30. poglavlje

719 16 0
                                    

Kristina P.O.V
Podigla sam pistolj i stavila ga na glavu crnokosog momka, Pablo je shvatio da ce da bude sranje te mi je prisao i nezno spustio moju ruku i pistolj.
Ja: Ja nemam cerku. A i da imam, pa sta!? Svi krijemo nesto u ormaru. Pablo na primer krije da je godinu dana nakon braka sa Alinom zeleo da je ubije ali nije jer je saznao da je trudna.. Nemanja krije da je jedno vreme sumnjao da li je jedno od dece njegovo, i da je Pablo hteo da mu skine devojku. Takodje, Pablo potajno razmislja zasto ima toliko dece i zasto nije koristio kondome. Ponekad su komplikovani zar ne? Lita-Razmazeno deriste koje trosi stotine hiljada na dan, Derek koji je potajno ljubomoran jer je Hugo naslednik. Hugo-Ubio bi za mesto naslednika, i tu su jedina normalna deca koju Pablo ima, Maria i Huan.
Svi su zanemeli. Suze su mi isle iz ociju ali se nisam predavala.
I dalje sam cvrsto stojala na zemlji u visokim stiklama, Pancir je cutao a Nemanja je gledao kroz prozorcic. Pablo je pokusavao da mi odgovori. Crnokosi momak je stajao na vratima i cekao sta imam za njega.
Ja: Poslednji ali verujte mi najvredniji, silovao je svoju sestru, namesta najboljem drugu da ga skinu, skoro je ubio sestru najboljeg druga u pucnjavi koju smo mi trebali da uradimo, diluje klinkama u klubu, tajno se lozi na male devojcice, i kao kruna za sve to.. Jedini cilj mu je da srusi mene. Mene, Kristinu Vujosevic, koju ni najjaca oluja ne moze da srusi. Mene koju nista nece spreciti ni u cemu sto sam zacrtala. Aleksa, zaista mislis da ne znam da si Danielu rekao da snima nas seks a zatim me ucenjuje jer "male kurve zasluzuju tako"? Aleksa, ja Kristina Vujosevic sam neunistiva.

EuforijaWhere stories live. Discover now