7. poglavlje

960 23 0
                                    

Daniel P.O.V
~nekoliko godina ranije~
Ja: Seko.. Jel ti treba nesto specijalno iz prodavnice? Neku cokoladu?
Nina: Zelim samo jedan cvet.. Nista specijalno.
Pomazio sam je po obrzau dok su aparati pistali. Osmehnula se slabasno i pustio sam suzu. Doktor je usao u sobu i rekao kako je vreme da ide..
Nina se kroz suze osmehnula i klimnula glavom.. Poljubio sam je u celo, pomazio po glavi i doktor ju je odveo.
Izasao sam iz bolnice znajuci da operacija nece trajati krace od 3 sata.
Napolju je toplo, lepo je vreme..
Setao sam mracnim ulicama i naisao na grupicu momaka i devojaka koje sede u skolskom dvoristu i puse.
Pokusao sam da prodjem pored njih bez da me primete ali jedan je dobacio nesto na Ninin racun i okrenuo sam se.
Ja: Sta si rekao?
Xx: Rekao sam "Gde ti je celava kurva" . Imas problem sa tim?
~Sadasnjost~
Nakon toliko godina, tatin sincic je konacno ispred mene. Kleci i moli za svoj zivot.
Dirao je Ninu, i njenu bolest. Sada cu ja njega, i njegovu mentalnu bolest.
Ja: Ninu si nazvao celavom kurvom. Zasto i tvoja sestra ne postane celava.
Xx: Ne! Nemoj!
Ja: I kurva. Moja kurva.
Ozbiljno sam rekao i podigao obrve. Na moj znak uveli su njegovu sestru koja je imala dugu plavu kosu. Bas kakvu je imala Nina pre nego sto se rak aktivirao. Plakala je i onda su je moji momci naterali da klekne sto je i uradila. Jedan od momaka je krenuo da joj sisa kosu dok je on to posmatrao kroz suze. Ona se trzala i nije bila mirna te je to islo bolnije. Kada je zavrsila bez i jedne dlake na glavi, njena kosa boje klasja je bila na hladnom betonu.
Ja: A sada kurva. Luka vodi je u bordel.
Xx: Ne! Ne ne! Ne! Nemoj!
Ja: shhhh.
Xx1: Ne! Ja nisam nista uradila..
Odveli su je i ostao sam sam sa njim, osmehnuo sam se i namestio udobnije u stolici.
Ja: Sta cemo mi da radimo?
Xx: Crkni!
Ja: Shhhh.. Kada si me tukao bio sam mali mrsavi decak. Sada nisam. Ajde da se pobijemo.
Skinuo sam sat i odvezao ga. Nije odbio tucu ali je zavrsio sa slomljenom rukom i glavom.
Zahvalan sam mu, da me nije taj dan pretukao sada bih i dalje bio neki mali streber sa 60 kila sa krevetom.

EuforijaWhere stories live. Discover now