Rytas
-Lucy,kelkis už valandos skrydis!!!,-įėjusi į kambarį šaukė mama.
-Gerai, nešauk man galva skauda!
-Nereikėjo tiek vakar daug gert.-atsakė mama traukdama užuolaidas. -Mami, ar tėtis jau išvažiavo? -paklausiau aš.
-Ne jis savo kabinete, konors reikia iš jo?
-Jis norėjo pasikalbėti prieš man išvykstant, sakė turi gera naujiena.
-Aišku.-atsakė mamukas.
-Gerai tada einu praustis ir tada pas jį. -tariau ir nuėjau į vonia užsidariau duris,nusimoviau pižama ir palindau po dušu atsisuka šalta vandeni ir išsimaudžiau. Išsimaudžius, apsisukau kūną rankšluosčiu, išėjau iš vonios, nuėjau prie lagamino,nes ten visi mano daiktai,isšsitraukiau mėlynus džinsus, rožinius marškinėlius ir juodus aukštakulnius. Išėjau iš kambario ir nuėjus prie tėčio kabineto pasibeldžiau ir atidarius duris atsisėdau į krėsla,ir tariau:
-Tėti, kokia ta gera naujiena?-paklausiau jo.
-Aš vykstu su tavim kartu į Londona, ten būsiu One Direction grupės vadibininkas. -atsakė jis.
-Tai puiku! -susukau aš ir puoliau tėčiui į glėbį.
-Bet Lucy ten gausim gyventi viename name su ta grupe. -pasakė tėtis.
-Svarbu, kad tu būsi su manim tėti. -tariau aš.
-Gerai, bėk ruoštis tuoj važiuosim į oru uosta.-liepė tėtis.
-Gerai, tėti man reikia tik nusinešti lagaminus į apačia.
-Aš paimsiu. -tarė ir nuejas į kambarį tėtis paėmė lagaminus ir nešė juos į mašiną, o aš tuo tarpu nuėjau į virtuvę ir atsisveikinau su mama:
-Iki mamyte, susitiksim Londone po mėnesio. -tariau ir apkabinau ją, mama verkė, tada atėjo tėčio eilė jis apsikabino ją ir kažką pasakė į ausį ir tuomet mama aprimo,tėtis ir aš pabučiavom mama ir išėjom.
-Sudie! -pasakė mama verkdama.
-Sudie! -tarėm kartu su tėčiu. Ir įlipom į mašina ir išvažiavom iš kiemo.
Lėktuve
Lucy pov.
Gaila,kad mano mama negalėjo išvykti kartu, nes ji turi pasirašius darbo sutarti kuri dar truks mėnesį, bet po mėnesio ji atvyks pas mus ir gyvens kartu. Myliu savo mama ji mane išgelbėjo. PRIEŠ du metus kai Harry permegojo su mano geriausia drauge, ta diena iškart grįžus nuėjau į vonią verkdama atidarius stalčių pasiėmiau jame buvuse britvute ir persipjoviau venas ir tuo momentu į vonia įėjo mama pamačiusi mane, ji iškart iškvietė greitąją ir atsiklaupus ant kelių paėmus mane priglaudė prie savęs ir verkė, tada aš užmigau ir atsibudau ligoninėje mano riešai buvo apviniuoti bintu...Niekas taip ir nesužinojo kas man nutiko ir kodėl aš taip pasielgiau. Dabartis be galvodama užmigau.
---
-Lucy, kelkis jau atskridom.-išgirdau savo tėčio balsa, atsimerkus pamačiau, kad visi jau lipa lauk iš lėktuvo.
-Gerai.-tariau aš ir atsistojus nuėjau paskui tėti.
Pasiėme lagaminus
Pasiėme savo lagaminus pamatėm keturis vaikinukus kurie laikė plakata su užrašu ,, John Western " tai buvo mano tėčio vardas ir pavardė. Tėtis mane nusitempė mane prie jų.
-------
-Jus John? -paklausė juodaplaukis.
-Taip aš, o čia mano dukra Lucy. -atsakė tėtis ir pristatė mane.
-Aš Zayn.-prisistatė ir apsikabino juodaplaukis.
-Aš Louis,-prisistatė vaikinas su gražia šypsena ir taip pat apsikabino.
-Aš Niall,-prisistatė ir apsikabino blondinas.
-Aš Liam, - prisistatė ir taip pat apsikabino rudu plauku savininkas.
Ir tada prisistatė iš kažkur atsiradęs garbanius kuris buvo inikes į telefoną.
-Harry susipažink čia Lucy, -Zayn pasakė tam garbaniui ir tas greit pakėlė galvą ir tada aš atpažinau tai buvo...