~ Rosé's perspektiv ~
Vi klev in genom dörren och dom andra hoppade fram med väskor i händerna.
"Vi ska fara och bada! Jag har packat allt åt dej" Violett log och lav mej min stråväska.
"Jaha! Då är det väl bara att vända om och åka!" Jag skrattade och vi gick ut till bilen igen.
När vi kom fram till stranden så var vi på ett ställe där inga andra var, jag gick bakom några träd och bytte om till bikinin.
Hon hade tagit min blommiga, inte den svarta jag brukar ha. När jag var klar gick jag till dom andra som var klar, jag och Violett la ut våra handdukar på stranden och satte oss för att sola.
Jag tog på mej mina solglasögon och satte på musik i mina hörlurar, plötsligt så drog någon ut hörlurarna och tog av mej glasögonen.
Personen tog upp mej i sin famn och sprang ut mot vattnet med mej, först då märkte jag att det var Michael.
"Michael! Släpp mej!"
Han fortsatte gå ut i vattnet som om inte jag existerade.
"Michael Gordon Clifford!! Nu släpper du mej! Jag sprattlade som en galning och Michael skrattade.
"Om du säger det så?" Han släppte mej och jag hamnade i det varma vattnet, jag ställde mej och och Michael log mot mej.
"Kom!" Han lyfte upp mej på hans axlar och gick runt med mej, jag skrattade och rufsade till hans gröna hår.
Då såg jag att Luke bar runt på Violett i vattnet också, det här kunde men inte tänka säg för ett år sen.
Jag lutade mej över Michael's huvud och pussade han lätt på näsan, han släppte snabbt mej och jag föll ner i vattnet igen.
"Varför gjorde du så?" Jag tittade frågande på Michael samtidigt som jag skrattade.
"Jag ville inte ha en på näsan, jag ville ha en längre ner" han gjorde en fejk ledsen min och jag skrattade.
Jag lutade mej fram och våra läppar möttes, det kändes som att det var bara vi två i hela världen, som om vi kan gör precis vad vi vill.
När vi långsamt gled ifrån varandra kom jag tillbaka till verkligheten, vi log mot varandra.
"Bättre?" Jag skrattade och log.
"Alltid bättre med dej!" Han log stort.
Vi badade lite till men efter en stund så gick vi upp och spelade volleyboll, det var kul men sen så satte vi oss på handdukarna så vi skulle bli torra.
När vi var torra så satt vi och pratade lite om, ja allt möjligt. Tillslut så gick jag tillbaka till träden och bytte om till mina vanliga kläder, när jag kom tillbaka så log alla onaturligt stort.
"Berätta!" Jag tittade på killarna och Violett men dom bara bröt ut i skratt.
"Okej, vi har en liten överraskning, eller det är som en födelsedagspresent i förskott!" Calum log och dom andra nickade.
"Förskott? Det är 28 Juli? Jag fyller år 16 september? Vad är det?!" Jag skrattade och dom andra också.
"10-20 September ska vi till min stuga i wollongong!" Michael log stort och jag med!
"Det kommer bli jätte roligt!" Jag skrattade och dom andra också.
"Kan vi inte köpa glass?" Violett pekade på en vagn som hade glass.
"Okej! Jag och Ashton hämtar, vilka smaker?" Calum ställde säg upp och tittade på oss andra.
"Jag vill ha Vanilj med små choklad bitar i!" Jag log och dom nickade.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||To the moon||Book 1||
Hayran Kurguen sån där fanfic om 5sos :) >UNDER REDIGERING<