1.6K 115 30
                                    

Kim Taehyung

Eve geldiğim gibi kendimi yatağa attım. Aklıma sadece düşlediğim şeylerin gerçekleşdiğini düşününce, yatakta sevinçten yere düştüm. Kim Jisoo'yu öpmüştüm. Dudaklarına bağımlı oldum bile. Gerçekten sihirlisin Jisoo. Bir meleksin. Benimsin, sana kimse yaklaşamaz.

Düşüncelirimi bir yere atıp, Yoongi'yi aradım. Yarın Jisoo'nun şirketine ortaklık için benim yerime o gidecekti.

İki kere çaldıktan sonra açtı.

"Hyung?"

"Ne var bu saatte Taehyung!"

"Nasıl yani?"

"Hiç saate baktın mı? Saat gece yarısı 3!!"

"Ah özür dilerim hyung. Neyse yarın benim yerime gidiyorsun değil mi?"

"Evet gidiyorum. Bunu bildiğin halde neden bu saatte arama ihtiyacı buldun ki?"

"Sadece bu fırsatı bir daha kaçıramam."

"Neden bu kadar önemli bu?"

"Sen şuan bilmesen daha iyi hyung. Sadece sen yarın işi kap yeter."

"Tamam kendine dikkat et iyi geceler."

"Sanada hyung."

——————-/////——————

Kim Jisoo

İş yerime geldiğimde herkes gergin ve üzgün görünüyordu. Eğer moralleri yükselmezse işler aksayabilirdi. Bende bir moral konuşması yapmaya karar verdim.

"ARKADAŞLAR HERKES BENİ DİNLESİN!
Biliyorsunuz ki iş ortağımız olan Oh Sehun öldürüldü. Hepimiz bu durumu beklemiyorduk. Ani oldu ama Sehun, böyle işe devam etmemizi istemezdi. Hepimiz onun nasıl iyi kalpli ve düşünceli olduğunu biliyorduk.-hayır sanıyorduk- Lütfen işlerimizi aksatmayalım. Bugün yeni bir ortakla işimize devam edicez. Şimdi herkes işinin başına. Teşekkürler."

Konuşmam bitince odama gittim. Jennie de peşimden geldi.

"Böyle bir konuşma yapacağını bilmiyordum. Açıkçası gerçekten herkese moral oldun. Umarım yakında Sehun'un katilini ve bedenini bulurlar."

"Umarım."
O pislik umrumda bile değil.

"Neyse, hazırsın değil mi?"

"Ne için?"

"Hadi ama Jen! Yeni iş ortağımız gelicek ya. Daha demin söyledim."

"Ah doğru üzgünüm."

Biz Jennie ile biraz daha sohbet ederken asistanım içeri girdi.

"Efendim. Toplantınız 10 dk sonra başlicak. Yeni ortaklar daha gelmedi."

"Tamam. Birazdan geliyorum. Sende o sırada kahveleri hazırla."

"Peki efendim."

Diyip çıktı. Bu yeni ortaklar 2. defa ortaklık için toplantıya geliyor. Daha önce geldiklerin de Sehun ile ortaklık için imzaları attığımızdan, bu ortaklarla anlaşmamız olmamıştı. Ama şimdi ortak olmak zorundaydık. Sehun'un ani ölümü ile işler aksamaya başladı.

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin