15dalis.

257 15 1
                                    

Lucy pov.:

Po filmo sedėjom visi, bet Harry sedėjo kažkoks susikrimtes ir norintis kažka pasakyti, bet bijo.

- Harry, kas tau yra?-paklausė Louis.

- Nieko, tiesiog....-jis pradėjo sakyti, bet nebaigė ir mano kantrybė trūko jis visa vakara kažkoks keistas.

- Kas tiesiog, visa vakara sėdi kažkoks keistas, nieko nesakai ir kai paklausia kas yra,tu atsakai nieko, man gana!-šaukiau aš, nes man jau įkirėjo.

- Nesinervuok mažute tau negalima.-Perre apkabinus mane pasakė ir ramino, nes man pradėjo mausti pilvą.

-Tu nepatikėsi vistiek tuom ką pasakysiu.-jis pasakė ir nuleido galva.

- Jeigu tu apie Mėja ir Nicole tai aš viska jau žinau.-atsakiau aš ir jis pakėlė galva ir su nuostaba veide žiūrėjo į mane.

- Iš kur?-paklausė jis, o visi kiti nesuprate žiūrėjo į mus, nes nesuprato apie ką mes kalbame.

- Perskaičiau žinutes, nes man buvo įdomu su kuo susirašinėjai.-pasakiau aš ir jis nusišypsojo.

- Pavydi?-paklausė jis su  šelmiška šypsenėle veide.

- Taip.-atsakiau aš.

- Kas vyksta?-paklausė Liam.

- Harry nepermėgojo, nei su Mėja, nei su Nicole.-atsakiau aš.

- Kaip suprast?-paklausė Perre.

-Mėja ta nakti buvo girtutėlė, todėl ją Harry parsivežė namo, o Nicolė pamelavo jam, o jis patikėjo nes buvo ta karta girtas ir nieko iš to vakaro neprisimena.-atsakiau aš.

-Einam jau miegoti?-paklausė Harry.

- Taip.-atsakiau aš ir Harry paėme mane ir pakėlė ant rankų  atsisveikine su visais, Harry su manim ant rankų užlipo į viršų ir nunešė mane į mano kambary, paguldė ant lovos, apklojo ir pats atsigulė šalia, Harry pabučiavo karštai mane į lūpas ir atsitraukes prisiglaudė prie manes taip jog jo rankos buvo apsivijusios mano liemenį.

---------------Rytas------------------

Atsikėliau ir neradau Harry šalia, nuėjos į vonę atlikau rytini rituala,nuėjus prie spintos išsitraukiau juoda aptemta suknele ir aukštakulnius juodus, man maudė pilvo apačia, nes aš vis dar negaliu vaikščioti, nulipau į apačia ir radau virtuvėje ant šaldytuvo raštelį~Mieloji, mes išvažiavom į darbus ir gryšim vakare, nevaikščiok daug, pavalgyk ir niekur iš namų neik, Su meile Harry:*~

Nu ką aš neklausysiu atleisk Harry ir iš eisiu susitikti su Max, kad atkeršyčiau jam už tai jog vos nepraradau vaikelio, pažiurėjau į laikrodį ir pamačiau,kad jau puse 13.00, užsimečiau švarkeli, pasiemiau raktus mašinos ir namų, užrakinau namus ir atsirakinus mašina įsėdau į ją, paspaudžiau pulteli, kad atsidarytu vartai ir užkurus mašina išvažiavau pro juos, paspaudžiau dar karta pultelį, kad vartai užsidarytu ir išvažiavau į kavine.

----------------Kavinėje-------------

Kavinėje jau sedėjo Max, aš nuėjau ir atsisėdau priešais jį.

- Labas.-pasisveikinau aš.

- Sveika.-atsakė jis.

- Gerai einam iš kart prie reikalo, ko nori iš manes Max?-ėjau iš kart prie reikalo ir Max nesupratusiu žvilgsniu žiurėjo į mane.

- Kaip suprasti?-Paklausė jis.

