14 dalis.

298 18 4
                                    

Lucy pov.:

Atsibudau ligoninėje prie manes buvo prijunkti aparatai, o ne ne ne kaip mano vaikelis?, jei jo aš netekau nebenoriu gyventi į mano palata įėjo kiek supratau daktaras ir daug sesučiu, nes jie buvo su baltais chalatais.

- Kaip jaučiates?-paklausė daktaras ir į palata įėjo Monica, El, Dani, Perre, Niall, Louis, Liam, Zayn ir Harry.

- Viska skauda.-atsakiau aš nes man žiauriai skaudėjo visa kūna.

- Taip ir turėtu būti juk į jus rėžėsi vilkikas.-tarė daktaras.

-Kaip mano vaikelis? -paklausiau aš ir daktaras su šypsena veide tarė:

-Jūs esat laimės kūdikiai abu, nes jus abu išgyvenot, bet jums negalima jaudintis ir ateinančias dvi savaites keltis iš lovos, nes tai gali pakenkti vaikeliui.-atsakė jis ir iš mano akių pasipylė laimės ašaros aš pradėjau glostyti savo pilvuka kuris po biški ryškėjo ir pakėliau akis pamačiau kaip Harry žiūri į mane ir jo veidu ritasi ašaros.

- Galit palikti mus vienus su Harry?-paklausiau aš ir visi linktelėjo galvom ir išėjo iš palatos palikdami mane ir Harry vienus.

- Aš noriu žinoti ar tu vis dar myli mane?-paklausiau aš ir jis atsisėdo šalia lovos ant kedės kuri stovėjo šalia ir paėmes mano ranka jis tarė.

- Žinoma kad myliu. -pasakė jis ir pabučiavo mano lūpas.

- Bet kodėl tada laižeisi su ta mergina?-paklausiau aš jo.

- Ji mane pabučiavo aš jos net nepažįstu.-atsakė jis ir aš paėmiau jo telefona kuri jis turėjo savo megstinio kišenėje.

- Ko ieškai Lucy?-paklausė jis kai aš įėjus į interneta ieškojau tos foto ir kai radau tariau jam:

-Aš ta mergina esu mačius.-kai tai pasakiau Harry pakėlė savo antaki.

- Kur?-paklausė žiurėdamas į mane.

- Su Max,žinoma jis norėjo, kad mes išsiskirtumėm ir aš per jį vos netekau vaikelio, juk jis viska suplanavo su ta kale jie geriausi draugai nuo vaikystės.-pasakiau aš ir Harry labai susinervino, o aš galvoju kaip atkeršyti Max ir taip jog jis to nepamirštu visa gyvenima.

- Lucy, ka sugalvojai?-paklausė Harry manes.

- Aš atkeršysiu Max, bet taip jog jis visa gyvenima tai prisimins.-atsakiau aš ir Harry rodos tikrai buvo labai nustebintas mano pasakimu.

- Lucy, aš pats tai padarysiu ir neleisiu tau ir vaikeliui, kad kasnors atsitiktu.-pasakė ji aš linktelėjau jam.

- Prižadėk, kad tu į tai nesikiši.-paprašė jis.

- Prižadu. -atsakiau aš, nors žinau jog tai netiesa, nes aš atkeršysiu vistiek Max taip jog net bijos prisiminti mano varda, į palata sugrįžo visi ir daktaras kartu.

- Penele Lucy mes jus paleisim jau šiandien, tik jūs turite prižadėti jog tas dvi savaites gulėsite lovoje,nesijaudinsite ir nesinervinsite.-daktaras paprašė.

- Prižadu.-atsakiau aš.

- Gerai tada jau galite važiuoti, tik butu gerai, kad pati neitumėt.-pasakė jis.

- Aš ja panešiu.-tarė Harry.

- Tada gerai,saugokites ir visogero.-pasakė daktaras.

- Viso.-atsakėme visi ir aš apsidžiaugiau, nes jau šiandien galėsiu pradėti vykdyti keršto plana...

-----------------Namie-----------------------
Lucy pov.:

Mane ant ranku nešė Harry, nunešė į svetainę ir paguldė, bet aš atsisėdau.

-Harry,nesielk su manim kaip su mažu vaiku.-pasakiau aš.

-Aš rūpinuosi tavimi ir mūsų vaiku. -pasakė jis ir atsisėdo šalia ir apsikabinęs mane per liemenį pabučiavo aistringai aš atsakiau į bučinį, bet jį nutraukė į svetainę įžengusi mūsų chėbra.

-Gal mes nelaiku?-paklausė Louis, o visi nusijuokė, o mes su Harry susižvalgėm ir nusijuokėm.

