4 dalis.

386 29 0
                                    

Visi išėjo ir Harry prakalbo:

-Suprask aš tave myliu ir be tavęs būti negaliu. -tarė jis ir paėmė už rankos.

-Bet, aš taip negaliu. -tariau ir ištraukiau savo ranka iš jo rankos.

-Kodėl,ar tu myli kitą? -paklausė jis.

-Gal, tiesiog net nežinau pati.-tariau aš. Ir pamačiau kaip jis nuliūdo tai išgirdęs.

-Lucy, Luke atvažiavo pas tave. -Įėjęs į svetainę pasakė tėtis.

-Gerai ateinu, atleisk Harry aš turiu eiti.-pasakiau ir nuėjau į virtuvę kur ant kėdės sėdėjo Luke, priėjus jam už nugaros uždengiau akis.

-Lucy,ar gerai jauties?-paklausė Luke.

-Taip gerai, tik pykina truputi dar. -tariau aš.

-Ryt važiuosi su manim, pas daktarų.-tarė Luke ir apsikabino mane ir tuo tarpu į virtuvę įėjęs Harry ir pamatęs mus apsikabinusius tarė:

-Tai jis, kurį myli?.-paklausė jis.

-Tu kažką įsimylėjai?-paklausė Luke. -Gal. -atsakiau ir pamačiau visų akis nukreiptas į mane.

-Tikiuosi,kad tai kas įvyko prieš dvi savaites nepasikartos. -pasakė tėtis ir užlipo į viršų.

-Kas įvyko prieš dvi savaites?-paklausė Luce.

-Aš,Perre ir Dani buvom klube ir mes visos prisigėrėm,tada pradėjom šokt su vaikinais,su vienu susipažinau jis buvo Justin,jis pasirodė normalus, kol neišėjom lauku...-tariau aš.

-Ir kas toliau? -paklausė Louis.

-Toliau nenoriu pasakoti.-atsakiau aš.

-O tas Justin,kartais ne Justin Bieber?-paklausė Zayn.

-Tas pats, o ką? -paklausiau jo aš.

-Jis pasinaudoja merginom ir palieka jas. -atsakė jis.

-Šitai aš žinau. -tariau ir atsisėdau ant kėdės,nes man pasidarė vėl bloga.

-Tau bloga? -paklausė Niall.

-Taip. -pasakiau aš.

-O tu negali būti nėščia?-paklausė Louis.

-Ne negaliu. -tariau aš.

-Tu tuom tikra? -paklausė Luke.

-Taip, nes aš visdar nekalta.-atsakiau ir Harry veide pamačiau šypsena....

Harry&LucyWhere stories live. Discover now