Dnes je 20.července a já jsem vzhůru už v 7:00. Nejsem nemocná? Takhle brzo normálně dobrovolně nevstávám.
No nic. Převlíknu se do lehkých kraťasů a trička. Sejdu dolů a mířím k lednici.
Otevřu. Máslo, šunka, sýr. Rohlík z poličky. Lednici zavřu a jde se dělat snídaně.Už jsem dojedla. Jdu do pokoje a pustím Lirii sedící za oknem dovnitř.
Včera jsem napsala dopis Dracovi. Nechtěla jsem mu dávat svou adresu, protože kdyby to zjistil jeho otec a ověřil si kdo jsem přišel by na to kdo je můj otec. Prostě by to udělalo průšvih.
Nakrmila jsem ji a nechala ať se uvelebí u mně v posteli. Musí být z toho letu unavená.
Přečetla jsem si dopis a schovala ho do krabice. Rozhodně ho nebudu vyhazovat nebo nechávat třeba na stole. Pak kdyby přišla máma, tak by si toho určitě všimla a vyptávala se jako Kdo to je? Odkud je? a bla bla bla bla. Prostě by byl výslech a tomu se já chci vyhnout.V dopise bylo že by se semnou rád viděl. Takže se sejdeme zítra na Příčné. Mamka mně díky bohu nechá přemisťovat samotnou. Už jsem se to od ní naučila. Takže nepotřebuju doprovod. Obě víme že kdyby se něco stalo, tak si poradím.
_____________________________________
Tak jo. Právě jsem před Olivandrovím krámkem a čekám na Draca. Máme tu sraz.
Už ho vidím. Jdu k němu, ale on není sám.
,,Dobrý den,, pozdravím trošku nejistě
,,Ahoj. Moc ráda tě poznávám. Jsem Dracova matka.,, Usmála se na mě žena co přišla s Dracem.
,,Ahoj Elizabet.,, Pozdravil mě Draco.
,,Ahoj Draco. Ráda vás poznávám, jsem Elizabet paní.,,
Odpověděla jsem a pousmála se.
,,Já jsem Narcissa Malfoyová. Můžeš mi říkat teto a tikat mi, pokud chceš.,, Já jsem kývla na souhlas a usmála se.
,,Kam půjdeme?,, Zeptal se Draco.
,,Můžeme být tady anebo bych vám mohla ukázat svět mudlů.,, Řekla jsem.
,,Hmm. No kdyby tu byl manžel byli by jsme rozhodně tady, ale ráda bych věděla jak to vlastně mezi mudli vypadá.,, Řekla Narcissa.
,,Souhlasím.,, Řekl Draco.
,,Dobře. Takže se přemístíme třeeeebaaaa k Buckinghamskému Paláci.,,
Nastavila jsem k nim ruku. Chytili se a ve vteřině jsme se objevily v Londýně.
,,Vítejte ve světě mudlů.,,
____________________________________,,Tenhle den byl skvělej. Škoda že už bude končit.,, Řekla jsem jim na ulici.
,,Ale ještě něco bych vám ráda ukázala. Starbucks.,, Vešli jsme dovnitř a objednali si.
_______________________,,Tak naviděnou.,, Rozloučila jsem se s nimi a oni se přemístili.
,,Tak a teď domů.,, Řekla jsem si pro sebe a přemístila se.,,Jsem doomaaa!,, Zavolala jsem na mamku z chodby.
,,Dobře zlato! Večeře je na stole!,, Zavolala na mě zpátky.
Došla jsem ke stolu a nabrala si večeři na talíř.
,,Dobrou chuť.,, Popřály jsme si a pustily se do jídla.
ČTEŠ
Princezna zla a dobro?
FantasyKristýna Elizabet Leriová. Na první pohled obyčejná mladá čarodějka. Avšak skrývá tajemství. Její původ jí znepříjemňuje život. Bude muset překonat všelijaké překážky a vystavovat se nebezpečí. Co se stane, když se někdo dozví o její existenci? Kat...