Perrės pov.:
Dabar suprantu kodėl Zayn man primindavo tą vaikina, nes jis ir buvo tas vaikinas iš klubo su kuriuo permėgojau ir kuris mane paliko iš kart po to kai pasimylėjome, bet mane įskaudino jo žodžiai*Tu esi žaisliukas su kuriuo buvo gera pasimylėti, o dabar ate*,tie žodžiai mane įskaudino, aš bėgau į lauką, o paskui mane Zayn, aš nubėgau į parką ir atsisėdau ant suoliuko, ašaros ritosi mano veidu, ant suoliuko šalia atsisėdo Zayn, jis irgi verkė.-Aš manau tuom ir baigsis mūsų santykiai.-pasakiau aš ir sukūkčiojau, o Zayn pakėles galva žiūrėjo į mane ir jo veidu ritosi ašaros.
-Ne Perre,maldauju nepalik manęs, būkime kartu, susituokime ir poto laukime kol į pasaulį ateis mūsų vaikelis.-tarė Zayn ir paėmė mano ranka ir verkė.
-Tu mane įskaudinai, tavo žodžiai klube poto kai pasimylėjome man sudraskė širdį.-pasakiau aš ir ištraukiau savo ranka iš jo rankos.
-Man tavęs reikia.-pasakė jis ir atsistojes priėjo prie manęs,aš atsistojau.
-Zayn, juk aš tik žaisliukas su kuriuo gera buvo pasimylėti.-pasakiau aš ir nustūmusi jį, kad galėčiau praeiti, aš ėjau gatve į namus, kai parėjau namo čia jau buvo visi, išskyrus Zayn.
-Lucy,aš važiuoju namo.-pasakiau ir laiptais užbėgusi į viršų pasiemiau ka buvau turėjusi ir nulipusi į apačia laiptais pagriebiau Zayn mašinos raktelius ir išbėgusi į lauką, atsirakinau mašina, numečiau daigtus į gala,užkūrusi mašina išvažiavau namo.Namie susirinkau visus daiktus ir nusinešusi į mašina viska ten sukroviau, Zayn mašina užrakinau ir raktelius palikau name ant stalo, o pati su savo mašina išvažiavau į namą kurį nusipirkau prieš savaitę tik niekam apie jį nesakiau.
---------------------------------------------------Lucy pov.:
Zayn grįžo apsiverkes ir užsidarė kambaryje, man neramu dėl Perrės, bet aš bijau dar ir dėl to jog ji gali pasidaryti aborta ir poto ji tikrai gailėsis, nes Zayn tikrai myli ją, aš nuėjau pas Zayn į kambarį ir radau jį gulinti ant lovos ir verkentį, aš atsiguliau šalia ir apsikabinau jį, o jis mane apsikabino ir prisitraukes arčiau verkė man ant petės.-Zayn,viskas bus gerai.-raminau aš jį, o jis tik verkė ir laikė mane savo glėbį.
-Nebus supranti, aš ta vakara buvau girtas ji irgi aš pasimylėjau su ja ir poto jai pasakiau*Tu esi žaisliukas su kuriuo buvo gera pasimylėti, o dabar ate.*, aš taip sakydavau kiekvienai merginai kuri buvo lengvabūdė, bet kai vėl pamačiau Perre supratau, kad myliu ja ir ji nėra kaip kitos merginos,aš noriu būti su ja visa gyvenima.-kalbėjo jis ir aš mačiau, kad kiekvienas jo žodis buvo nuoširdus.
-Zayn,ji išvažiavo su tavo mašina namo ir manau ten grįže jos tikrai neberasim, nes ji bus susirikusi daiktus ir išvažiavusi.-pasakiau aš ir Zayn atsisėdo taip pasodindamas ir mane.
-Aš važiuoju jos ieškoti.-pasakė jis ir stojosi, bet aš jį sulaikiau.
-Ne Zayn, leisk jai pabūti diena vienai ir apie viską pagalvoti.-pasakiau aš, jis linktelėjo galva ir atsisigulė viel,pasiguldė mane šalia.
-Gali pamiegoti su manimi?-paklausė jis ir aš linktelėjau galva.
-Tik bijau, kad Harry neužpavidėtu.-pasakiau aš ir Zayn supratingai linktelėjo galva.
-Aš tave laikau geriausia drauge ir myliu tave.-pasakė jis ir aš jį apkabinau.
-Aš irgi tave laikau geriausiu draugu ir myliu tave.-pasakiau aš ir jis mane suspaudė savo glėby ir aš jutau kaip jis užmiega, net nepajutau kaip užmigau pati.
-----Perrės pov.:
Nuvažiavau į namą ir susitvarkiusi viska nuėjau į svetainę, atsisėdau ant sofos.Aš nusprendžiau gimdyti vaika ir atleisti Zayn, nes jis man reiškia viską ir aš noriu visą gyvenimą praleisti su juo, tad apsirengusi išvažiavau atgal pas Lucy į sodyba.-----------Sodyboje-------------------
Įėjau į vidų niekeno nepastebėta ir užlipau į viršų, nuėjau į mūsų su Zayn kambary ir radau jį mieganti su Lucy, Lucy atsimerkė ir pamačiusi mane atsargei išlipo iš lovos ir priėjusi mane apsikabino.-Tikiuosi susitaikysit?-paklausė ji pašnibždomis.
