1.4K 104 29
                                    

Kim Taehyung

Jisoo'ma zarar vermiştim. Bir kişi bile ona dokunduğunda deliren ben ona zarar vermiştim.

"Meleğime zarar verdim. Ben bir şeytanım! Ben bir deliyim!"

Arabanın içini kahkahalarım ve yaşlarım doldururken. Eve varmıştım. Hışımla banyoya koştum. Kenidimi cezalandırmam gerekiyordu. Küçük şeytanlarım beni deli ediyor.

Elime yaralar açtım. Vicuduma yaralar açtım. Ne kadar canım acısa da yüzümde gülümseme vardı.

"Merak etme Jisoo'm cezamı alıcam ben. Sen beni affetmesen de olur."

Birden Jisoo'nun dedikleri geldi aklıma. Beni sevmediğini söylemişti. Kalbimdeki acı elimde olandan daha fazlaydı.

"Ama ben sadece seni çok seviyorum Jisoo!"

Banyoda olabildiğince bağırdım, ağladım. Uyuduğumu bile fark etmemiştim.

———————————

Yazardan
Aradan 1 hafta geçmişti. Her şey yolunda gidiyordu. Taehyung Jisoo'nun yanına hiç gitmemişti. Bunu kendine ceza olarak görüyordu. Jisoo katilin gelmemesine epeyce şaşırmıştı. Onu ne kadar merak etsede hayatının yolunda gitmesinden memnundu. Artık gelmiceni düşünüyordu. Sehun'un bedeni hala bulunamamıştı. Ama Taehyung'un dediği gibi unutulmaya başlanmıştı. Bu akşam Jisoo'nun şirketi ile Taehyung'un şirketi ilk defa ortaklık yemeği yiyecekti. Taehyung sonunda Jisoo'yu görebileceği için sabırsızdı. Jisoo da yüzünü hiç görmediği bu gizemli ortağını çok merak ediyordu.

Kim Jisoo

Sonunda ortağımla yüz yüze görüşebileceğim için heyecanlıydım. Bir çok işlemi uzaktan yapıyordu. Neden kendini göstermiyordu bilmiyorum.

Sapık ise kendini göstermemişti. Mesaj bile atmamıştı. Mesaj atar diye numarasını kaydetmiştim bide. Demek ki beni gerçekten sevmiyormuş. Neyse işime gelir benim de.

İşten çıktıktan sonra Jennie ile bir mağzaya gidip, akşam için kıyafet alıyorduk. Jennie'nin elbisesi çok güzeldi. Akşam Min Yoongi de orda olucağından özeniyordu. 😁

Akşam ikimizde hazırlanmaya koyulduk. Jennie çok güzel olmuştu. Bir kraliçe gibi.

"Jisoo çok güzel olmuşsunnn."

"Sen de çok güzel olmuşsun kraliçem"

"Bay Kim sana hayran kalıcak."

"Hey tanışmıyoruz bile!"

"Bu bir şeyi değiştirmez Jisoo."

"Tamam hadi hazırsan çıkalım."

Kim Taehyung

Sonunda Jisoo'yu görücektim. Onu çok özledim. 1 haftadır ne yüzünü gördüm ne de sesini duydum. Kokusunu özledim. Bütün bunlar acı çekememe yetiyordu. Ceza olarak her gece kendime zarar verdim. Hyung bana ne olduğunu merak ediyordu. Her gün elimde sargı bezi ileydim.

Hazırlanıp evden çıktım. Yoongi ile yemekte buluşacaktık. Vardığım da daha Jisoolar gelmemişti. Ben de masaya oturdum. Hyung da yanıma oturdu. 5 dk sonra ise hayatım da gördüğüm en güzel kadını gördüm.

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin