" Jestem Daleki Od Ideału..."

424 12 0
                                    

   Siedzieliśmy w moim dormitorium widziałam, że Cedrik posmutniał :
- Kochanie coś nie tak?
- Nie wszystko ok...
- Cedrik?
- Maja poprostu ja nie wiem czy ja jestem dla ciebie odpowiedni.
- Co? Cedrik jesteś idealny dla mnie.
- Jestem daleki od ideału...
- Ced jesteś najważniejszą osobą w moim życiu i nigdy nie zamieniłabym cię na kogoś innego skarbie. Kocham cię najbardziej na świecie i dobrze o tym wiesz.
- Maja jesteś najlepsza.. - pocałował mnie.
- Nigdy cię nie opuszczę będe dla ciebie.
- Dziękuje skarbie. - przytuliłam go.
- A teraz - powiedziałam i włączyłam muzyke - Chodź!
- Co?
- Tańczyć Cedrik! Tańczyć.
*
Pamiętnik Mai :
Cedrik jest dla mnie wszystkim jest jak powietrze. Bez niego moje życie nawet by nie istniało. Kocham go najbardziej na świecie. Nie chcę go nigdy stracić.
W piątek spotkałam się z Hermioną w jej dormitorium. Plotkowałyśmy, zrobiłyśmy maseczki i obejrzałyśmy film :
- Hermiona jesteś najlepszą przyjaciółką.
-Ty też Maja.
- To co jeszcze chcesz porobić?
- Może zagramy w planszówkę?
- Ok.
*
Następne miesiące mijały spokojnie zbliżało się lato razem z Cedrikiem planowaliśmy wspólny wyjazd w lipcu, ale nic jeszcze nie jest potwierdzone. Siedzieliśmy na dzidzińcu hogwartu z Hermioną, Harrym i Ronem. Zaprzyjaźniliśmy się przez ostatnie kilka miesięcy.
Po lekcjiach miałyśmy iść z Hermioną do biblioteki. Usiadłyśmy przy regale z książkami i szukałyśmy odpowiedniej :
- Hermiona ile jeszcze będziesz szukać?
- Jeszcze chwilka.
- Hermiona! Miałam się jeszcze dzisiaj spotkać z Cedrikiem!
- No już dobra mam.
    Po kilku godzinach nauki wróciłam zmęczona do swojego dormitorium i usnęłam.
    Rano obudził mnie budzik zeszłam do wielkiej sali i usiadłam obok Cedrika :
- Hejka kochanie - powiedziałam.
- Hej skarbie czemu wczoraj nie przyszłaś?
- Dłużej nam zeszło z Hermioną i byłam już zmęczona.
- Jasne rozumiem.
- Pójdziemy może dzisiaj za to na spacer?
- Ok.

Wiem, że kocha spacery

Po lekcjiach spacerowaliśmy przez 2 godziny. Byłam już bardzo zmęczona więc położyłam się spać.
*
Dwa miesiące minęły bardzo szybko już był czerwiec niedługo wakacje.
Napisaliśmy już prawie wszystkie egzaminy. Siedzieliśmy z Cedrikiem przy jeziorze. Tak ostatnio wyglądało każde nasze popołudnie. Cieszyłam się, że spędzam ten czas z nim.

Soulmate || Cedrik Diggory Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz