jis atsisukes, priėjo prie manęs ir apkabino, aš jį apkabinau taip pat.
-Mažute, aš jį perspėjau, bet jis nepaklausė ir dabar netik, kad jūs išsiskyrėt, bet dar tai jog tu laukiesi nuo jo.-pasakė jis ir aš pajutau kaip vėl palūžtu, mano veidu pradėjo tekėti ašaros.
-Tėti, aš myliu jį ir savo vaikeli.-pasakiau ir sukūkčiojau aš.
-Viskas bus gerai mažute, jūs susitaikysit.-pasakė jis ir atsitraukes nuo manęs, nuvalė man ašaras kurios tekėjo mano veidu.
-Nežinau tėti ar aš noriu kentėti, nes Harry manimi nepasitiki ir mane tai skaudina.-pasakiau aš.
-Pamatysi viskas bus gerai, o dabar važiuojam pasimti tavo mamos iš oru uosto.-pasakė jis ir aš nusišypsojau,su tėčiu ir Luke išėjau iš namu, Lukė užrakino namus ir įsėdo į mašina, kur jau sedėjome mes, kol važiavome į oru uosta kalbėjome apie tai kas įvyko per ta laika kai tėtis apsigyveno pas Luke, kai privažiavome oru uosta, Luke pastatė mašina ir visi išlipe iš jos nuėjome į pastata, kuriame pamatėme daug žmonių jie ėjo pasiimti savo bagažo ir aš pamačiau savo mama kuri įėjo link išėjimo ir jos akys susitiko su manosiomis,mama greitai priėjo prie mūsų ir puolė man ir tėčiui į glėbį, aš apsiverkiau iš laimės, mano mama irgi verkė, kai atsitraukėm nusivalėm ašaras ir mama su Luke pasisveikino, o tėtė paėmė mamos lagamina, kai išėjom iš oru uosto įsėdom į mašina ir aš nusprendžiau dabar pat pasakyti mamai apie nieštuma.
-Mamyte, aš noriu tau kai ką pasakyti. -tariau jai aš ir ji atsisukusi į mane pažiūrėjo ir iškart jos šypsena dingo, nes pamatė jog aš verkiu.
-Kas yra mažute?-paklausė ji.
-Aš laukiuosi mamyte ir vaikas yra Harrio, jis yra to pačio vaikino per kurį aš vos numiriau, vakar aš su juo išsiskyriau, nes man atsibodo tai jog jis manim nepasitiki. -pasakiau tai aš ir mama sedėjo su neįskaitoma veido išraiška.
-Lucy, tu dar jauna ir aš negaliu patikėti, kad tu vėl buvai su tuo vaikinu kuris kaltas jog mes vos taves nepraradome, bet aš myliu tave ir myliu tavo kūdikėli, aš palaikau tave, kad ir ka nusprestum, bet nuspresk teisingai.-tarė ji ir nuvalė ašras man nuo veido.
-Ačiū mamyte, aš myliu jus.-pasakiau aš ir apkabinau mama, atsitraukusi pasilenkiau į prieki ir pabučiavau tėti ir Luke.
-Lucy, kur dabar tu gyveni?-paklausė mama.
-Gyvenu bendrame name vaikinu, bet dabar jau kelinta diena gyvenu savo sodyboje.-atsakiau jai aš.
-Aišku, o tai tėtis gyvena su Luke?-paklausė ji manęs.
-Taip, bet ryt persikraustysim į savo nuosava nama, kurį aš vakar nupirkau.-atsakė tėtis.
-Kur jis yra?-paklausiau jo aš.
-Jis yra šalia..................