2.3K 139 28
                                    

Kim Jisoo

Sabah uyandığımda başım çatlıyordu. Dün gece nolmuştu? Bir de boynumda ki sancı da neydi?

Hatırladığım tek şey yoğun işimden dolayı akşam kafa dağıtmaya gitmiş olmamız.

Dün akşam

İşim yüzünden dün eve gidememiştim. Geceyi burda geçirmiştim. Kapının tıklatılmasıya kafamı kaldırdım. Gelen iş ortağım Sehun'du.

Sehun- " Gelebilir miyim?"

Jisoo- " Tabi gel. Bir sorun mu var?"

Sehun- " Yok hayır. Sadece iyi olup olmadığına bakmak için geldim bir de.. Çok çalışıyorsun akşam kafa dağıtmak için bir yerlere gidelim mi diye sorucaktım. Tabi istersen."

Jisoo- "Aslında çok iyi olur."

Sehun- "Tamam o zaman akşam iş çıkışı seni alırım."

Jisoo- "Tamam görüşürüz."

Kafasıyla onayladıktan sonra çıktı. Bende son kalan işlerimi halledip öğle yemeğine çıktım.

Akşam olduğunda arabaya binip bir bara gittik. Biraz konuştuktan sonra içiceklerimiz geldi. Hemen sarhoş olmuştum. Pek bir şey hatırlamasam da Sehun'un bana yaklaştığını hatırlıyorum. Sanırım beni eve götürüyordu. Ya da ben öyle sanmıştım.

Şimdiki zaman

Cidden bana dokunmuştu.
Sehun'un bana dokunduğunu düşünmek istemiyordum. Ona güvenmiştim. İlk yapacağım şey onunla ortaklığımı bitirip bir daha iletişime geçmemek.

Sonra gözüm yatağın yanındaki bir nota takıldı. Bunu kim bırakmıştı böyle? Notu okuduğumda dehşete düştüm. Hangisine şaşırıcağımı şaşırdım. Bir sapığın evime gelmesine mi yoksa Sehun'un öldürülmesine mi? Sehundan şuan ne kadar nefret etsemde hiç kimse öldürülmeye değmezdi. Bu caniceydi. Bunu polise ihbar etmekle etmemek arasında kalmıştım.

Umarım bunların hepsi bir rüyadır..

ーーーーーーーーーーーー

Kendimi toparladıktan sonra düşünmeye başladım. Bu adam kimdi ve neden Sehun'u öldürmüştü.
Hemen polise ihbar etmem gerekiyordu ama içimden bir ses bu adamı daha iyi tanımak istiyordu.

Eve beni Sehun'un bıraktığını düşünüyorum çünkü anahtar çantamdaydı ve dün onunlaydım, bu yüzden adam bizi evin yakınından görmüş olmalıydı. Balkondan girmiş olması gerek çünkü direk girişden gireceğini sanmıyorum. Beni izliyorsa kapının orda kamera olduğunu bilir. Bu yüzden arkadan dolaşıp girmiş olmalı.

Hemen kameralara bakıp Sehun ve benden başka o saatlerde biri olup olmadığına baktım. Biri bu tarafa doğru geliyordu ama bizim geldiğimizi görüp geri gitmiş olmalı.

Bu adamı kendi başıma bulmam gerekiyor. Bu işe polisi bulaştırmak istemiyorum. Bilgisayarı bırakıp balkonun olduğu yere gittim. Çok yüksek değildi ve tırmanması kolay bir yerdi. Burdan girmesi oldukça olası. Bu adamı yakalamam gerekiyor.

Gece yatmadan balkona çıkıp gökyüzüne bakardım. Bu babamı yanımda hissetmemi sağlardı. Yatmadan önce de balkonu hep açık bırakırdım. İçeri girebileceğini düşünerek komidine bir not bıraktım.

-Kim olduğunu ve ne yapmak istediğini bilmiyorum ama yakında seni bulucağım sapık!-

Notu bıraktıktan sonra kahvaltımı yapıp iş yerime gitmek için arabaya doğru yol aldım. Etrafa göz gezdirdim. Belkide buralardadır diye ama süpheli hiçbir şey yoktu. Bende arabaya binip iş yerine doğru yol aldım..

Buda 2.bölüm. Umarım beğenmişsinizdir.

Lütfen yorum yapıp, oy vermeyi unutmayın ☺️

Teşekkürler, iyi günler 😊

-Pikajichuul-

「You will be mine」• VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin