24. poglavlje

748 16 0
                                    

Kristina P.O.V
Ja: Mirises tako lepo..
Sapnula sam mu na uvo, priblizio mi se usnama dok sam ga nevino gledala.
Poljubila sam ga izazovno, podigao me je iz velike kade i uneo u tus kabinu dok sam ga skidala.
Ostali smo goli i krenuli smo da se ljubimo.
Pribio me je uza zid i krenuo da mi ljubi stomak dok je isao blize mom medjunozju.
Uzdahnula sam a on je svojim jezikom poceo da se igra sa mnom i da me provocira.
Jezikom je prelazio preko mog stomaka i grudi, obilazeci bradavice dok je voda lila po nama.
Podigla sam njegovu glavu i poljubila ga.
Podigao me je i stavila sam noge oko njegovog struka, dodirivao me je celu.
Zatim je polako svojim prstima krenuo da me drazi, uzdahnula sam, gledao me je u oci.
Napala me je ankcioznost i svo uzivanje je prestalo.
Ja: stani..
Zastao je i pogledao me je ponovo. Krenule su mi suze ali se one nisu videle od vode iz tusa. Osmehnula sam se i poljubila ga u usne. Uzvratio mi je i pitao me da li je sve u redu.
Ja: Nista.. Sve je okej..
Klimnuo je glavom i nastavio da vodi zanimljivu predigru dok sam se ja trudila da se fokusiram..
Opustio me je svojim rukama, a zatim me je imao, imao je sve sta je zeleo. Sta god pozeli ja bih uradila.




EuforijaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant