12 dalis.

244 18 2
                                    


Taigi ta proga jog Vasario 6d.Šiandien yra mano 14-asis gimtadienis, parašiau jums nauja dali:*
------------------------------------------------------

Lucy pov.:

Atsidariau šaldytuva, kad išsimčiau sulčių.

-Kas?-paklausiau aš El kuri stovėjo sumišusi.

-Aš.-pasigirdo vaikino balsas kurį visa laika stengiausi užmiršti, uždariau šaldytuva ir pažiurėjau į jį.

-Ko tau čia reikia Max?-paklausiau aš.

-Mums reikia pasikalbėti. -atsakė jis.

- Kas tu toks?-paklausė Harry ir atsistojo.

-Aš jos buves vaikinas.-atsakė Max.

-Tai tiesa?-paklausė į mane atsisukęs Harry.

-Taip, bet mes buvom pora tik mėnesi.-atsakiau aš ir Harry rodos tikrai buvo kažkoks keistas lyg pyktu.

-Mes turim pasikalbėti Lucy.-tarė Max.

-Nu niera apie ka. -pasakiau aš ir nuėjau prie Harry kuris sedėjo jau ant kedės ir buvo suspaudes kumščius, aš atsisėdau jam ant keliu.

-Lucy,prašau minutės pasikalbėti. -pasakė jis dar karta ir man truko kantrybė.

- Kam, kad vėl bandytum išprievartauti, ne šito aš nenoriu daugiau patirti ir kodėl vėl pasirodei aš noriu tave užmiršti visiems laikams!?-išrėkiau viska jam aš ir Harry patraukes mane atsistojo ir puolė Max jis jį trankė,o vaikinai bandė juos išskirti, nes Max irgi gynėsi ir matėsi, kad turi daug jėgos ir pagaliau vaikinai juos išskyrė.

-Gana!-sušukau aš kai Max norėjo dar karta trenkti Harry.

- Daugiau tu nelysi prie jos!-sušuko Harry ir išsilaisvines iš Louis ir Liam ranku atėjo prie manes ir apsikabino iš nugaros per liemenį.

- Lysiu aš prie jos ir ji bus mano, nes aš ja myliu!-sušuko Max ir apsisukes išėjo iš virtuvės, girdėjosi tik laukiniu duru trinktelėjimas.

-Tau viskas gerai?-paklausiau aš Harry ir jis paėmes mano ranka vedėsi į antra aukšta, užlipom į antra aukšta ir Harry nusivedė mane į mano kambary kuriame po kol kas aš dar gyvenu.

-Kodėl man nieko nesakei?-paklausė jis ir mudu atsisėdome ant lovos.

- Nes aš viska norėjau užmiršti ir daugiau jo nebematyti.-atsakiau aš.

-Aš vistiek  jį užmušiu užtai kad norėjo mano meile išprievartauti.-pasakė jis ir suspaudė kumščius.

-Viskas gerai mažiuk tu mano.-pasakiau aš ir jis atsisuko į mane ir įsisiurbė į mano lūpas aš atsakiau į jo bučinius musu rubai pradėjo kristi, kol jų visiškai nebeliko ir mes gulėjome ant lovos Harry uždengė mus paklodę ir įėjo į mane iš mano lūpu ir jo išėjo garsios aimanos, Harry judėjo lietai visu ilgiu į eidamas į mane, aš suaimanavau ir jis pradėjo judėti vis greičiau ir tada mes pasėkieme orgazma, Harry krito šalia manes ir alsavo jis apsikabino mane per liemenį ir aš jutau, kad mano akis merkesi, bet dar spėjau pamatyti jog Harry irgi užsimerkes...

-------------------Vakaras---------------------

Harry pov.:

Atsikėliau pirmiau nei Lucy ir išėjau iš kambario jau apsirenges ir palikes ja ilgiau miegoti, aš turi pašalinti Max, kad jis nelystu prie mano mažutės, nulipau į apačia ir radau ten vaikinus  sėdinčius svetainėje ant sofos.

-Vaikinai aš išvarau į miesta.-pasakiau jiems ir apsimoves batus ir juoda švarka išvariau į klubą, kad atsigaučiau nuo to ir  kad nenuvažiuočiau dabar pat užmušti Max.

--------------Klube----------------------

Sedėjau ir gėriau gal jau trečia stikline pačio stipriausio viskio, kol prie manes prisėdo daili mergina, bet Lucy už ja gražesnė ir Lucy aš myliu taip jog dėl jos galiu viska padaryti.

-Labas.-pasakė ji

-Mhm labas.-tariau aš.

-Ko toks liūdnas?-paklausė ji ir man reikėjo , kad  vaikinai atvažiuotu ir pasimtu mane, bet staiga.....

  

Harry&LucyWhere stories live. Discover now