19. poglavlje

766 18 0
                                    

~nekoliko dana kasnije~
Daniel P.O.V
Ja: Polako.. Zagrcnuces se.
Kroz smeh sam govorio dok sam je hranio sladoledom od vanile, tako je lepa..
Zahvaljujem samo Bogu sto mi ju je sacuvao.. Ili Kristini Vujosevic sto joj je dala krv. Obe imaju jako retku krvnu grupu a za nju sam jedino znao da je ta grupa.
Nina: Daaaj mi.
Ja: Nema vise. Sve si pojela.
Smejala se i glumila bebu, cuo sam kucanje na vratima a zatim se okrenuo i video Kristinu sa velikim buketom cveca, i u visokim stiklama. Jebale je stikle.
Odmah sam ustao da je pridrzim jer je malo pre ponovo vadila krv sto je dva puta za dva dana i jako je malaksala. Drzao sam je ispod struka i doveo da sedne pored Nine, odnosno ma stolicu gde sam ja sedeo.
Ja: Jel si morala stikle? Dovoljno si malaksala..
Kristina: Ne brini.. Prezivecu.
Osmehnula se i pruzila Nini sarenolik buket cveca. Nina je uzela buket i zahvalila se.
Buket je zaista bio ono.. Zvucacu kao peder neki ali brate bio je lep.
Nina: meni ce sada vizita a vi ne smete da budete tu.
Ja: Da ovaj..
Kristina: Vazi.. Onda idemo mi.
Osmehnula se i ustala ali je zamalo pala pa sam je pridrzao.
U sobu je bez kucanja uleteo neko, kada sam pogledao video sam da je to covek bez kog Kristina nigde ne ide.
Kristina: Problem?
Xx: Neko je pokusao da udje u belu kucu.. I..
Pogledao me je a ja sam se namrstio. Kristina je odmah izletela iz sobe i krenula da trci.
On je odmah krenuo ka njoj a ja sam ostao sa Ninom.
Bela kuca? Sta je bela kuca..

EuforijaWhere stories live. Discover now