5 dalis.

392 29 0
                                    

Harry pov.

Kai išgirdau,kad Lucy vis dar nekalta iškart apsidžiaugiau, bet mane kamuoja mintis,tai jog ji yra įsimylėjus kažkokį vaikiną ir man atrodo, kad tas vaikinas yra Luke, o gal tai Justin.
---------------

-Harry, apie ką galvoji?-paklausė Niall.

-Apie tai, kad reiktų nuvažiuoti į parduotuvę. -Meluodamas atsakiau aš.

-Man reikia į parduotuvę. -pasakė Lucy ir aš tikrai nustebau.

-Tai tada važiuojam? -pasakiau aš.

-Gerai, tik einu pasimti rankinės. -tarė Lucy.

-Lucy, o kaip Luce?-paklausiau aš.

-Jis išvažiavo su tėčiu ir šendien negrįš.-tarė ji ir užlipo laiptais į viršų ir greit parėjo su rankine,tada išėjom lauk ir įsėdom į mašiną. Lucy manęs tada paklausė:

-Kodėl permegojai su Nicole?

-Buvau girtas ir nieko nesupratau ką darau mene tada veikė alchoholis. -atsakiau aš.

-Tu pakartojai savo klaidą net du kartus, kur tavo protas Harry? -paklausė ji kai jau buvome atvažiavę į parduotuvės aikštele.

-Net nežinau. -atsakiau aš,ir abu išlipom iš mašinos.

-Tu,pajimk alchoholio.-tarė ji.

-Gerai, o kur tu eisi? -paklausiau aš.

-Aš eisiu paimti maisto ir sulčių. -tarė kai įėjom į parduotuve,ji paėmus vežimėlį nuėjo į maisto skyrių ,o aš paėmes krepšelį nuėjau į alchoholio skyriu.

------Po parduotuvės---

Lucy pov.

Nuėjus į maisto skyriu paėmiau traškučių, sulčių, guminuku ir t.t. Nupirkus viską su pilnais pirkiniu maišais išėjau į aikštele kur manęs laukė Harry,pamatęs mane ateinančia jis išlipo iš mašinos ir priėjas paėmė iš manęs maišus ir nunešė į mašiną,tada įlipom į mašiną ir jis tarė:

-Juk tu negali visą gyvenimą ant manęs pykti.

-Aš tau atleidžiu,bet daugiau nei draugai mes būti negalim. -tariau aš.

-Kodėl, juk aš pasikeičiau.-tarė jis kai įvažiavom į namų kiema.

-Harry, aš nebenoriu apie tai kalbėti.-tariau aš ir paėmus du maišus nuėjau į vidų kur priėjęs iš kart Zayn prie manęs paėmė maišus ir nunešė į virtuvę, kur virtuvėj ant kėdės sėdėjo Niall.

-Darysim vakarėli!-sušuko Louis.

-Žinoma! -sušuko visi kiti.Ir tada išgirdau,kad rankineje skamba mano telefonas.

-Klausau,tu jau čia ir Perre su tavim?,gerai tada atvaryk į Žvaigždžių gatve ten bus antras namas, gerai lauksiu iki. -kalbėjau aš su telefonu.

-Kas čia atvažiuos?-paklausė Zayn.

-Mano pusseserės-atsakiau aš ir nuėjau į kambary ir nusimoviau batus griuvau į lova,užmigau,bet po valandos mane pažadino skambutis į duris.Nulipau į apačią ir atidariau duris, ten buvo Perr ir Dani:

-Aš jūsų pasilgau!- sušukau ir pajaučiau,kad mane apkabino jos, o aš jas.

-Ko čia šaukem?-paklausė Louis.

-Louis, čia Dani ir Perr. -supažindinau aš jį su savo puskėm.

- Gerai, einam susipažinsit su kitais-tarė Luois ir nuėjo į svetaine,o mes susikibusios už parankiu paskui jį.

-Čia Perrė,o čia Danielė. -tariau aš.

-Aš Liam.

-Aš Zayn.

-Aš Niall.

-O aš Harry.

-Tu tas pats Harry per kurį vos nemirė Lucy? -paklausė Perr.

-Taip,tas pats. -pasakė Harry ir nuleido akis į žemę.

-Aš tave užmušiu!-sušaukė vienu metu Perr ir Dani.

-Ne, nereikia. -tariau aš ir sulaikiau jas.

-Reikia, juk mes tiek verkėm tada atsisėdusios prie operacinės durų, manydamos kad daugiau tavęs nebepatysim.-tarė merginos ir apsikabino mane.

-Gerai merginos aš čia ir daugiau nebenoriu to prisiminti, o dabar einam atšvensti tai jog jūs čia.

-Louis, gali eiti su manim visko atnešti? -paklausiau aš.

-Taip. -atsakė jis ir mes nuėjom į virtuvę aš paėmusi alchoholi ir stiklines nunešiau į svetaine,Louis paskui mane atnešė maista.Ir tada pamačiau, kad Liam ne nuleidžia akių nuo Dani, o Zayn nuo Perr.

-Kažkam patinka mano puseserės.-tariau ir parodžiau į Zayn ir Liam.

-Gerai, gal einam žaisti tiesa drasa?-paklausė Louis.

-Gerai! -sušukom visi kartu ir atsisėdom ratu ant žemės.

-Aš pradedu!,Harry tiesa drasa?-tarė Louis.

-Tiesa. -atsakė Harry.

-Ar myli Lucy? -paklausė Louis.

-Taip. -atsakė Harry. -Liam, tiesa drasa? -paklausė jis.

-Drasa. -atsakė Liam.

-Gerai, nueik su Dani į kambary ir ten visa vakara prabūkit kartu ir kuo daugiau vienas apie kita sužinokit.-tarė Harry.

-Gerai einam? -paklausė Liam Danielės.

-Einam. -atsakė Dani ir paėme šampano buteli ir išėjo.

-Gerai, dabar aš.-pasakė Zayn. -Lucy ar myli Harry ir ar tau patinka Louis? -paklausė manes ir aš apšalau nuo klausimo.

-Um... am.... -mikčiuojau aš.

-Nu tai? -paklausė Zayn.

-Louis patinka, o Harry nzn pasimetus esu. -atsakiau ir Louis pažiūrėjo į mane ir nusišypsojo, o Harry pažiūrėjo į Louis ir susiraukė. -Zayn, tiesa drasa? - paklausiau aš jo.

-Drasa.-atsakė Zayn.

-Zayn,nueik su Perre į kambary ir visa vakara prabukite kartu,lygiai taip pat kaip ir Liam su Dani.-pasakiau aš.

-Gerai.-pasakė abu ir pasėme Jack' Daniels buteli išėjo iš svetainės.

-Niall tiesa drasa? -paklausė Louis.

-Tiesa. -atsakė jis.

-Ar tau patinka Lucy? -paklausė Louis rimtu veidu žiūrėdamas į jį.

-Taip. -atsakė jis ir atsistojas nuėjo įjungti muzikos.

-Gerai, gana dabar einam šokt ir gert. -tariau aš.

-Gerai! -sušuko visi ir nuėjo šokt,o aš pajutau sau ant liemens rankas atsisukus pamačiau...

Harry&LucyWhere stories live. Discover now