---------Rytas-----
Lucy pov.:
Atsikėliau ir lovoje neradau Harry, išlipau iš lovos ir nuėjau į vonia ten susitvarkiusi ir apsirengusi gelėta suknele, gelėtus laivelius, išėjau iš kambario ir nusileidusi į apačia nuėjau į svetainę kurioje sedėjo visi.-Labas rytas. -pasakiau aš ir visi pažiūrėjo į mane ir nusišypsojo.
-Labas rytas!-sušuko jie visi ir aš nuėjusi atsisėdau tarp Harry ir Jack.
-Pašėlot vakar su Harry,ane?-paklausė mūsų El su šypsenėle veide ir aš paraudau, o Harry atsisukes į mane sukikeno.
-Lucy, nesigėdik mes viska girdėjome.-pasakė Louis.
-Nu gerai baigiam.-pasakė El pamačiusi mano žvilgsni.
-Tai Lucy,kiek jau laiko vaikeliui?-paklausė Zayn.
-Dvi savaitės. -pasakiau aš ir paliečiau savo pilvuka kuris buvo kietas, bet dar nesimatė, bet po dviejų savaičių pradės po biški ryškėti.
-Tavo pilvukas dar nelabai matosi.-pasakė Louis.
-Kažkur po dviejų savaičių pradės ryškėti.-pasakiau aš ir pažiūrėjau į Jack kuris žiūrėjo man į pilva.
-Sunku patikėti, kad mes tapsim dėdžiais ir tetomis.-pasakė Liam ir nusišypsojo.
-Bet jūs būsit patys geriausi.-pasakiau aš ir jie atsistoje priėjo prie manęs ir išskietė rankas, aš atsistojau ir apkabinau juos visus, Harry prisijungė prie mūsų ir tik dabar pastebėjau, kad Jack jau nebėra svetainėje aš mačiau kaip jis išėjo pro galines duris į soda, kur yra baseinas,kai mane paleido visi iš glėbio aš pažiūrėjau pro stiklines galines duris ir pamačiau kaip prie baseino nuleides galva sėdi Jack.
-Harry, aš einu pasikalbėti su Jack.-pasakiau aš Harriui ir jis tik linktelėjo galva, o aš išėjau pro stiklines duris į soda ir atsisėdau šalia Jack.
-Aš norėjau, kad tu būtum mano mergina ir mudu sukurtumėme šeima, bet aš pavėlavau ir dabar tu su Harry.-kalbėjo jis žiūrėdamas man į akis ir mačiau kaip jo akyse sužiba ašaros ir man suspaudė širdį, nes aš jį myliu kaip broli ir linkiu jam viso ko geriausio.
-Tu surasi kita mergina ir ja pamilsi, judu sukursite šeima ir tu būsi laimingas. -pasakiau aš ir apkabinau jį, o jis mane irgi abudu paverkėme ir tada nusivalia ašaras atsistojome ir nuėjome į namo vidu,kur svetainėje sedėjo visi ir žiūrėjo siaubo filma aš atsisėdau šalia Harry, o šalia manes atsisėdo Jack.
-Merginos, varom į parduotuves?-paklausė Perre.
-Varom!-sušukom visos ir atsistojome.
-Lucy, tik prašau būk atsargi ir pasiimk mano kreditine kortele.-pasakė Harry.
-Aš būsiu atsargi, bet tavo kreditinės nejimsiu.-pasakiau aš ir mes visos merginos užlipome į antra aukšta, kad persirenktume, visos atėjo pas mane, nes jos neturėjo pasiemusios kitu drabužiu, nuėjome prie spintos ir visos išsirinkom po rūbų derinuka ir apsirengusios,nulipome į apačia,o ten prie laiptų stovėjo visi vaikinai apsirengia ir mes visos susižvalgėme ir Perrė nutarė paklausti:
-Kur jūs varysit?-paklausė ji.
-Su jumis.-atsakė jie.
-Jūs neišbūsit su mumis, nes jei einam apsipirkti tai užtrunkam nuo keturiu iki penkiu valandų.-pasakiau aš ir jie tik susižvalge pakilnojo pečius priėjo kiekvienas prie savo merginos išskyrus Jack, aš manau jam reiktų tokios merginos kaip Mėja...pala pala..Mėja, reikia ja kaip nors atsivilioti ir su ja man susitaikiti ir Harry man turės padėti...
-Ei Lucy apie ką galvoji?-paklausė manes Harry pertraukdamas mano apmastymus.
