Yazardan"Bayan Kim, Bay Kim Taehyung uyanmış durumda.. "
"Taehyung.."
Jisoo duyduklarına inanamamıştı. Hemen çantasını alıp arabasına doğru yol almış, arkasında da ne olduğunu anlayamaz halde bir Lisa bırakmıştı.
Kim Jisoo
Hemen ofisten çıkıp hastaneye doğru yol aldım. Taehyung uyanmıştı. Hala inanamıyordum.
Hastanenin önüne geldiğimde içeri girip, Taehyung'un olduğu odaya koşmaya başladım.
Odasının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım.
İçeri girdiğimde, yatakta uzanmış cama bakan Taehyung vardı.
Gerçekten de uyanmıştı. Göz yaşlarımı zor tutuyordum.
Taehyung bana döndüğünde gözleri kocaman açıldı. Sonra ise sonunda sesini duyabildim.
"Jisoo.."
•
•
•Kim Taehyung
Uyandığımda, gözlerimi açmakta zorlandım. Sanki üstüme bir ağırlık çökmüş gibiydi. Gözlerim ışığa alıştığında etrafı süzdüm.
Burası hastaneydi, bembeyaz ve aşırı temiz. Ve hiç sevmediğim hastane kokusu. Bana eski günlerimi hatırlatan koku.
Ayağa kalkmaya çalıştım ama olmadı. Sonra da başıma bir ağrı girdi. Sanki beynim, yıllardır durmuş gibiydi. Ne zamandır burdayım ben? En son ne oldu?
Ben başımın ağrısı ile uğraşırken içeri bir hemşire girdi.
Beni uyanık görür görmez, direk doktoru çağırdı. Doktor ve iki hemşire yüzlerinde gülümseme ile bana bakıyorlardı.
Aklımda binlerce soru vardı.
Doktor benim durumumu kontrol ettikten sonra sordu.
" Bay Kim nasıl hissediyorsunuz?"
Ağzımı açtım ama konuşamadım. Boğazım kurumuştu ve sesim çıkmakta itiraz ediyordu.
Doktor bunu anlayınca bana bir bardak su verdi.
Suyu içince kendimi daha iyi hissettim.
"..B-başımda bir 'öhm' bir ağrı var. Ne.. oldu?.."
"Bay Kim, dediklerimden sonra şaşıra bilirsiniz. Lütfen sakin olun.
Hastaneye geldiğinizde, ağır yaralıydınız. Çok fazla kan kaybetmiştiniz. Sizi hemen ameliyata aldık. Ameliyat güzel geçmişti ama siz komaya girdiniz."
Nasıl yani? Koma mı? Doktor ifademi inceledikten sonra devam etti.
" 2 yıldırda komadaydınız. Bugüne kadar."
NE?! 2 yıl mı? Bu neden böyle hissetiğimi açıklıyor.
"Sizi buraya Bayan Kim getirdi. Bay Min ve eşi Bayan Min de buraya geldi. Sizi bu 2 yıl sürecinde hep ziyarete geldiler. Bayan Kim Jisoo özellikle. Ona da haber verdik. Eminim ki yakında burda olur."
Jisoo, onu çok özledim. Ama neden beni buraya getirdi ki. Niye ben hala yaşıyorum. Niye beni hep ziyaret etti.
Ve Yoongi o evlendi mi? Jennie ile sevgili değiller mi?
"Jisoo.."
Neden? Neden beni kendine daha çok bağlıyorsun. Seni unutmama neden izin vermiyorsun. Ben sana daha çok zarar veririm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「You will be mine」• Vsoo
Fanficİmkansız diye bir şey yoktur Jisoo. En sonunda benim olucaksın. Kim Taehyung & Kim Jisoo Vsoo Başlangıç: 30/01/2021 Bitiş: - #vsoo 3. ❣️ #vsoo 2. 14/04/2021 #ily 1. 14/04/2021 #yoonie 1. 14/04/2021 -Pikajichuul-