43. poglavlje

680 16 0
                                    

Daniel P.O.V
Sedim u klubu gde sam malo popio. Ona vest koju mi je rekla me je jako pogodila.
Zeleo sam porodicu sa njom, decu, brak, zivot.
Ali sada kada znam da je monstrum, kada znam da je najjaci kriminalac na svetu? Ne hvala.
Opijam se, ne znam sta da odlucim.
Ali ne mogu da mislim trezan.
Devojaka oko mene je mnogo, a ja zelim nju..
Nakon jos kog pica stigla mi je poruka od nje.
"Daniele imas jos 3 sata.. Sta si odlucio?"
Iskulirao sam i ostavio telefon. Zatim je u separe sela preslatka ridjokosa devojka koju sam privukao sebi i krenuo da je ljubim.
Uzvracala mi je i dodirivala mi vrat.
Ljubio sam je i mazio je po ledjima i zadnjici.
Ja: Idemo u sobu.
Klimnula je glavom i otisli smo u jednu od soba kluba gde sam uradio to.
Prevario sam Kristinu, imao sam drugu devojku, ali.. Ne mora da sazna.
Zatim sam cuo vrata koja se otvaraju i pogledao sam ko je to.
Na vratima je stajala ni manje ni vise nego Kristina sa Pancirom.
Krenula je da se smeje dok je plakala.
Kristina: Varas me u mom klubu, sa mojom drugaricom. Koji kurac Daniele!?
Pancir je izvadio pistolj i uperio mi u glavu.
Jecala je a devojka koja je bila sa mnom se obukla i krenula da place.
Kristina: Ti kurvo cuti. Znala si da mi je momak. Znala si da ga volim.
Ja: Kristina.. Popio sam i..
Pancir: I Damir se napijao, ali nikada nije pogledao drugu zenu. Alkohol nije izgovor.
Gledala je svoju drugaricu koja je plakala i molila je da joj oprosti.
Kristina: Daniele zao mi je ali.. Nakon ovoga ne mogu da te ostavim zivog.
Ja: Kristina! Ne! Nisam namerno!
Kristina: Ovime si odabrao da ces zauvek da cutis o onome ali bez mene. Sto je u startu znacilo mrtav.
Suze su joj isle. Nisam trebao.. Nisam trebao da je prevarim..
Ja: Zao mi je.. Kristina.. Nemoj da me ubijes.. Nisam vredan.
Kristina: Gadis mi se. Pancir, sredi nju.
Kroz zube je rekla i napustila prostoriju. Pancir je ostao sa mnom. Pogledao je ridjokosu.
Pancir: Anna zasto? Znala si ko je. Trezna si.
Anna: Kurva je dobila sve sta je ikada htela i ostala ne povredjena. Hocu i ja nesto njeno.
Rekla je a i ja sam ostao sokiran. Pancir je jednostavno izdahnuo i izvadio pistolj i prigusivac.
Okej, sada cu sigurno da umrem.
Pancir: Anna, okreni mi ledja.
Gledao sam kako je priprema ba smrt dok ona place. Molila ga je da je ne ubije, molila je da ne umre. Ali zatim se cuo priguseni pucanj i tisina.
Izasao je iz prostorije a ja sam pogledao Annino bezivotno telo..

EuforijaWhere stories live. Discover now