-Harry, parašyk Mėjai ir paprašyk su ja susitikti, bet neišduok manes jai.-pasakiau aš Harriui kai jau ėjome pro duris ir jis linktelėjo galva ir išsitraukes telefona sumaigė žinutę ir išsiuntes ja, laukė atsakymo, o tuo tarpu Perrė užrakino duris ir sukosi eiti, bet jai apsisuko galva ir jei ne Zayn ji būtų nukritusi, Zayn laikė ja, bet Perrė atsistojo kaip buvo.
-Man viskas gerai.-pasakė ji ir ėjo į priekį, bet Zayn sučiupo ja už rankos ir atsuko į save.
-Aš žinau, kad kažka slepi.-Zayn pasakė Perrei žiūrėdamas į akis.
-Viskas gerai.-pasakė ji ir pajiemus Zayn už rankos ir pradėjo eiti, o mes visi paskui susikibe už ranku išskyrus Jack, nes jis neturi merginos ir matėsi, kad dėl to jaučiasi nekaip mus visus matančius įsimylėjusius.
----------Parduotuvėje------------
Visi stovėjome pasislėpe, išskyrus Harry kuris stovėjo prie durų ir laukė Mėjos, o pasisliepe stovėjome, nes aš norėjau nustebinti Mėja ir tada pamačiau savo garbane rudų plaukų Mėja, ji buvo pasikeitusi ir buvo nusiminusi ir man suspaudė širdį dėl to, ji ir Harry apsikabino ir atsitrauke pradėjo eiti link mūsų ir kai priėjo, Harry sustojo Mėja taip pat ir ji į Harry žiūrėjo klausiamu žvilgsniu ir jis tada pirštu parodė į mane ir Mėja atsisuko, pamačiusi mane ji susigraudino ir iš akių jos pasipylė ašaros, aš puoliau ja apsikabinti, o ji mane apsikabino ir suspaudė lyg brangiausia turta kurio nenorėtu paleisti.-Viskas gerai, nebeverk juk tu mano sesikė ir būsi ja amžinai, o dabar nusivalom ašaras ir einam apsipirkinėti, kaip senais gerais laikais!-pasakiau aš ir ji paleidusi mane nusišypsojo, o aš jai atgal ir nusivaliusios ašaras, paėmėme viena kitai už rankos ir ėjome paskui kitus ir tada aš sugalvojau supiršti Jack ir Mėja....
-Jack!-sušukau aš ir jis sustojo ir mes priėjome prie jo.
-Susipažink čia Mėja.Mėja čia Jack.-supažindinau juos aš ir jie pasisveikino ir Mėja jį apkabino, nes ji visada taip elgesi jei jai patinka tas žmogus ir ji nori būti su juo, o Jack akyse pamačiau kibirkštėlę.
-Nu ka aš einu pas Harry, o judu pabendraukit.-pasakiau aš jiems ir jie linktelėjo galvom,aš nuėjau prie Harry, o man už nugaros ėjo Mėja su Jack.
-Nu mažiukau.-pasakiau aš Harriui ir paėmiau jam už rankos ir tada man už akių užkliuvo suknelė kuri kabėjo parduotuvės vitrinoje ir merginoms ji irgi užkliuvo tad visos pasileidom bėgti, o vaikinai žiūrėjo į mus ir juokėsi, Perrė pačiupo suknelę ir nubėgo į persirengimo kabina, o aš nuėjau pas ja ir į lindau į ta persirengimo kabina.
-Nu maukis,ji tau turėtu tikti puikiai, aš taip manau!-sušukau aš ir ji nusiemusi suknelę, apsimovę kita ir atsuko man nugara, kad aš užtraukčiau, bet iki galo nepavyko užtraukti ir aš paėmiau etikėte ant kurios buvo jos dydis, tik aš nesuprantu kodėl Perrė ne į telpa į ją.
-Perre tu sustorėjai.-pasakiau aš ir ji atsisuko į mane, o jos akyse buvo ašaros.
-Aš prieš mėnesį buvau klube ir pasimilėjau su vienu vaikinu ir dabar aš laukiuosi,vaikeliui yra mienesis, o aš nežinau kas tas vaikinas, aš prisimenu tik jo juodus plaukus ir šokaladines akis, jis man primena Zayn, bet aš darysiuos aborta.-ji pasakė tai verkdama ir staiga prasitraukė užuolaida...
-Tu negali darytis aborto Perre, nes tas vaikas mano, tas vaikinas buvau aš ir norėjau tau tai pasakyti tik bijojau.-tai buvo Zayn ir Perrė pasižiūrėjo į jį ir dar labiau pravirko.
-Aš padariau klaida.-pasakė Perrė ir apsirengusi savo suknele greitai išbėgo iš parduotuvės, o Zayn paskui ja, o kiti stovėjo nieko nesuprate.......