- Viskas gerai, ką veikiam?-paklausiau aš.

-Pažiūrim filma?-paklausė Perre ir mes visi sutikom su pasiūlimu ir išsirinkom filma ,,The Notebook", merginos atnešė užkandžiu ir atsisėdo visi į vietas ir laukė kol Harry pareis, nes jis nuėjo mano telefono ir pledo užsikloti, kai jis parėjo sedėjo kažkoks keistas, užklojo mane ir save pledu ir padavė man telefona.

-Ačiū.-pasakiau aš ir Harry mane pabučiavo, o Perrė į jungė filma.

- Harry, kas tau yra?-pašnibždom paklausiau jo, nes jis sedėjo susikaustes.

- Nieko mažute.-atsakė jis pašnibždom ir įsisiurbė man į lūpas.

- Gali duot savo telefona?-paklausiau aš ir jis man iš kart padavė jį.

- Koks slaptažodis?-kalbėjau pašnibždom.

- Lucy.-atsakė jis ir įvedžiau taip kaip sakė ir atsirakinau jo telefona ir nuėjau į jo žinutes ir sustingau pamačius žinute nuo Mėjos, ji rašė *Harry tu turi viska papasakoti jai, juk ji buvo mano geriausia draugė aš ja laikiau kaip sese ir visdar laikau ir ji turi žinoti, kad ta nakti nieko neįvyko ir jog mes nepermėgojome,jog tu mane parsivežei be samonės ir tavo sesuo mane perengė tavo maike, o tu nuėjai miegoti į svečių kambary ir ryt kai Lucy mane pamatė ji pabėgo verkdama, aš jos labai pasiilgau ir noriu ko greičiau pamatyti ja ji man kaip mažoji sesutė kurios aš neturiu.

P.s.Nicolė melavo tau tu nepermėgojai su ja, ji tave norėjo įtikinti jog taip buvo, nors tai netiesa,aš sužinojau iš jos ji man viska papasakojo ir nuo to laiko aš su ja nebebendrauju.*

Kai perskaičiau tai buvau žiaurei laiminga ir norėjau dabar pat psmatyti Mėja, dar pažiurėjau ka atrašė Harry jis rašė taip*Ji netikės tuom ir ačiū tau, kad man pasakei jog ta karta su Nicole nepermėgojau aš.

P.s.Aš pabandysiu viska jai papasakoti.*

-Ka ten skaitai?-paklausė Perre ir aš pakėliau akis į ją ir ji atėjo atsisėdo prie manes kur buvo like vietos.

- Harry žinutes. -atsakiau aš pašnibždom jai, kad Harry negirdėtu.

- Nepasitiki juo?-paklausė ji ir aš padaviau Harriui jo telefona, jis jį įsikišo į džinsu kišene, o aš pasėmiau savo telefona ir parašiau žinute:

L*Labas Max, kaip laikaisi?#Lucy*

M*Labas Lucy, gerai tu dar turi mano numeri?:)*

L*Taip*

M*Gal nori ryt susitikti?:)*

L*Žinoma, kur?:)*

M*Starbucks centrinėje kavinėje ryt 13ºº, ok?:)*

L*Taip žinoma, ikiuks:)*

M*ikiuks:)**

Nu va ir prasideda keršto planas, mano apmastymus nutraukė Harry.

- Su kuo susirašinėji?-paklausė jis ir aš įsikišau tela į kišene.

- Niekom.-atsakiau aš ir Harry nepatikėjo, nes norėjo paiimti telefona mano iš kišenės, bet ji sustabdė skambantis jo telefonas.

- Klausau..

mhm...netikiu ji meluoja...nu ok...mhm aš pasikalbėsiu su Lucy ir paklausiu ar jai skambino ta kekšė...iki.-atsiliepes jis ir kalbėjo telefonu,man buvo smalsu su kuo jis kalba.

- Lucy, dabar man atsakyk, bet nemeluok.-atsisukes į mane baiges pokalbi  jis tarė.

- Nu?-paklausiau jo aš.

- Kalbėjai šiandien su Nicole?-paklausė jis ir aš nesupratus pažiurėjau į jį.

- Nesupratau?-paklausiau aš.

- Tai kalbėjai ar ne? -paklausė jis dar karta.

- Ne.-atsakiau aš ir jis linktelėjo galva ir parašė kažkam žinute.

- Kas darosi Harry?-paklausiau aš jo,jis padėjo savo telefona ant staliuko ir papurtes galva toliau žiurėjo filma....

Harry&LucyWhere stories live. Discover now