44. poglavlje

791 15 0
                                    

Daniel P.O.V
•••
"Pisem ovo kao neki tip oprostajnog pisma, nisam mrtav, nisam u Srbiji, nisam na balkanu. Ne znam gde sam ali ziv sam.
Zivim skromni zivot negde medju planinama, ozenio sam se i cekam sina.
Nikada nisam preboleo Kristinu, nikada nisam sebi oprostio sto sam je prevario.
A sada je iz dana u dan preko malog ekrana gledam kako raste i postaje sve jaca.
Ne jaca u smislu kriminala. Vec emotivno.
Kristina je zaista pravi borac. Zena koja ne ume da ostane na dnu. Uvek mora da se popne na vrh.
Ona je Euforija, taj osecaj koji te obuzme dok si kraj nje-neopisiva stvar. Zaista nesto sta mozes samo doziveti.
Ja sam prokockao takvu zenu.
Zenu koja je odrasla sama, bez roditelja, zenu koja je od tolikog siromastva zajedno sa Damirom napravila imperiju.
Danas, ona je predsednica vodecrg fudbalskog kluba, danas ona je najjuspesnija poslovna zena, danas ona je najjaca osoba koju poznajem. Danas ona je osoba koja kontrolise sve, kao najmocnija zena u evropi sumnjam da se bilo sta desi bez njenog znanja.
Znam da je to sve izgradila bez kriminala, i pre nego sto su postali kriminalci Damir i ona su imali svoju kompaniju ugostiteljskih objekata. Danas ona ima istu tu kompaniju i ona je razlog toga sto je tako mocna i uspesna. Nikakav kriminal.
Njena teska proslost je razlog zasto je danas tako jaka i tako uspesna, zasto je tako dobra osoba. Kristina je najbolja stvar koja mi se desila a ja sam je prokockao. Zivot sa njom bio je cista euforija, nikada mir. Uvek kad kraj nje srce ti kuca jace i adrenalin raste.. A ako nekada budes bio u mogucnosti da upoznas Kristinu, da ti kaze da te voli i da ti kaze da zeli decu sa tobom, zivot i porodicu... Nemoj da je prokockas."

EuforijaWhere stories live. Discover now