1.3K 93 29
                                    

Kim Taehyung

Jisoo'nun benden şüphelenmeye başladığını biliyordum. Benim hakkımda araştırma yapmaya başlamıştı. Ama fazla bir şey bulamaz. Yakında karşısına çıkacağım sonuçta o zaman her şeyimi anlatacağım.

Aradan 1 hafta geçmişti. Jisoo ile V olarak oldukça yakınlaşmıştık. Arada bana bağırıyordu ama bana alıştığını hissedebiliyordum. Kim Taehyung olarak ise o kadar çok yakınlaşamamıştık.

Bugün ise Jennie, Jisoo, ben ve Yoongi birlikte bara gidicektik. Böyle kafa dağıtmayı planlıyorduk. Jennie ile Yoongi oldukça yakınlaşmışlardı. Aralarında kesinlikle bir şey vardı. Ama ikiside tek bir kelime bile etmiyordu.

Biraz geç kalıcaktım. İş yerinde fazlasıyla yoğunluk vardı. Ben de hyunga geç geliceğimi söyledim.

Kim Jisoo

V her gece yanıma geliyor benimle ilgileniyordu. Ona gerçekten alışmıştım. Aslında iyi biri gibiydi ama katil olması bir şeyi değiştirmiyordu. Hala onu ifşa etmekle etmemek arasındayım. Sanırım bunu zaman belirleyecek.

Bay Kim ve diğerleri ile bir bara gidicektik. En son bara gittiğim de kötü şeyler yaşamıştım. Umarım bu gece de kötü şeyler olmaz.

Jennie ile birlikte hazırlanmıştık. Jennie'nin arabasına binip yola çıktık.

Geldiğimizde Bay Kim ve Bay Min ortalıkta olmadığından bir masaya oturup onları beklemeye koyulduk. Çok geçmeden Bay Min yanımıza geldi.

"Merhaba nasılsınız? Bu arada çok güzel olmuşsunuz."

Bunu Jennie'ye bakarak söylüyordu. Aralarında bir şeyler olduğu kesindi.

"İyiyiz siz nasılsınız Bay Min."

Dedim.

"Ben de iyiyim ama bence şu formaliteden kurtulsak mı?"

"Pekala. Buarada Jennie ben bir lavoboya gidiceğim."

"Tamam. Biz burdayız."

Tabiki onları yalnız bırakıcaktım. Zaten Bay Kim daha gelmemişti.

İşimi halledip banyodan çıkıyordum ki birinin benim kolumu tutmasıyla irkildim.

Kim Taehyung

Bara geldiğim de Jennie ile Yoongi konuşuyorlardı. Ama Jisoo yoktu. Jennie'nin yanına gidip Jisoo'nun nerde olduğunu sordum. O da bana lavaboya gittiğini söyledi. Etraf birden kalabalıklaşmaya başlayınca geçmek daha zorlanıyordu. İyicene endişelenmeye başlamıştım. Başına bir iş gelmiş olabilir.

Ki endişelerimde haklıymışım. Jisoo yardım istiyerek bağrıyordu. Ve pisliğin teki de Jisoo'yu taciz ediyordu.(Şuan iğrendim)

Kim Jisoo

Ne kadar yardım istesemde hiç kimse yoktu. Karşımdaki adam beni duvara yaslayarak öpmeye çalışıyordu. Sonra birden adam yere kapaklandı. Adamı öldürüsüye dövüyordu. Kim olduğuna baktığımda Bay Kim olduğunu gördüm.

"Bay Kim! Bay Kim! Durun!"

Beni dinlemiyordu. Adam bayılsada hala onu dövüyordu.

"Bay Kim! Tamam yeter durun artık!"

"TAEHYUNG!"

Bu sefer adıyla seslenince bana döndü. Adama baktığımda ise her yeri mosmordu. Gerçekten benzetmişti. Sonra birden beni kolumdan tutup dışarı çıkardı.

Beni kendi arabasına sürüklüyordu. Kolum iyicene acımaya başlamıştı.

"Bırakın beni! Taehyung bırak acıyor!"

Ağlıyordum. Niye böyle yapıyor ki?

Arabaya gelince beni ön koltuğa oturttu. Oda sürücü koltuğuna geçince konuşmaya başladım.

"Napıyorsunuz! Nereye gidiyoruz! Evime gitmek istiyorum!"

"SUS Jisoo! Yoksa elimden bir kaza çıkacak!"

Sesi çok gür çıkmıştı. Araba çalışmadan inicekken kapıyı kilitlemişti.

"Açın kapıyı evime gidicem! Hey kime diyorum."

Beni kendine döndürüp konuştu.

"Zaten evimize gidiyoruz Jisoo'm."

Sonra arabayı sürmeye başladı. O zaman kafama dank etti işte.

O...katildi. V'ydi. Ama....ama nasıl olur? Taehyung nasıl V olabilir? Bu son yaptıklarından sonra haklıydım sanırım. Kim Taehyung insanları öldüren bir katildi. Bir psikopattı. Hem V'ye hem de Taehyung'a karşı olan güvenim paramparça olmuştu. Ağlıyordum. Sonra ona doğru baktım. Yüzü her şeyi benziyordu. Sinirli olduğu belliydi ama sakin kalmaya çalışıyordu.

"Se..en (hıçkırık) sen V'sin."

Bana doğru baktı. Düz ve boş bakıyordu. Umarım gözümdeki hayal kırıklığını görebiliyorsundur Taehyung.

Tekrar yola baktığında konuştu.

"Sanırım sırrım ortaya çıktı. Artık geri dönüşüm yok gibi. Evet ben V'yim Jisoo."

Bunları dedikten sonra bana bakmadı. Ona bir süre baksamda hala bakmıyordu. Ben de kafamı cama yaslayıp bunların son bulması için dua ettim. Artık onu yanımda istemiyordum. Oysaki V'ye çok alışmıştım. Bana olan duyguları çok hoştu. Ona karşılık verebilirim diye düşümüştüm. Ama artık bunların hiç biri olmicak. Senden tiksiniyorum Taehyung. Ve sana olan bu hissimi yüzüne vura vura göstericeğim.

Kim Taehyung

Jisoo'ya kim oldugumu açıklamıştım. Daha doğrusu o anlamıştı. Artık geri dönüş olmıcak. Jisoo'yu evimize götürüp onu korucaktım. Jisoo'ya yaklaşan bir kişi dahi olursa artık kendimi tutamıyabilirim.

Jisoo'nun gözlerine baktığımda hayal kırıklığına uğradığını çok net görebiliyordum. Özür dilerim Jisoo ama bunları elbet bir gün öğrenicektin. Erkenden öğrenmek daha iyi oldu. Beni affetemiyebilirsin ama ben beni affet diye, ve de seni kazanmak için elimden geleni yapıcam. Sadece bana zaman ver. İyileşmem için zaman ver. Seni seviyorum....

——————————

Mutluluklarını bozdum sanki biraz •~•
Ama erkenden öğrenmesini istedim.

Diğer okuduğum kitaplarda Taehyung'a saydırıyorum. Ama kendi kitabımda da yapıyorum dkhdkshskhsjsjsj

Neyse umarım beğenmişsinizdir. Şimdilik hoşçakalın 👋🏼

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin