19.

1.1K 88 15
                                    


*Bir gün sonra*

Kim Jisoo

Şu bir kaç gün işe yoğunlaşmıştım. İşten eve, evden işe. Dışarı çıkmak istemiyordum. Dediğim gibi her şeyden soğumuştum. Ama aklımdan Taehyung hiç çıkmıyordu. İyi miydi? Değil miydi? Bilmiyordum. Jennie bana Yoongi'nin ona beni sorduğunu söylemişti.

Neden diye sorduğumda ise bilmediğini söylemişti. Büyük ihtimalle Taehyung. Çünkü onu tanıyorsam beni merak etmeden duramazdı. Aynı benim şuan yaptıgım gibi.

Jennie Taehyung'a artık güvenmiyor ve ondan nefret ettiği söylenebilir. Ben gittikten sonra, Taehyung Jennie'ye saldırmış. Buna sinirlenmiştim elbette. Saldırması yanlıştı ama sinirlendiğinde gözü kimseyi görmüyor.

Eğer bir ihtimal onunla görüşürsek benden büyük bir azar yiyecek.

Bu yüzden Jennie, Taehyung'un yanıma yaklaşmaması için elinden geleni yapardı. Eğer Taehyung'un, Yoongi'yi beni sormak için gönderdiğini öğrenirse, hem Yoongi yanardı hem de Taehyung. Oluşacak kaosu düşünmek bile istemiyorum.

Beni düşüncelerimden ayıran ise kapı zili olmuştu.

Büyük ihtimalle Jennie'dir diye düşünüp kapıyı açmaya gittim.

Tahminim doğruydu ama Yoongi'nin geleceğini tahmin etmemiştim.

İkisinide içeri alıp koltuklara oturduk.

Min Yoongi
Taehyung'un istediği gibi Jennie ile Jisoo'nun yanına gitmiştik.

Açıkçası Jennie'yi şüphelendirmeden buraya gelmek oldukça zor olmuştu.

Beni soru yağmuruna tutmuş, ayrıca tehditler de yemiştim.

Ama sonuç olarak burdaydık. Jisoo'nun hem iyi olup olmadığına hem de Taehyung'un durumundan bahsedicektim.

Ama bunu Jennie'ye belli etmeden yapmam lazımdı. Benim Taehyung ile buluşup buluşmadığımı bile kontrol ediyordu. Ama zor olanı başarmam gerekirdi. Çünkü artık bu iki kırık kalbini onarmak lazımdı.

Sesizliği ilk bozan Jennie olmuştu.

"Nasılsın Jisoo?"

"İyiyim Jennie. Sadece biraz başım ağrıyor."

"Kahve yapmamı ister misin? Hem sana iyi gelir."

"Hayır desem sanki yapmicaksın."

"Yapıcam. O zaman ben yapmaya gidiyorum. Yoongi sen de istiyor musun?"

"Hiç fena olmaz."

Jennie mutfağa gidince bana da çözüm kapısı açılmış olmuştu.

Jisoo'nun yanındaki koltuğa oturduktan sonra konuştum.

"Jisoo iyisin değil mi? Senin için endişeleniyoruz."

"Açıkçası pek iyi sayılmam. Jennie üzülmesin diye söylemiyorum ama gerçekten çok yorgunum. Fiziksel değil ama ruhsal."

"Taehyung ile olanlar yüzünden mi?"

"Hem onlar hem de..."

"Taehyung aklından çıkmıyor, onu özlüyorsun ve merak ediyorsun. Seni anlıyorum. Taehyung'un da senden eksin kalır yanı yok."

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin