31. poglavlje

705 15 0
                                    

Kristina P.O.V
Ja: Zato, da sve sta imam o svakome ne saznaju svi, i ne otkrijem ovo mafijasko sranje od 4 glavne osobe odgovorne za sav kriminal na svetu, zelim da u roku od 48h dobijem ime i prezime odgovornog za Damirovu smrt. Ili dinastija Sosa i Bacic pada, ili Daniel saznaje da si pokusao sa mu ubijes sestru. I onda, kao kruna svega, ja iznosim sve ali apsolutno sve dokaze protiv svih vas u policiju, hapse me, hapse vas, hapse vam  decu, zene, majke. Unucad idu u dom da trule kao sto sam ja. Ako za 48 sati ne saznam ko je ubio Damira. Pasce krv.
Pancir je otvorio teska metalna vrata za mene te sam napustila sobu za planiranje, koracala sam i brisala suze.
Apsolutno bez straha sam napustila bazu, Pancir je usao u auto i sela sam pored njega, na suvozacevo mesto.
Pancir: Kristina ono je bilo..
Pogledao me je ozbiljno i sa negodovanjem.
Klimnula sam glavom i popila tablete dok je on vozio ka Beogradu.
Ja: Nece doci do toga, znaju ko je. Ne brini.
Pancir: Kristina.. Damir je mrtav.. Osvetom ga necete vratiti, nije pametno.. Verujte mi.
Ja: Damir je osoba sa kojom sam i bez kriminala napravila milijarde, Damir je osoba koja je bila sa mnom 10 godina, osoba koja je mogla danima da ne jede da bih ja imala hranu kad smo bili siromasni, Damir je osoba, koja me je naucila da volim sebe i postujem sebe. Damir je osoba sa kojom sam od nule napravila milijarde. Zaista mislis da ga necu osvetiti makar mi bilo poslednje?
Pogledala sam ga i odmahnuo je glavom, obrisala sam suze secajuci se svih bolnih momenata i svih srecnih.
Osmehnula sam se kroz suze.
Ja: Tog dana sam trebala ja da umrem. Ubili su njega.
Pogledala sam ga dok su mi oci bile krvave od suza, nije dao nikakvu reakciju-ostao je hladan kao uobicajeno.
Ja: Damir je bio jedina osoba sa kojom sam osecala dom. Toplinu, i ljubav.

EuforijaWhere stories live. Discover now