Kristina P.O.V
Jednostavno smo izbegli novinarku i produzili ka podijumu za plesanje. Uzela sam casu crnog vina od konobara i pogledala ga u oci.
Ja: Kako si znao za Damira?
Daniel: Da je mrtav?
Ja: Recimo.
Daniel: Bio je kriminalac, ja sam jedan od njih i jednostavno.. Znas kad ti suparnik umre. Samo ne znam ko mu je naslednik.
Ja: Nema naslednika.
Daniel: Ti ga nisi nasledila?
Ja: Ne. Kriminal nije moja stvar.
Popila sam gutljaj crnog vina iz case. Osmehnuo se i podigao obrve, bio je iznenadjen. I ja bih bila kako dobro lazem.
Ja: Da jesam, odavno bih te ubila. Nerviras me.
Daniel: Laz. Zapravo. Ispod te odece sa svarovski kristalima i najfinijom tkaninom skupljom od necije godisnje plate me tako zelis..
Osmehnula sam se kada je saputom na moje uvo izazvao malu cesticu u meni. Stavio je svoje ruke oko mog tela i dodirivao mi ledja i zadnjicu.
Ja: Ne znam.. Mozda da proveris?
Daniel: Mozda da se slucajno polijes tim vinom i onda slucajno moras da se presvuces?
Ja: Naah.. Ti ces. Volim ovaj kombinezon.
Polila sam njegovu kosulju crvenim vinom i napravila nevinu facu.
Osmehnuo se pokvareno. Odmah nam je prisla izrazito iritantna organizatorka ovoga.
Xx: Polio si se..
Daniel: Da.. Moram da odem da presvucem ovu kosulju. Mozemo na zadnji izlaz? Ne zelimo jos da objavimo vezu a ako nas uhvate zajedno..
Xx: Neka Kristina ostane! Sto da ne?
Ja: Ou.. Ja..
Daniel: I ona zeli da obuce drugu haljinu. Zeli da se uklopimo ponovo sa odecom.
Xx: Okej onda.
Osmehnula se i Daniel se okrenuo a ja za njim. Isli smo ka zadnjem izlazu. Cim smo dosli do mesta gde nema ljudi spucao me je za zid i krenuo da me ljubi nezasito. Uzdahnula sam i gurnula ga od sebe.
Ja: Ne. Ne ovde.
Otisli smo u automobil a veoma brzo u moj stan..
YOU ARE READING
Euforija
ActionZena puna tajni, misterija i bola, zena koja moze da unisti svakoga samo jednom recenicom. Zena koja kontrolise sve i svakoga. Zena koju umes samo da dozivis, neopisiva Euforija, nikakva Euforija nije kao ona koju imas kraj nje. I muskarac koji ne v...