~ Rosé's Persperktiv ~
"Vi kanske bara kan gå en lång promenad till stranden och sen gå hem igen, se på film eller nåt?" Jag log och Michael ryckte på axlarna.
Jag tittade på klockan och den är 6, alltså dags för mej att få bort Michael från huset.
"Vi kanske kan gå nu?" Jag skrattade och drog upp Michael ur sängen.
"Okej?" Han skrattade och vi gick ner. "Vi går ut, kommer om typ en timme" Michael ropade till dom andra och vi började gå.
Vi gick hand i hand påväg mot stranden, det hade börjat mörkna lite men inte så mycket.
"Rosé?" Han stannade med och tittade in i mina ögon.
Han lutade säg fram och våra läppar möttes, det kändes underbart och jag kramade om han.
Vi gled ifrån varandra och jag log, Michael också, han tog min hand och vi fortsatte gå mot stranden.
När vi kom fram så satte vi oss i sanden och tittade på vattnet, det var blått och allt var så mysigt.
Jag lutade huvudet mot Michael's axel och vi fortsatte titta ut mot vattnet, det kunde nog inte bli mysigare just då.
Tiden gick och jag tror vi satt där och prata i en timme, jag tog upp mobilen från skon och tittade på klockan, jag hade rätt, vi har suttit här en timme, klockan är 17:18.
"Ska vi börja gå hemåt?" Jag log mot Michael och han kysste mej innan vi satte oss upp.
Vi började gå hand i hand hemåt och pratade om vad han tycker om dagen, hittills gillar han den mer en någonsin.
När vi började närma oss huset igen så tog jag upp mobilen för att messa Luke att vi är hemma när som helst, jag gick in på meddelanden och skickade snabbt iväg till han: Hemma om 5.
Efter 5 min så kom vi hem och vi gick fram till dörren, jag log mot Michael och vi gick in.
"Grattis Michael!!" Hans familj, 1D, Violett, några kompisar och killarna hoppade fram.
"Allvarligt!" Michael skrattade och vi gick in, han kramade sin mamma å pappa innan han kramade alla andra också.
"Vi bakade en tårta!" Calum hoppade runt å var jätte glad och drog sen in Michael i köket.
Vi andra kom efter och där stod dom och Michael med en tallrik i handen och på tallriken så var den en tårta.
"Den är god!" Michael log och vi skrattade. "Smaka!" Han tog lite på fingret och la fingret precis framför min mun.
"Jag är tror jag hoppar över" jag drog bort Michael's finger och vi skrattade.
"Michael, vi i släckten måste åka, är det okej?" Michael vände säg om och där stod hans mamma.
"Såklart, bara ni kom betyder jätte mycket, hejdå!" Michael skrattade och kramade hans mamma å pappa innan dom och släkten åkte.
"DAGS ATT STARTA PARTYT!!" Jag hör en röst ropa och musik starta.
Alla skrattade och började sen dansa till musiken, Michael kom fram till mej och jag skrattade när jag såg hans stora leende på läpparna.
"Får jag dansa? Men min tjej?" Michael skrattade och räckte ut handen.
"Såklart!" Jag skrattade jag med och tog hans hand och precis då satte det på en långsam låt.
Hahaha! Bra timing! Han drog in mej i hans famn och vi började dansa till musiken, jag lutade huvudet mot hans axel.