Uběhl týden. Díky bohu se mi daří vyhýbat Dracovi.
Právě jsme na holčičích toaletách a Hermiona dává přísady do lektvaru. Harry nám už řekl že došlo k dalšímu útoku.
Tentokrát je zkamenělý Colin od nás z Nebelvíru.
Pusťte si video.Právě máme mít OPČM. Nejdřív byla názorná ukázka útoku odrazového kouzla. Lockhart se Snapem. No, vlastně spíš Snape zaútočil a zlatovláska se nedokázal ubránit a tak ho to smetlo na zem. Teď bojuje Malfoy s Harrym.
Po pár kolech Malfoy vyčaroval hada. Lockhart se o něho samozřejmě musel "postarat" a tím ho naštvat.
Had se teď obrátil proti nějakýmu klukovi. Sičel na něj. Ale bylo to zvláštní. Rozuměla jsem co na toho kluka prská.
Harry začal na toho hada mluvit. Říkal mu aby nechal toho kluka napokoji. Když ho had poslechl Snape toho hada spálil.
Všude bylo ticho.
,,Na co si to hraješ?,, Zeptal se Harryho ten kluk.
Nikdo kromě mě a Harryho neví co Harry říkal! Sakra!
_____________________,,Máš hadí jazyk! Proč si nám to neřek?!,, Zeptal se Ron Harryho když jsme vtrhli do společenky.
,,C-cože mám?,, Zeptal se rozrušeně Harry.
,,Hadí jazyk. Mluvíš s hady.,, Vysvětlil mi Ron.
,,Teď si všichni budou myslet že si ty Zmiozelův dědic.,, Řekla Herm.
,,Nejsem...nemůžu.,, Odporoval Harry.
,,Žil před tisíci lety. Co my víme.,, Zase řekla.
,,Tak dost.,, Ozvala jsem se já.
,,Hhh. Pojďte k nám do pokoje. Něco vám řeknu.,, Všichni mě následovali.,,Tak co se děje?,, Optala se Herm.
,,Hhh. Asi bych vám měla něco prozradit.,, Řekla jsem a sedla si k sobě na postel a ostatní si přisedli.
,,Víte...Hhh. Vím proč umí Harry mluvit s hady.,, Řeknu a oni se na mě zmateně podívají.
,,Vidíte jak má Harry na celé tu jizvu?,, Optám se. Všichni přikývnou.
,,Tak tu ti způsobil Voldemort. Chtěl tě zabít, ale nepovedlo se mu to. Láska tvých rodičů tě před kletbou ochránila. Ale něco do tebe přece jenom proniklo. Harry... schopnost co ti umožňuje mluvit s hady ti nevědomky předal Voldemort, když se kletba odrazila.,,
Dopověděla jsem. Vždycky když jsem vyslovila jeho přezdívku se Ron s Hermionou ošili.Po chvíli ticha jsem se znovu ozvala.
,,Ale to ještě není všechno. Hhh. Já mám taky hadí jazyk. Moje rodina je co vím převážně z Nebelvíru, ale otec byl ve Zmiozelu.
Nejspíš jsem to po někom podědila.,, Přiznala jsem se jim, ale to že mám schopnost po otci jim radši neřeknu. A to že jsem příbuzná se Salazárem Zmiozelem už vůbec.Ještě se mě ptali na pár otázek typu:
Takže Harry není tím dědicem?
Vážně doufám že to pochopili.
ČTEŠ
Princezna zla a dobro?
FantasyKristýna Elizabet Leriová. Na první pohled obyčejná mladá čarodějka. Avšak skrývá tajemství. Její původ jí znepříjemňuje život. Bude muset překonat všelijaké překážky a vystavovat se nebezpečí. Co se stane, když se někdo dozví o její existenci? Kat...