En liten dag!

178 6 3
                                    

~ 19 november, dan innan Michael's födelsedag ~

~ Rosé's Persperktiv ~

Imorgon är det Michael's födelsedag och jag, Violett, Summer & Sarah har tränat så vi ska 'uppträda' för killarna.

Alla sjunger, jag och Violett spelar gitarr, Summer bas och Sarah trummor.

Vi lånar killarnas instrument och tränar när dom är borta, vi hade bestämt att vi skulle köra tre låtar.

Superhero först, sen voodoo doll och sist whatever you are! Jag skulle sjunga verserna på båda voodoo doll och whatever you are och Summer skulle sjunga första versen på superhero o Sarah andra.

Och jag hade rätt, Calum gillade Summer och jag lurade in dom i en dejt! (😂) jag sa att jag vill träffa båda på ett ställe och sen så stack jag.... Hihihihi!

Så nu är dom tillsammans och hon har till och med flyttat in hit, då har vi Sarah och Ashton vika var lätt att få ihop.

Ashton ville prata med mej och han sa att han börjar gilla Sarah och vet inte vad han ska göra, så Violett gjorde samma sak som jag gjorde med Summer o Calum.

Så hon har även flyttat in hit! Det är ganska kul att vi är nu åtta i ett hus som för bara nån månad sen var 5 i.

Har jag missat något speciellt?.... Nej tror inte det så vi kan hoppa tillbaka till nuet.

Just nu så ligger jag i sängen sen en halvtimme tillbaka med mobilen, Michael o killarna skulle till studion och jag vaknade när han klev upp.

Dom har precis åkt och jag ligger o smsar med Violett, vi skulle försöka ta oss upp och träna lite men varken Summer eller Sarah har vaknat än för ingen svarar på våra sms.

Jag kravlade mej upp ur sängen och funderande om jag skulle ta en dusch, äh, jag gör det imorgon.

Jag drog på mej ett par svara jeans med hål vid knäna och tog sen på mej ett vitt Nirvana linne.

Jag gick in till toaletten och borstade igenom håret lite lätt, jag sminkade mej med eyeliner, concealer, rouge och masskara.

Jag satte på mej mitt halsband jag fick av Michael och bara av farten så började jag sjunga lite smått på whatever you are.

"Torn in two, and I know a shouldn't tell you but I just can't stop thinking of youuuuuuuu, whatever you are, youuuuu, whatever you are"

"Jag önskar jag kunde sjunga lika vackert som du!" Jag vände mej om och där stod Violett.

"Omg vad du skrämde mej!!" Jag skrattade till och Violett också. "Och du sjunger inte lika bra som mej, du sjunger så mycket bättre!"

"Vist, när Michael slutar älskar dej!" Hon knuffande till mej på armen och jag skrattade till. "Men är du klar snart?"

"Jag är klar" jag gick ut från badrummet och hon låste dörren. "Nej vänta! Mina armband!, eller strunta i det!"

Jag kanske ska stå för det jag gjort och försöka lära andra att inte göra samma misstag som jag, jag vet att det var fel så var gör det egentligen?

Jag gick in till Summer o Calum's sovrum och där låg Summer i sängen sovandes, men inte länge till.

"Upp och hoppa lilla Summer?!" Jag drog av henne täcket och hon skrek.

"Vaa fan gör du?!!!!" Summer satte säg upp i sängen och jag skrattade.

"Sorry men vi ska träna nu!" Jag drog upp henne ur sängen och hon suckade.

||To the moon||Book 1||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin