21. poglavlje

764 18 0
                                    

Piscev P.O.V
Nocas, nocas kada je mesec pun, nebo ga je obojilo u crveno.. Nocas kada je mesec krvav, prolice se mnogo krvi u belom gradu.
Svako vreba nekoga iza ugla, svaki minut je pitanje.
Kristina uspavljuje plavokosu devojcicu u automobilu pod duplom pratnjom. Ispod sedista ima heklera a na grudima je pancir.
Daniel je uporno pokusavao da nazove Aleksu ili Kristinu ali ni jedno se nije javljalo.
Pancir: Kristina.. Problem..
Kristina: Slusam..
Pancir: Murat je u komi, Pablo i Nemanja dol dodju bice kasno a onaj kinez ne poznaje podrucje. Gde cete se sakriti?
Kristina: Slusaj me. Sada ces uzeti Petru i sa njom otici u Suboticu. Tamo je bezbedno. Opozovi pratnju da ne budemo sumnjivi. A ja cu se snaci.
Pancir: Ne. Mene je Damir postavio da vas cuvam. Ovako vas samo saljem u smrt.
Kristina: Veruj mi. Daniel ovde ima sigurnu kucu. U njoj je sada.
Izdahnuo je i upalio sva cetiri zmigavca te se pratnja prestroijila ispred. Zaustavio je automobil pored puta. Okrenuo se ka Kristini i pruzio joj policijsku motorolu.
Pancir: Kristina.. Javljajte mi se preko ovoga. Znate da koristite?
Kristina: Naravno.
Uzela je motorolu, svoj hekler, a zatim nezno, sasvim nezno poljubila malenu devojcicu u celo. Izasla je iz dzipa i hladan vazduh ju je zasuo. Pogledala je ka velikoj planini Tari ispred nje i polako krenula da ulazi u sumu.

EuforijaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang