Jag vaknade av att jag hörde någon slänga upp dörren till sovrummet, jag satte mej upp och där stod Calum o Luke och körde dragkamp om en tröja.
"Vad händer?" Jag skrattade och tittade frågande på killarna.
"Jag vill bara låna hans tröja men jag får inte!" Calum gav Luke en retande blick och fortsatte dragkampen.
"Men det är ju min!?" Luke gjorde samma blick tillbaka.
"Det är ju ändå hans?" Jag tittade på Calum med en frågande blick.
"Han får ju alltid låna mina kläder!" Calum släppte tröjan och gjorde en ledsen minn för att sedan gå ut.
Jag skrattade åt killarna och först då vaknade Michael, han drog ner mej under täcket igen och kramade om mej.
"Idag" viskade han i mitt öra.
Jag hoppade upp ur sängen och slängde snabbt fram något från garderoben, det blev ett par högmidjade jeans och en vit magtröja där det står matbe på.
Jag klädde snabbt på mej och borstade lätt igenom mitt hår, jag fick dra upp Michael från sängen för att han skulle komma upp.
Han klädde på säg och vi tog våra väskor för att gå ut till vardagsrummet, när vi kom ut dit snappade jag åt mej en kopp kaffe och drack lite från den.
"Rosé! Den var min!" Ashton log mot mej och jag rodnade lite när jag gav tillbaka den.
"Så, när ska vi åka?" Calum tittade frågande på Michael.
"Typ så fort som möjligt, vi ska ju åka bil!" Michael skrattade och dom andra nickade.
"Men alla är ju typ klara, ska vi åka nu?" Luke tittade frågande på Michael som ryckte på axlarna.
"Då åker vi!" Violett hoppade upp från soffan och alla skrattade.
Vi andra klev upp och tog våra väskor, vi gick ner till bilen och började åka. Vi pratade om vad vi skulle göra där och Michael hade en liten överraskning till mej, undra vad det är?
"Men vad önskar du dej i födelsedagspresent?" Calum tittade frågande på mej och dom andra också.
"Jag vill inte ha något, men tack ändå"
Jag log och jag hörde Ashton buuua."Du fyller 19? Du ska ha en present! Så säg nu vad du vill ha?!" Violett tittade på mej och jag suckade.
"Jag önskar mej en sak" alla tittade på mej med stora ögon. "Att jag får en trevlig dag med dina bästa vänner" jag log och deras ögon blev normal stora igen.
"Vi får väl chansa då!" Ashton skrattade och dom andra höll med.
Resan kändes som en evighet och efter en stund så kom vi inte på något att prata om, Luke, som sitter där fram, satte på musik från dom.
Vi åkte runt och sjöng men efter ett tag började jag bli tröt, jag satt på en fönsterplats så jag lutade mej mot fönstret och inom några sekunder så somnade jag mitt under Beside you.
~ Framme, Michael's perspektiv ~
"Vad är klockan?" Jag tittade på Luke.
"22, vadåra?"
"Ska vi väcka Rosé?" Jag tittade på Luke med en frågande blick.
"Jag kan ta hon" Luke tog upp Rosé i hans famn.
Hennes hår dinglade efter och jag gick efter, när vi kom in till min stuga så la vi hon i soffan.
Stugan är stor, jag fick den från min mamma när jag fyllde 18. Jag satte mej bredvid Rosé och jag log mot hon, dom andra kom och satte säg också.
VOCÊ ESTÁ LENDO
||To the moon||Book 1||
Fanficen sån där fanfic om 5sos :) >UNDER REDIGERING<