-Taip, nes per daug myliu jį, atleisiu jam ir pagimdysiu maža leliuka.-pasakiau aš pašnibždomis, ji nusišypsojusi, apsikabino mane ir paleidusi išėjo taip po savęs uždarydama ir kambario duris, aš nuėjau prie Zayn ir atsiguliau prie jo, apsikabinau jį, o jis mane, bet staigei atsimerkė ir pamates mane suspaudė savo glėbį.
-Nepalik manęs.-pasakė jis.
-Aš tau ateidžiu ir nepaliksiu tavęs, pagimdysiu mažą kudikėlį kuris bus mūsų meilės vaisius. -pasakiau aš ir Zayn nusišypsojo, įsisiurbė man į lūpas, nuo mūsų kūnu krito drabužiai kol likome nuogi ir Zayn įėjo į mane.
------Lucy pov.:
Nulipau į apačia kur sedėjo visi, išskyrus Zayn su Perre, aš kitiems nepasakojau kas nutiko, nes noriu, kad Perrė su Zayn patys papasakotu, atsisėdau prie Harry kuris buvo piktas.-Ei Harry, kas yra?-paklausiau aš jo ir jis pažiūrėjo į mane su paniekinamu žvilgsniu.
-Tu klausi kas yra?!-sušuko jis ir aš pašokau nuo to netgi.
-Nešauk ant manęs Styles!-dabar ir aš šaukiau visi žiūrėjo į mus, bet tylėjo, nes žino, kad nieko nepakeis, į apačia atbėgo ir Zayn su Perre.
-Negaliu patikėti!-sušuko jis ir su kumščiu trenkė į sieną.
-Kas tau darosi?!-šaukdama klausiau aš.
-Tu klausi kas darosi?Tu esi kalė Lucy!-sušuko jis ir aš trenkiau jam per veida ir jis užsiemė už veido, Zayn užlindo į priekį ir dabar stovėjo pridengdamas mane.
-Kas tau pasidarė asile?!-sušuko Zayn.
-Tu Lucy mano mergina, esi man neištikima su Zayn ir abu klausiat kas man pasidarė?!-negaliu patikėti Harry žodžiais.
-Nespank Harry.-pasakė Perrė.
-Jie miegojo apsikabine, vienas kita taip apsikabine ir suspaude lyg nenorėdami vienas kito paleisti!-šaukė Harry ir aš supratau, kad jis viska matė.
-Aš šita irgi mačiau ir tu dabar padarei didele klaida.-pasakė Perrė ir Harry nesuprato.
-Ji miegojo su manimi, nes aš paprašiau, man to reikėjo, nes Perrė norėjo skirtis su manimi!-išrėkė Zayn.
-Dėl ko?-paklausė Liam.
-Aš laukiuosi kūdikio ir jam yra mienesis.-pasakė Perrė ir visi stovėjo lyg prikalti prie žemės.
-Bet tada vaikas ne jo.-pasakė Louis.
-Vaikas yra mano, aš prieš mienesį girtas su Perre permėgojau klube ir kai su ja permėgojau išeidamas pasakiau*Tu esi žaisliukas su kuriuo buvo gera pasimylėti, o dabar ate.*,aš taip sakydavau kiekvenai su kuria permegodavau, nes jos būdavo lengvabūdės, ta karta abu buvome girti ir aš nenaudojau apsaugu, kai pamačiau Perre antra karta, aš supratau, kad ji yra tapati mergina iš klubo, kad myliu ja ir be jos gyventi negaliu, bet bijojau jai pasakyti, kad tas vaikinas esu aš, tai Perrė sužinojo šiandien parduotuvėje,kai ji buvo kabinoje ir matavosi suknele, išgirdau kaip ji pasakė Lucy, kad laukias ir darysis aborta, nes prieš mienesį permiegojo su vienu vaikinu klube ir ji tik prisimena jo juodus plaukus ir šokoladines akis, bet tuomet aš pratraukiau užuolaida ir pasakiau, kad ten buvau aš,dėl to Perrė norėjo išsiskirti su manimi ir dėl to Lucy miegojo su manimi, nes ji moka užjausti ir suprasti ji yra mano geriausia draugė.-viska pasakė Zayn ir Harry susikrimtes priėjo prie manęs, norėjo apkabinti, bet aš pasitraukiau.
-Lucy, aš atsiprašau.-Harry pasakė ir ėjo prie manęs, bet aš tiesiog apsisukau ir užlipau į viršų, nuėjau į kambary ir užsirakinau, aš verkiau...man skaudėjo širdį...jis mane pavadino kale....aš myliu jį, bet jis mano, kad aš jam galėjau būti neištikima,aš norėjau dabar tiesiog persipjauti venas, kaip tasyk kai mane išgelbėjo mama, bet tik dabar, kad niekas neišgelbėtų ir aš nebesikankinčiau dėl meilės,aš manau visi bus dėl to laimingesni.............