1.3K 91 24
                                    

Min Yoongi

Taehyung ile buluşucağımız yere doğru yol alıyordum. Dün akşamdan beri hareketleri farklıydı. Jisoo'ya karşı bir şeyler hissettiği belliydi. Ama daha fazla şeyler vardı. Benden neler saklıyorsun Taehyung.

Kim Taehyung

Hyung ile buluşucağımız noktaya varmıştım. Kimse yoktu. Ben de arabaya yaşlanmış onu bekliyordum.

Geldiğinde yanına doğru ilerledim. Bir banka oturduktan sonra konuşmaya başladım.

"İlk olarak hyung. Benim hakkımda kimsesin bilmediği bir konu var. Beni net olarak tanımıyorsun."

"Seni çok iyi tanıyorum Taehyung ama benden bir şey saklıcanı hiç düşünmemiştim."

"Bu söylediklerimden sonra bana hak vericeksin."

İç çektim ve devam ettim.

"Hyung benim piskolojik olarak sorunlarım var."

Bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.

"Bundan 4 yıl önce piskolojik destek almaya başladım."

"Peki neden?"

"Ben 5 yıl önce birine aşık oldum hyung. Ama işler kötü bir noktaya geldi."

"Daha açık konuş Taehyung."

"Ben sevdiğim kadınla konuşan herkesin canını aldım. En sonunda da onun canını aldım."

Göz yaşlarım dökülüyordu ama ben fark etmemiştim bile.

"Ona dokunan herkesin sonu ölüm oldu. Sonra da delirip onun canını aldım hyung. Ama....istiyerek olmamıştı ki."

Yoongi hyung bana anlam veremediğim bir bakışla bakıyordu.

"Sonra beni psikoloğa verdiler. Orda 2 yıl geçirdim hyung. Bana her türlü ilacı verdiler. İlk başlarda alsamda sonradan bıktım. Ordan sonunda çıktığım da kendime bir söz verdim.
-Bir daha aşık olmicam-
Ama oldum istemeden. Jisoo'ya aşık oldum. Ondan olabildiğince uzak kalmaya çalıştım. Ama olmadı. Az daha ona zarar veriyordum. Onu orda öldürebilirdim. Kendimi cezalandırmam gerekirdi hyung."

Diyerek ellerimi gösterdim. Sargı çıkmıştı. Elimde hala izler vardı ama kanamıyordu.

Yoongi uzunca ellerime ve yüzüme baktı.

"Anladım. Ama Jisoo'yu bu kadar seviyorsan bir psikoloğa gitmen gerekir."

"Olmaz hyung. Psikoloğa gidemem. Bir daha oraya gitmem demek Jisoo'yu bir daha göremem demektir. Ondan ayrı kalmak bu son 1 haftadır benim için zaten çok zordu."

"Taehyung peki ona bir daha zarar verirsen?"

Hyung'un dediklerinden sonra duraksadım. Bir daha zarar vermezdim ki ben birtaneme dersimi aldım ben.

"Bir daha olmicak. Çünkü ben dersimi aldım."

"Sen bilirsin ama dikkat et yinede. Bir de merak ettiğim bir şey de, eğer Jisoo'nun karşısına çıktıysan dün seni nasıl tanımadı?"

"Kendimi gizledim. Bana Kim Taehyung olarak güvenmeden ona kendimi açıklayamam."

"Bu daha beter değil mi sence de? Sana güvendiği zaman gerçek yüzünü gördüğünde senden uzaklaşmacak mı sanıyorsun."

Haklıydı. Jisoo bana kırılabilirdi. Ama benim olana kadar durmicam.

"Haklısın ama Jisoo benim olana kadar bırakmıycam."

Yoongi hyung benim bu net konuşmama göz devirse de umrumda değil. Jisoo zorlada olsa bana alışacak.

"Demek dün akşam ki halin bu yüzdendi. Cidden hem kıskanç hem de komiksin Taehyung. Bazen korkutucusun hemde. Merak etme Jisoo da gözüm yok."

"Olamaz zaten hyung. :) Neyse Jennie ile ne yaşadınız anlat hadi."

"Hayır. Hem sen neden hep Jennie'den bahsediyorsun? Hmmm."

"Sende kıskançsın hyung. Bu halin gerçekten çok komik."

"Aishhh çok boş konuşuyorsun uykum geldi. Ben gidiyorum."

"Gerçekler bunlar hyung!"

Arkasından gülerek bende araba binip iş yerine yol aldım. Bu gece Jisoo'ya uğrucaktım..

———————————

Taehyung geçmişte de insanları öldürdü. Yandere olduğu ilk anlardı. Kendisinin bu yanından nefret etsede sevdiğine yaklaşanlardan kurtulmasında işine yarıyordu. İyileşmek o da istiyor ama Jisoo'dan ayrı kalırsa hastalığı daha fazla artar.
Taehyung'un ilacı olacak isim Kim Jisoo belki de. Belki de sadece sevgi.

——————————

Veeee bu bölüm de bitti. Şükür. Aklımda binlerce şey var. Ama yazmakta istemiyorum bir yandan. Soğudum biraz ama bırakmakta istemiyorum.
(Neden bu kadar ama ve istemiyorum kullandım bilmiyorum ksjsksjksjsks)

Neyse başka bölümlerde görüşmek üzere 👋🏼

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin