Kim Jisoo
Sabah gözlerimi açtığımda Taehyung hala uyuyordu. Onu uyandırmak istemediğimden bir kaç dakika yatakta kaldım.
Taehyung'un yüzünü inceledim. Çok yakışıklıydı onu fark etmiştim. Böyle bir adamın içinde bir şeytan barındırdığını ilk görüşte kimse anlayamazdı.
Elimi yüzüne değdirdim. Yumuşak yanakları vardı. Pürüzsüz ve yumuşak.
Ah noluyor bana böyle?
Elimi çekiceğim zamanda Taehyung elini elimin üstüne koyunca öyle kalmıştım. Gözleri kapalıydı ama elimi okşuyordu.
Yüzümde küçük bir gülümseme belirmişti.
Taehyung gözlerini açıp uzun süre beni inceledi.
"Çok güzelsin Jisoo."
Ani cümlesi ile yanaklarım da sıcaklık yükseliyordu. Bu adam böyle konuşmaya devam ederse kalp krizinden ölebilirim.
Elimi çekip yüzümü kapatmıştım.
"Haha çok tatlısın. Seni tatlı diye yiyebilirim."
"YAH! Şöyle şeyler deme."
Hemen yataktan kalkıp banyoya yol aldım. Arkamdan gülüyordu.
"Utanma Kim Jisoo hahaha"
Salak adam!!
-
-
-Sabah rutinimi yaptıktan sonra aşağı kahvaltıya indim. Taehyung masada oturmuş bir kaç evrakla uğraşıyordu.
Yanındaki bir sandalyeye oturup kahvaltımı yemeğe başladım.
"Jennie ile ne zaman görüşücez?"
Sorumla birlikte ağzında olan kahveyi üstüme tükürmüştü. Sağol ya.
"Ah özür dilerim. Dur sileyim."
O silerken sorgulayıcı bakışlarımı ona sunuyordum.
"Öğlenden sonea 2-3 gibi buluşucağız."
Yüzümde bir gülümseme ile kahvaltımı yemeğe devam ettim. Aşırı heyecanlanmıştım.
"Tatlı"
Taehyung'un dediğini görmezden gelerek ikimizde kahvaltımızı yemeğe devam ettik.
-
-
-Açıkçası Taehyung'u bırakıp buradan kaçma planımı yapmak ile yapmamak arasında kalmıştım.
Sanırım onu seviyordum. Hayır gerçekten ona aşık olmuştum. Ama yaptığı şeyler benim için ondan soğmak için yeter de artardı bile.
Gittiğimizde karar vermem gerekiyor sanırım.
Kim Taehyung
Jisoo'nun ne kadar heyecanlı olduğunu biliyordum. Onun mutluluğu için herseyi yapardım. Ama içimde bir yerlerde bir boşluk vardı. Bugün kötü şeyler olmasından korkuyordum.
3.Kişi ağzı ile
Jisoo ile Taehyung saat 2'ye gelirken evden çıkmışlardı. Arabaya binip buluşucakları kafeye doğru yol almışlardı. Jennie ile Yoongi çoktan kafede onları bekliyordu.
-Herkes GD ile Jennie olayını biliyordur. Bu kitap da zaten yan karakterler oldukları için lütfen takmayın. Jennie'yi ne olursa olsun destekliyorum. Lütfen sizde ona desteğinizi ve sevginizi gösterin. Bir de ben hiç yoonie shiplemedim. Ehehe.
Sadece yakıştırıyordum. Jenkai shipliyordum owo ama Jennie ile GD'yi de desteklerim UwU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「You will be mine」• Vsoo
Fanfictionİmkansız diye bir şey yoktur Jisoo. En sonunda benim olucaksın. Kim Taehyung & Kim Jisoo Vsoo Başlangıç: 30/01/2021 Bitiş: - #vsoo 3. ❣️ #vsoo 2. 14/04/2021 #ily 1. 14/04/2021 #yoonie 1. 14/04/2021 -Pikajichuul-