Kim Jisoo
Eve geldiğimiz de tek kelime etmedim. Ev ormanlık bir alanda 2 katlı çoktan güzel bir evdi. Ama beni burdan bir daha çıkarmıycanı düşününce ev hiç de güzel görünmüyordu. Taehyung evin kapısını açıp içeri girmemi beklerken hiç de giresim gelmiyordu. Ama girmek zorundaydım.
Taehyung rahatlamış görünüyordu. Birden beni kucaklayıp merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.
"HEY NAPIYORSUN!"
Bana cevap vermiyordu. Bir odaya girdiğimiz de beni yere bıraktı. Oda çok güzeldi. Aynı benim tarzımdı. Yatağı gördüğüm de şaşırmıştım. Bir yatak bu kadar büyük olamaz her halde. Heyecanlanıp üstüne atladım. Yumuşacıktı.
Sonra Taehyung yanıma gelip gecelik bıraktı. Sonra yanımdan gitti. Saate hiç bakmamıştım. Ama gece yarısını geçmiştir diye düşündüm.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Berbat görünüyordum. Ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı olmuştu. Üstümü de değiştirip yatağın üstüne oturdum.
Birinden yardım isteyemezdim. Veya arayamazdım. Taehyung arabadayken telefonumu almıştı çünkü. -Sanırım burda sıkışıp- kaldım diye düşündüm.
Birden ayak sesleri gelince hemen yatağa uzanıp uyumaya çaslıştım. Şuanda en son görmek istediğim kişi Taehyung'du.
Taehyung'un gözlerini üstümde hissedebiliyordum. Yatakta en sola yattığımdan dolayı arkamdan yatağa girdi. Ellerini belime sarıo beni kendine çekti. Nefesini boynumda hissedebiliyordum. Ürpermiştim. Sonra saçımı koklayıp kafama bir öpücük kondurdu.
"Bunu sana yaptığım için özür dilerim birtanem. Ama eninde sonunda öğrenecektin. Şimdi olmasyadı belki de daha beter olurdu bilmiyorum ama yanımda olduğun için mutluyum. Senin de mutlu olman için elimden geleni yapıcağım. Senin gülüşün en sevdiğim. O gülüşün solmasın istiyorum. Seni çok seviyorum. Umarım beni affedebilirsin."
Bunları dedikten sonra beni bir daha öptü. İçimden- sen zaten mutluluğumu aldın elimden Taehyung. Şimdi benim mutlu olmamı bekleme benden. Seni affedebileceğimi sanmıyorum- diyerek geçirdim.
Kim Taehyung
Jisoo'nun uyumadığını biliyordum. Nasıl hissettiğimi bilmesini istedim. Onun bana kızgın ve kırgın olduğunu biliyordum. Beni affetmesi için elimden geleni yapıcaktım.
Ona daha sıkı sarılıp bu gecenin böyle bitmesine izin verdim. Sabah gözlerimi Jisoo ile açıcağım için heyecanlıydım.
———————————
Bu bölüm çok kısa oldu biliyorum ama yazmaya vaktim olmadı. Bütün gün dışardaydım anca yazabildim. Ama yarın uzunca bir bölüm yazmaya çalışıcağım.
Umarım beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum 😘 şimdilik hoşçakalın!
Bu arada bugün eskimo tarafından moment aldık UwU ve de sabah Lisa'nın mükemmelliği ile uyandım :3 izlemediyseniz lilifilm'e uçun!
👋🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「You will be mine」• Vsoo
Fanfictionİmkansız diye bir şey yoktur Jisoo. En sonunda benim olucaksın. Kim Taehyung & Kim Jisoo Vsoo Başlangıç: 30/01/2021 Bitiş: - #vsoo 3. ❣️ #vsoo 2. 14/04/2021 #ily 1. 14/04/2021 #yoonie 1. 14/04/2021 -Pikajichuul-