22dalis.

220 22 2
                                    

Lucy pov.:
-Šalia ko?-paklausiau jo aš.

-Šalia vaikinu namo.-atsakė jis ir mano nuotaika dar labiau pablogėjo, nes kai aš važiuosiu pas tėvus vis matysiu jį.

-Aišku.-pasakiau aš kai jau buvome Lukės namų kieme.

-Lucy, liksi čia?-paklausė Lukė manęs, aš pažiūrėjau į jį ir pamačiau kaip už jo nugaros burkuojasi mano tėvai.

-Luke, važiuojam su manim, pas mane į sodyba.-pasakiau aš ir paėmusi Luke už rankos,tempiausi prie savo mašinos.

-Kodėl?-paklausė jis ir aš žvilgsniu parodžiau į savo tėvus,kurie jau bučiavosi, Luke apsisuko ir pamatęs mano tėvus kurie bučiavosi, atsisuko į mane ir pradėjo temtis link mano mašinos.

-Mama ir Tėti, mes išvažiuojam pas mane į sodyba! -sušukau aš kai jau sėdausi prie vairo.

-Gerai, iki!-sušuko jie ir apsisuke įėjo į namo vidu, aš užkūriau mašina ir išvažiavau iš kiemo, važiavau ilgesniu keliu, nes dar reikėjo užsukti į parduotuvę, Lukė sedėjo ir nieko nesakė.

-Luke, tau viskas gerai?-paklausiau jo aš ir jis atsisuko į mane.

-Taip, bet man sunku dabar.-atsakė jis ir aš sutrikau.

-Luke, kas yra?-paklausiau jo aš.

-Juk žinai mano jausmus tau.-tarė jis ir nuleido galva.

-Luke, juk žinai, aš myliu Harry,myliu ir tave, bet ne taip.-pasakiau jam tai aš.

-Aš suprantu tave, bet mano jausmai tau nepasikeis.-atsakė jis man kai aš įsukau į parduotuvęs mašinų aikštelę, išlipau iš mašinos, o Luke paskui mane, įėja į parduotuve Luke paėmė vežima pirkiniams, į vežima krovėme įvairių saldunynu, vaisių, sulčių,alkoholio, nes manau norės visi išgert šiandien,su Luke atrodėm kaip jauna įsimylėjėlių porelė, mes daug juokėmės, siutom ir be siusdami netyčia nuvertėme lentyna su žaislais.

-Dinkstam. -pasakiau aš ir paėmusi jį už rankos tempiausi ir staiga man už akių užkliuvo apatiniu parduotuvė.

-Kodėl?-paklausė Luke.

-Aš nesiruošiu ju rinkti ar dar kažka daryti, o ypač sumokėti už lentyna, nes ji tai sulūžo.-pasakiau jam aš ir jis linktelėjo galva, staiga pamačiau apsaugini ir nusitempusi Luke į apatiniu parduotuve priėjusi prie apatinio trikotažo komplektu apsimečiau, kad apžiūrinėju, o Luke stovėjo šalia ir apsimetė, kad man padeda, jis paėmė juodus ir raudonus seksovus apatinius ir padavė man.

-Šituos tu perki.-pasakė jis ir aš suprunkščiau, bet tuos apatinius tikrai nusipirksiu, nes jie man patinka, į parduotuvė į žengė apsauginis ir priėjo prie mūsų.

-Laba diena, atsiprašau gal matėt kas nuvertė ta lentyna?-paklausė mūsų apsauginis ir parodė į ta lentyna, kuria mes su Luke nuvertėme.

-Laba diena, čia buvo kelios mergiotės su vaikinais siuto, tai gal jie.-tarė Lukė ir apsauginis linktelėjo galva ir nuėjo toliau nuo mūsų.

-Tau gerai sekasi meluoti.-pasakiau Lukei aš ir jis suprunkštė.

-Mokausi iš geriausių.-tarė jis ir dabar jau abu juokėmės,aš nuėjusi prie kasos susimokėjau už viska, o Lukė nešė į mašina maišus.

--------------Sodyboje------------
Atvažiave į sodyba paėmėm maišus nu, bet aišku Luke man davė maišiuka kuriame buvo apatiniai, o kitus pats nešė, įėjome į namo vidu, Lukė nunešė maišus į virtuvę, o aš maišiuka padėjau į spinta prie duru, nuėjau į svetainę ir ten pamačiau visus, net ir Harry, Luke atėjo prie manes ir su visais pasisveikines atsisėdo ant sofos, o aš šalia, Harry sedėjo liūdnas, jo akys buvo raudonos nuo verkimo, bet jis buvo nusivylęs ir piktas tuopačiu metu, kai žiūrėjo į mane ir Luke.

-Tai kaip sekasi?-paklausė Lukės Harry.

-Gerai, o tau?-atsakė Luke ir paklausė tuo pačiu Harrio.

-Supistai.-atsakė Harry ir pakiles iš vietos išėjo iš svetainės, mačiau kaip jis užlipo laiptais į antra aukšta ir spėju nuėjo į savo kambary, kurį aš jam daviau.Labai ilgai šnekėjome, o tada jie pradėjo gerti, Harry taip ir nebuvo nulipes, aš ir Perrė užlipom laiptais į antra aukšta ir atsisveikinusios nuėjom į savo kambarius, aš atsiguliau į lova ir užmigau.....

------------------Rytas------------------
Perrė pov.:
Buvom jau visi atsikėle išskyrus Harry ir Lucy:

-Žiurėkit aš kai ka sugalvojau.-pasakiau aš,visi nutilo ir sužiuro į mane.

-Ką sugalvojai? -paklausė El.

-Padarom taip jog Lucy ir Harry išskristu kartu į Paryžiu, bet jie turi nežinoti apie mūsų plana.-pasakiau aš ir išgirdau kaip kažkas lipa laiptais.

-Gerai.-atsakė visi greitai choru ir į virtuvę į žengė Lucy.

-Labas rytas.-pasakė ji ir nuėjusi prie šaldytuvo išsitraukė sultis iš jo ir įsipylusi į stiklinę po truputi jas gėrė.

-Labas.-atsakėm mes choru ir į virtuvę įžengė Harry.

-Sveiki. -pasakė jis, o Lucy nusisuko ir žiūrėjo pro langą.

-Sveikas.-atsakėm mes, bet Harry rupėjo tik Lucy kuri dabar žiūrėjo pro langa.

-Lucy, tu ir aš su Zayn skrendam paatostogauti. -pasakiau aš ir Lucy atsisuko į mus.

-Aš nežinau ar galiu.-pasakė ji.

-Gali, nes ir aš skrisiu, o mano nieštumas truputi didesnis.-pasakiau aš.

-Nu gerai, bet man ryt reiks pas daktare, nes aš susitariau atvykti ryt.-pasakė Lucy ir atsisėdo šalia Harry, nes buvo likusi tik vienintelė laisva vieta.

-Harry, o tu su manim ir El skrisi irgi paatostogauti. -pasakė Louis Harriui.

-Am nu gerai.-atsakė Harry.

-Okey išskrendam poryt, biletai todėl galit pradėti krautis daiktus.-pasakė Zayn ir Lucy pakilo iš vietos.

-Gerai, bet kiek laiko ten būsim?-paklausė Lucy manęs.

-Savaitę.-atsakiau aš.

-Aišku, gerai aš varau krautis daiktų. -pasakė vienu metu Lucy ir Harry.

-Am..jo..aš einu.-pasakė pasimetusi Lucy, o mes visi krizenom, o Harry jau buvo pasišalinęs iš virtuvės.

Lucy pov.:
Užlipau į viršų ir nuėjusi į savo kambary, nuėjau prie spintos durų ir jas atvėrus įėjau į vidų, pasiėmiau du lagaminus ir pradėjau krautis daiktus....Po valandos daiktai buvo sukrauti, aš pavargau ir man maudžia pilvo apačia, bet tai turėtų praeiti, aš nulipau į apačią kur visi buvo svetainėje, aš nuėjau ir atsisėdau tarp Lukės ir Harry.

-Luke, liksi čia?-paklausiau jo aš.

-Jei tik nori.-atsakė jis ir aš padėjau savo galva jam ant petės.

-Pasilik čia.-pasakiau aš ir jis linktelėjo galva, man staiga labai smarkiai suskaudo pilvą ir aš sucypiau.

-Lucy, kas tau?-paklausė išsigandes Luke.

-Man labai skauda.-atsakiau aš ir pajutau kaip mano akys merkiasi.

-Lucy, meile tik neužsimerk prašau.-girdėjau Harry balsa ir mano akių vokai pasidarė sunkūs ir aš užsimerkiau, bet spėjau dar pajusti kaip esu pakeliama tvirtų rankų ir nešama kažkur.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Harry&LucyWhere stories live. Discover now