- Per tave ir tavo kekše drauge Lile aš vos nepraradau vaikelio.-atsakiau aš ir jis sedėjo nesuprates.

- Aš nebendrauju su Lile jau ilgokai ir kas nutiko? Tu laukiesi?-regis jis tikrai nemeluoja.

- Ji klube pabučiavo Harry ir juos nupaveikslavo, o aš pamačius nuotraukas užsipuoliau Harry ir išvažiavau su mašina iš namų, į važiuojančia mane rėžėsi vilkikas ir aš vos nepraradau vaikelio,ligoninėje išsiaiškinau su Harry ir nuėjus į interneta dar karta pažiurėjau į nuotrauka ir tada atpažinau, kad ta merga yra Lilė ir iškart supratau, kad čia tavo darbas ir nusprendžiau atkeršyti, bet dabar tu privertei mane suabejoti jog tai tavo darbas.-viska papasakojau jam ir jis ilgai mastes tarė.

- Aš nebūčiau taip pasielges ir noriu, kad man atleistum už tai kas įvyko praeityje ir aš pasistenksiu išsiaiškinti ką rezga Lilė.-pasakė jis.

- Aš tau atleidžiu ir mudu galime būti draugais, bet nedaugiau.-tariau aš ir jis nusišypsojo.

- Beja sveikinu tave, juk dabar tu turėsi maža leliuka.-pasakė jis su šypsena veide.

- Ačiū, gal važiuojam pas mane, nes šeip aš negaliu vaikščioti. -tariau aš ir jis linktelėjo galva, atsistoja išėjome iš kavinės nuėjome prie savo mašinu ir išvažiavom pas mane į namus, Max važiavo priekyje, kai buvau prie namų paspaudžiau mygtuka jog atsidarytu vartai kai įvažiavom į kiema paspaudžiau dar karta mygtuka ir vartai užsidarė, pasistačiau mašina į vieta taip kaip buvo jog Harry nesuprastu jog buvau išvažiavusi, užrakinau mašina ir atrakinus namų duris įėjau su Max į namą nusiėmiau aukštakulnius ir švarkeli, Max nusiėmė tik batus ir mudu nuėjome į svetainę ir pradėjome kalbėti apie senus laikus daug prisijuokėme ir dar kalbėjome apie tai kaip dabar sekasi ir staiga į namus įėjo Harry, kitu nebuvo jis pamates mane ir Max sėdintį šalia įniršo ir užbėgo įviršų.

- Lucy aš jau eisiu.-pasakė Max ir aš jį palidėjau iki duru ir jis apsimoves batus pabučiavo į žandą ir išėjo, aš iškart užlipau į viršų ir nuėjau į savo kambary kur Harry stovėjo balkone ir pasirėmes rūkė, nuėjau prie jo ir atėmiau cigarete.

- Tu nerukysi šito mėšlo.-pasakiau aš ir užgesinau cigarete ir išmečiau ją.

- Neaiškink man ir eik toliau pas Max.-pasakė jis pro sukastus dantis.

- Aš su juo turėjau pakalbėti ir išsiaiškinau jog jis nieko dietas dėl to įvikio.-pasakiau aš ir Harry atsisuko į mane.

- Ir tu patikėjai, gal ir tas vaikas nemano, o Max.-aš trenkiau Harry per veida ir jis užsiemė už savo dabar jau raudono skruosto,pajutau kaip mano veidu rieda ašoros.

- Tas vaikas tavo, kaip tu gali apie manę taip galvoti aš tai tikėjau kiek vienu tavo žodžiu kai tu pasiaiškindavai.-tariau aš ir Harry apsikabino mane, bet aš jį atstūmiau.

- Manau mums reikia pertraukos.-pasakiau aš ir išėjau iš kambario.

- Lucy, mums nereikia pertraukos!-šaukė bėgdamas paskui mane laiptais Harry.

- Reikia, nes tu manim nepasitiki!-dabar šaukiau ir aš.

- Kas čia vyksta?.........

Harry&LucyWhere stories live. Discover now