6 dalis.

334 25 0
                                    

Atsisukus išvydau Louis ir tada jis tarė:

-Nori pašokt?

-Taip žinoma.-atsakiau aš ir apsikabine su Louis pradėjom šokt ir tada Louis pabučiavo mane,bet neužilgo buvo atplėštas nuo manęs ir tada prasidėjo muštynės tarp Harry ir Louis, bet juos greit išskyrė iš kažkur atsirade Liam ir Zayn, o šalia manęs atsirado Dani ir Perre kurios iškart apkabino mane ir tarė:

-Gal nori su mumis eit jau miegoti? -paklausė abi.

-Ne merginos,aš turiu pakalbėti su jeis abiem.-tariau jom ir jos tik linktelėjo galva.

-Gerai, išeikim visi tik palikim Lucy pakalbėti su Harry ir Louis. -pasakė Perre ir visi išėjo tik likom mes trys ir tada aš atsisėdau ant sofos ir prakalbau:

-Harry, kas tau negerai kam tu užsipuolei Louis?

-Nes myliu tave ir neleisiu, kad jis tave bučiuotu!-užrėkė ir susinervinęs nuėjo į savo kambarį.

-O ar tu myli Harry? -paklausė manes Louis.

-Nežinau Louis nežinau, gerai aš jau eisiu miegoti. -tariau aš.

-Gerai, labanakt tada. -pasakė Louis .

-Labanak ir tau. -pasakiau ir užlipau į antra aukšta, nuėjau į savo kambary ten lovoje jau miegojo Perr ir Dani, paėmus pizama nuėjau į vonia išsimaudziau ir apsimoviau pizama išėjau iš vonios ir nuėjus į kambary griuvau į lova šalia Dani ir užmigau...
------RYTAS------

-Kelkites, už valandos reik buti foto studijoj! -šaukė atsistojus prie veidrodžio Perre.

-Gerai jau gerai.-tarėm abi su Dani .nusipraususios,apsirengusios ir pasidžiusios nulipom į apačia kur virtuvėje buvo visi bernai.

-Ko jus taip anksti atsibudot? -paklausė Perre.

-Reik važiuot į studija, nes už savaitės bus koncertas. -atsakė Liam.

-Aišku. -pasakė Perre.

-Dar tėtis negrįžo? -paklausiau aš vaikinų.

-Ne. -atsakė Niall.

-Gaila. -turiau aš.

-Konors labai reikėjo? -paklausė manes Dani.

-Reikėjo,kad po foto sesijos jis nuvaziuotu su manim apziureti namo.-tariau as.

-Kam tau tas namas?-paklausė Zayn.

-Aš negaliu su jumis gyvent kai tokius dalykus daro Harry. -pasakiau aš ir pažiūrėjau į ji o jis į mane...

Harry&LucyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu