Lucy pov.:
Atsibudau savo kambaryje sodyboje šalia lovos ant kedės sedėjo Harry nuleides galva.
- Ilgai čia sėdi?-paklausiau aš jo prikimusiu balsu.
- Dvi valandas. -atsakė jis irgi prikimusiu balsu ir pakėlė savo galva ir aš išvydau jo patinusias akis ir jo veidu riedančias ašaras.
- Harry, prašau nebe verk, nebeskaudink manes ir saves pačio, mums reikia pertraukos, kad tu pradėtum pasitikėti manimi ir suprastum, kad gali manimi pasitikėti.-pasakiau aš ir Harry nusivalė ašaras.
- Bet..-jis kažka norėjo pasakyti.
- Jokių bet, mums reikia pertraukos, prižadu mudu neišsiskirsim, o dabar eik į kambary kuris šalia mano kairėje pusėje, nes dešinėje pusėje yra Perrės kambarys, labanakt Harry. -pasakiau jam aš ir jis nenorom atsistojo ir pasilenkes pakštelėjo man į lūpas ir išėjo iš kambario, o aš užsimerkiau ir greitai užmigau.
--------------Rytas------------
Atsikėliau nuo balsų apačioje, tad atsargiai išlipau iš lovos ir iš po lėto atsistojau ir mažais žingsniais išėjau iš kambario,nulipus laiptais į apačia nuėjau į virtuvę kur sedėjo visi ir šnekėjosi,pamate mane visi nusišypsojo.
- Labas rytas saulyte!-sušuko visi iš skyrus Harry kuris sedėjo nuleides galva.
- Labas rytas.-atsakiau aš ramiai ir nuėjau atsisėsti prie Louis, nes ten buvo vienintelė laisva vieta.
- Kaip miegojai?-paklausė manes Perrė.
- Normalei. - atsakiau aš.
- Kaip tu?-paklausiau jos.
- Nuostabiai.-atsakė ji, staiga aš pajutau Louis ranka sau ant šlaunies.
- Louis. -sušnypščiau aš ir visi pažiurėjo į mus ir Louis patraukė ranka, bet jo veide buvo galima įžvelgti šelmiška šypsenėle.
- Kas buvo?-paklausė El.
- Paklausk Louis ir jei jis dar karta taip padarys aš sulaužiusiu jam ranka.-atsakiau aš ir El pažiurėjo į Louis piktu žvilgsniu.
- Ką tu jai padarei?-paklausė El Louis.
- Ranka uždėjau ant jos šlaunies. -jis tai pasakė nieko nebijodamas ir pamačiau kaip Harry įniršta ir stojasi, bet aš atsistojau ir pribėgus prie jo pasodinau atgal ir pati atsisėdau jam ant kelių ir pajutau kaip Harry rankos apglėbia mano liemenį aš jutau kaip jo širdis greitai plaka.
- Nusiramink Harry.-pasakiau jam aš ir paėmiau viena Harry ranka į savo delna ir sunieriau mūsų pirštus, jis biški atsipalaidavo.
- Perre.-išgirdau Zayn balsa ir visi dabar žiūrėjome į Zayn su Perre, Perrė atsistojo, o Zayn atsiklaupė ant vieno kelio ir išitraukes raudona aksomine širdutės formos dėžute visai tokia pačia kaip mano kai Harry piršosi man.
-Perre Edwards ar sutinki tekėti už manes ir būti pone Malik.-Zayn paklausė jos ir atidarė ta dėžute joje buvo gražus žiedas, o iš Perrės akių pradėjo tekėti džiaugsmo ašaros.
- Taip.-atsakė ji ir Zayn užmovė jei ant piršto žieda ir atsistojas įsisiurbė jai į lūpas, o mes visi plojom jiems.
- Tai kieno vestuvės bus pirmiau.-paklausė Liam.
- Harry ir Lucy, taip?-paklausė Zayn.
- Gal.-atsakiau aš ir Zayn linktelėjo galva.
- Jei jos išvis bus.-pasakė su pašaipa balse Louis ir aš pajutau kaip Harry įsitempia.
- Kas su tavim negerai?-paklausiau aš Louis.
- Viskas man gerai.-atsakė jis.
- Juk tu turi El ir būk su ja laimingas.-pasakiau aš ir pažiūrėjau į El kuri sedėjo nuleidusi galva.
- Ji manes nemyli ir turi kažkoki Jack.-pasakė Louis ir El pakėlė galva.
- Jis mano pusbrolis.-pasakė ji Louis.
- Netikiu.-atsakė jis.
- Jis tikrai jos pusbrolis.-pasakiau aš ir Louis lūpų kampučiai pakilo.
- Jis norėjo sužinoti kaip sekasi man ir Lucy. -pasakė El ir pajutau, kad Harry kūnas įsitempia dar labiau.
- Apie Lucy, kas juos sieja?-paklausė Zayn.
- Lucy yra Jack simpatija, o Jack irgi patiko Lucy.-atsakė El ir Harry suspaudė mano ranka.
- Tai jau praeitis. -pasakiau aš ir Harry atleido mano ranka.
- Jis čia atvažiuos.-pasakė El ir mačiau kaip Harry veidas persikreipia ir jis tampa piktas.
- Koks skirtumas, gerai mudu su Harry jau eisim pasikalbėti. -pasakiau aš,atsistojau ir pajiemus Harry už rankos vedžiausi į savo kambary. Nuėja į kambary atsisėdom abudu ant lovos.
- Kas yra Harry?-paklausiau jo aš.
- Aš nenoriu, kad tu mane paliktum dėl kažkokio kito vaikino.-atsakė jis.
- Tu ir vėl nepasitiki manimi.-pasakiau aš ir jis paėmė mano ranka.
- Pasitikiu tavimi, bet ne kitais.-tarė jis ir aš atsiguliau, o jis atsigulė šalia, mudu dar ilgai kalbėjome apie viską ir net nepajutome kada užmigome...