Harry pov.:
Dieve mano ką aš padariau dabar mano meilė nori pertraukos, bet juk aš visai nenorėjau to pasakyti aš viska sugadinau, Lucy išėjo iš kambario ir aš pasileidau bėkti paskui ja.
- Lucy, mums nereikia pertraukos! - šaukiau aš bėgdamas laiptais.
- Reikia, nes tu manim nepasitiki!-dabar šaukė ir ji.
- Kas čia vyksta?-paklausė Perrė tik įėjus pro duris ir pamačius Lucy apsiverkusia.
- Lucy, nori pertraukos. -pasakiau aš ir Perre pažiurėjo klausiamu žvilgsniu į Lucy.
- Jis manim nepasitiki ir aš noriu pertraukos, o dabar leiskit aš išvažiuoju.-pasakė Lucy ir pasiemus striuke, apsimovė greit batus ir pagriebus raktelius mašinos greit išlėkė lauku, aš su Perre paskui, Lucy net netsisuko į mus ir nekreipė diemesio į mūsų žodžius ji tiesiog atsirakino mašina įlipo į ją ir atsidarius vartus išvažiavo aš supratau, kad praradau savo meile ir neišlaikes viso šito tiesiog susmukau ant žolės ir pravirkau, Perre apsikabino mane ir laikė ir kartojo man, kad viskas bus gerai.
-----------------Vakaras-----------
Perre pov.:Iš Lucy nieko negirdėti, Harry užsidares savo ir Lucy kambary kuriame jie miegodavo dažnai ir ilgiau nei tris valandas iš jo nieko negirdėti, vaikinam viską papasakojau ir jie išvažiavo ieškoti Lucy ir jau visa valanda iš jų nieko nežinau, Lucy telefonas išjungtas, staiga prisiminiau, kad Lucy gavo dovanų sodyba čia už Londono nuo tėvų gimtadienio proga ir nutariau nuvažiuoti patikrinti ar ji ten, nuėjau pas Harry ir radau jį žiūrinti į nuotrauka kur jie su Lucy, jis verkė jo akys buvo raudonos ir patinusios.
- Harry, aš manau žinau kur ji yra dabar.-pasakiau aš ir jis pakėlė galva.
- Prašau nuvešk mane pas ją,nes kitaip aš tiesiog kažka sau pasidarysiu.-pasakė jis.
- Gerai,važiuojam tik tu nusiramink prašau.-pasakiau aš ir nuvaliau jam ašaras ir jis linktelėjo galva, tada greitai nusileidom į apačia ir pasėme striukes ir Harry mašinos raktelius išėjom lauku,užrakinom duris, aš atrakinau mašina ir atsisėdau už vairo, nes tokios būsenos Harriui neleisiu vairuoti, užvedus mašina išvažiavau pro adarus vartus ir paspaudus pulteli uždariau juos, važiavau greitai visa kelia Harry verkė, už pusantros valandos buvome prie sodybos, įsukus į sodybos kiema pamačiau Lucy mašina, sustojus išlipau iš mašinos Harry irgi, nuėjome prie durų ir aš pabeldžiau, bet niekas ne atidarė, palenkiau rankena ir durys atsidarė Harry greitai į lėkė į vidų ir nubėgo į viršų, nes iš ten sklido šviesa aš paskui jį, užbėge išvydom miela vaizda Lucy miegojo apsikabinus Harrio dovanuota meškina kuris buvo didisnis už ją, Harry apklojo ją pledu ir pats atsigulė šalia ir apsikabino ja, aš iš jungiau šviesa ir uždarius kambario duris nuėjau į kitą kambary kuris buvo gražus, jaukus jame buvo dvigulė lova ir dar dvejos durys, atidariau vienas ir išvydau vonia, atidarius antras išvydau erdve spinta, tada mano dėmesi patraukė balkonas aš nuėjus į balkona išsitraukiau telefona ir paskambinau Zayn:
*Klausau mažute*
* Zayn,atvarykit visi į sodyba kurios adresa atsiūsiu tau žinute,dabar ten esu aš su Harry ir Lucy*
*Gerai mažute*
* Iki*
* Iki*
Baigus pokalbi nusiunčiau Zayn adresa žinute ir nuėjau atsigulti į lova ir net nepajutau kaip užmigau, atsibudau nuo to kai ant savo liemens pajutau rankas ir kaip mane pabučiuoja švelniai į lūpas, pramerkus akis išvydau savo meile Zayn, prisitraukiau jį ir įsisiurbiau jam į lūpas Zayn iškart įslydo su savo liežuviu į mano burna ir kovojo su mano liežuviu, aš pasidaviau Zayn, jis atsegė mano marškinėliu sagas, numovė juos ir numetė ant žemės,nusmaukė mano sijona, aš atsegiau jo marškiniu sagas ir numovus numečiau kažkur taip pat padariau su jo kelnėm, jis atsegė mano liemenėlė ir nuėmes ją šlapiais bučiniais leidosi žemiau kol pasekė mano krūtis viena masažavo su ranka, o kitą krūti jis bučiavo, paskui kandžiojo speneli, o iš mano lūpų pasigirsdavo garsios aimanos kurias aš stengiausi tildyti, bet nekaip sekėsi, Zayn pašalino mano kelnaites, o aš jo, tada jis švelnei pabučiavo mane ir lėtai visu ilgiu į ėjo į mane iš mūsų lūpų išėjo garsios aimanos, Zayn judėjo vis greičiau kai pasėkėme aukščiause taška jis susmuko ant manes, bet tada jis mus apvertė ir aš buvau ant jo, jis ant mano nugaros pirštais vedžiojo širdeles, aš pakėlus galva pabučiavau jį ir pasidaviau miegui, nes labai buvau pavargusi.
-----------------Rytas--------------
Zayn pov.:Atsikėliau pirmesnis ir žiurėjau į savo princese kuri taip gražiai mėgojo, aš ją taip myliu ir nusprendžiau šiandien jai pasipiršti, staiga kažkas dužo ir Perre pašoko kaip ir aš greitai apsirengėm ir nubėgome į apačia kur pamatėm sudaužyta veidrodi ir vaza šalia stovėjo Lucy ir Harry, jie pykosi.
- Gana!-sušuko Perre.
- Ką jis čia daro Perre,juk sakiau, kad man ir Harriui reikia pertraukos!-šaukė Lucy.
--------Lucy pov.:
Šaukiau aš ant Perrės ir pajutau skausma pilvo apačioje,man akyse pradėjo temti ir pajutau kaip mano jiegos apleidžia mane ir aš krentu, bet staiga mane kažkas pagauna,bet aš neturiu jėgu atsimerkti ir pamatyti kas tai aš tesiog atsijungiu.....