2.9K 153 86
                                    


ーーーーーーーーーーー

Taehyung

Diğer ortağım ile ortaklığı bitirmiştik.
Son bir aydır Jisoo'nun şirketi ile ortak olmaya çalışıyorum, kahretsin ki Jisoo'nun güven sorunları buna izin vermiyor. Ona yaklaşmak neden bu kadar zor!

Arabanın içinde Jisoo'nun balkona çıkmasını bekliyordum. Dünde çıkmamıştı. Sabaha kadar bekledim ama evden de çıkmamıştı. Bir şeyler dönüyor ortada. Bugünde çıkmazsa evine giricem artık.

Yaklaşık 2 saattir bekliyorum ama hala yok. Bende arabadan inip evine doğru yaklaşıyordum ki evinin önünde bir araba durdu. Bu Jisoo'nun arabası değil ki? Hemen saklanıp izlemeye başladım. Neler dönüyor böyle?

Ama bir dk arabadan neden Jisoo çıktı. O adamda kim!?!?
Kaşlarımın birleşecek kadar çatıldığını hissettim. Jisoo'yu kucağında taşiyordu. Ne hakla Jisooma dokunur bu adam!!

İçeriye geçtiler Jisoo uyuyor gibi görünüyordu. Bu adam, o evden çıktıktan sonra işini bitiricem. Hiç kimse benim olana dokunamaz!

ーーーーーーーーーーーーーー

"Bir saattir evde ne yapıyordu bu adam!?"

Sonunda çıktığında peşinden gittim. İşim bittiğinde Jisoo'yu kontrol etmek için geri dönücektim. Araba ile arkasından gizli bir şekilde sürdüm. Kendi evine geldiginde, kimliğimi gizlemek için bir maske, kaban ve eldiven giyindim. Elimede aletlerimi aldıktan sonra sessiz bir şekilde balkondan içeri girdim. Adam yatağında sızmış hemen. Bide içki kokuyor. Jisooma eğer dokunduysa o ellerini  kesicektim.

Adam Jisoo'nun ortağı. Onun yüzünden Jisoo'nun ortağı olamamıştım. Hiç güvenilir biri değil. Para peşinde koşan bir playboy. Jisoo bu adama nasıl güvendi böyle!

Neyse ölmesi işime gelir. 😏

Gece 3 olmuştu adamın bağrışları evi dolduruken bende yavaş yavaş ölmesini izliyordum.Hemen söyledi. Jisooma nasıl dokunduğunu. Bide bir şey olmamış gibi onu eve bırakıyor. Hah tam bir centilmen dimi? Onun pis ellerinden kurtulmak bir zevkti.

Adamla işim bittikten sonra temizlenip adamın cesedini de alıp evinden çıktım. Issız bir yerde gömüp Jisoo'nun evine sürdüm. Artık Jisooma yaklaşamaz. :)))

ーーーーーーーーー

Meleğim çok güzel uyuyor. İlk defa evine girdim ve yanına bu kadar yaklaştım. Onu ilk defa uyurken izliyorum. Çok güzelsin Jisoo. Yakında benim olup her gün uyandığımda seni görmek benim için bir mutluluk olucak. Ama şuan sana kendimi gösteremem.  İlk bana güvenmeni istiyorum . Sonrada benim olmanı. Kimsenin değil sadece benim.

"Sana dokunmaya, yaklaşmaya dahi korkan ben, sana dokunan o adamın canını almak benim için zevkti Jisoo."

"Boynuna bıraktığı o izin bedelini aldım birtanem."

"Artık sana dokunamaz :)"

Sesiz bir şekilde konuştuğumda beni duymadığını biliyordum.Kokusunu içime doya doya çektikten sonra bir mesaj bıraktım ona.

- Sana dokunan o pisliğin öcünü aldım güzelim. Artık sana yaklaşamaz."

Mesajı bıraktıktan sonra geldiğim gibi evinden çıktım..

Bunu yazarken Taehyung'dan korktum skhsksjskjsjs

Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın🥳

Sizi seviyorum 😘
Vsoo ile kalınn 🥳

-Pikajichuul-

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin